Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi satanisteilla on musta messu?

Vierailija
30.03.2025 |

Eikös satanististien pitänyt olla uskonnottomia ja miksi itseään ateisteiksi kutsuvat käyvät kristinuskon kimppuun? Eihän ateistia pitäisi kiinnostaa muiden uskot? Eikö näiden olisi selkeämpää vaan myöntää olevansa saatananpalvojia? Ihan reiluja saatananpalvojia😂

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ateisti on henkilö, joka ei ole vakuuttunut väitteen "jokin jumaluus on olemassa" totuudesta.

2. Minä en ole vakuuttunut väitteen "jokin jumaluus on olemassa" totuudesta.

3. Minä olen olemassa.

J: Ainakin yksi ateisti on olemassa, Q. E. D.

Et ole sinäkään ateisti, sillä tiedät varsin hyvin, ai

Jaa, minä luulin sinun jo poistuneen paikalta, mutta täällähän sinä olet teeskentelemässä, ettei sinulta kysytty jatkokysymyksiä. No, kiva että sain houkuteltua sinut esiin. Toistan siis itseäni niinkin kaukaa kuin edelliseltä sivulta:

...

Sinä: Vai kirjoitan minä epäselvästi

Myös sinä: Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten

Sinulle on jo vastattu, minkä itsekin tiedät varsin hyvin.

Vierailija
142/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: Totuuden ei tarvitse pelätä tutkimusta. Mitä pelkäät kieltäytyessäsi jatkamasta keskustelua? Pelkäätkö saavasi selville, että ehkä sinulla ei olekaan syytä ajatella olevasi oikeassa?

Manipulointitaktiikkasi on hyvin tunnettu. Vähän lapsellinen keino mutta kuitenkin.

Sinulle on jo vastattu. Eikä totuus sinun jankkaamisella muuksi muutu.

Helpoimmalla pääset kun tunnustat Jeesuksen isännäksesi ja lähdet seuraamaan, tämän tunnustuksen teet joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ois kyllä kiva jos satanistitkin vähän avautuisivat ja esim.messukin vois olla muunkin värinen kuin musta. Se on niin synkkä väri. Lila-anilliini-sähkönsininen messu vois olla vaihteeksi ihan fantsu.

T: Urpo

Vierailija
144/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanahan on kristinuskoon liittyvä hahmo, niin kyllä satanistikin sitten uskovat jumalaan, sitähän he vastustavat. Ateistit taas joko vastustavat kaikkea uskontoihin liittyvää tai sit niitä ei kíinnosta sekään.

Vierailija
145/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ateisti on henkilö, joka ei ole vakuuttunut väitteen "jokin jumaluus on olemassa" totuudesta.

3. Minä olen olemassa.

Jaa, minä luulin sinun jo poistuneen paikalta, mutta täällähän sinä olet teeskentelemässä, ettei sinulta kysytty jatkokysymyksiä. No, kiva että sain houkuteltua sinut esiin. Toistan siis itseäni niinkin kaukaa kuin edelliseltä sivulta:

...

Myös sinä: Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten sinulla on uskomus mutta kuitenkaan ei ole, koska ti

Jeesus, tuo aasinpanema runkkari on mädännyt jo 2000 v sitten. Eikä Jumalaa ole olemassa. On vain hölmöjä ihmisiä.

Hölmöimpiä on uskovaiset, jotka etsivät uskonnostaan vain tekosyytä päästä tarkastelemaan ja silpomaan pikkulasten sukup***elim***iä.

Vierailija
146/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulle on vastattu jo riittävästi, tiedät että Jumala on olemassa, sinut luonut ja jonakin päivänä olet Hänen edessä joko saamassa armon tai tuomion."

Käsittämätöntä, miten joku voi tietää asioita TOISEN PUOLESTA.

Minäpäs tiedän, että sinä tiedät valehtelevasi.

Vierailija
147/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinulle on vastattu jo riittävästi, tiedät että Jumala on olemassa, sinut luonut ja jonakin päivänä olet Hänen edessä joko saamassa armon tai tuomion."

Kaikki sen tietää että Jumala on olemassa. Eikä sitä tarvitse edes todistella.

Teistä kukaan ei käy keskustelua joukupukin olemassaolosta, mutta Jumalasta kylläkin. 

Tieto Jumalasta ja syyllisyys Hänen lain rikkomisesta ajaa kieltämiseen, kun synnin hylkäämiseen ei ole halua.

Vierailija
148/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanahan on kristinuskoon liittyvä hahmo, niin kyllä satanistikin sitten uskovat jumalaan, sitähän he vastustavat. Ateistit taas joko vastustavat kaikkea uskontoihin liittyvää tai sit niitä ei kíinnosta sekään.

Satinisti on itse oma jumalansa.

Vierailija
149/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hihhuleille vittuilua.

Vierailija
150/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Minä olen olemassa.

...

Myös sinä: Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten

Tämä sukupuolielinten tärveleminen on perve*ssien touhua. Alkuperäinen ns ympärileikkaus oli vain juutalaisille miehille, pieni viilto sen alapuolelle "siltaan" 

Hyvin pieni toimenpide joka ei haittaa millään tavalla. 

Siitä sitten kuun palvojat tekivät oman perv*rssin version ja vielä perv*rssimmän naisille.

Vierailija
151/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: Jeesus, tuo aasinpanema runkkari on mädännyt jo 2000 v sitten. Eikä Jumalaa ole olemassa. On vain hölmöjä ihmisiä.

Hölmöimpiä on uskovaiset, jotka etsivät uskonnostaan vain tekosyytä päästä tarkastelemaan ja silpomaan pikkulasten sukup***elim***iä.

Jeesuksen pilkkaaminen on yksi kaikkein tyhmimpiä tekoja mitä eläessäsi voit tehdä. Sillä olet vielä rähmälläsi sen edessä jota nyt pilkkaat.

Tämä sukupuolielinten tärveleminen on perve*ssien touhua. Alkuperäinen ns ympärileikkaus oli vain juutalaisille miehille, pieni viilto sen alapuolelle "siltaan" 

Hyvin pieni toimenpide joka ei haittaa millään tavalla. 

Siitä sitten kuun palvojat tekivät oman perv*rssin version ja vielä perv*rssimmän naisille.

Vierailija
152/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama synti mihin syyllistyttiin Edenin puutarhassa. Ihminen rupesi itse itselleen Jumalaksi ja liittyi sen langenneen kerubin kanssa samaan leiriin, jolta hänen olisi pitänyt puutarhaa varjella.

Vierailija
153/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama synti mihin syyllistyttiin Edenin puutarhassa. Ihminen rupesi itse itselleen Jumalaksi ja liittyi sen langenneen kerubin kanssa samaan leiriin, jolta hänen olisi pitänyt puutarhaa varjella.

Itselle ihan sama, vaikka millaisilla Raamatun jakeilla perustelisit mielipidettäsi. Uskonnot ovat olemassa, koska niillä voidaan tehdä asioita(kontrolloida, alistaa).

Vierailija
154/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä kukaan ei käy keskustelua joukupukin olemassaolosta, mutta Jumalasta kylläkin. 

Tieto Jumalasta ja syyllisyys Hänen lain rikkomisesta ajaa kieltämiseen, kun synnin hylkäämiseen ei ole halua.

Jankkaamalla et tätä kisaa voita. KAIKKI tarvitsee todistetita, muuten kyse on luulosta, ei tedosta.

Joulupukin olemassaolosta ei tarvitse keskustella, koska se ja suurin osa muista mielikuvitusolennoista on sellaisia, että ne eivät saa kannattajiaan harrastamaan palvontamenoja, ainakaan siinä laajuudessa, että tärkeimpien jumalhahmojen ympärille on muodostunut fanaattinen kultti.

Vierailija
155/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Minä olen olemassa.

...

Myös sinä: Sinun pääss

Sinulle on jo vastattu, minkä tiedät itsekin varsin hyvin.

Olet vastannut väitteeseen "Päässäni ei ole uskomusta, että Jumala on olemassa" että se on epätotta, väitteeseen "Päässäni on uskomus, että Jumala on olemassa" että se on epätotta, ja kun pyysin sinulta yksiselitteistä vastausta, vastasit näin:

"Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten sinulla on uskomus mutta kuitenkaan ei ole, koska tiedät että uskomus on valhetta."

...josta ei ota edes selvää, että mikä on se päässäni oleva uskomus, jonka tiedän olevan valhetta? Tai ottaa kai periaatteessa, koska kysymys oli, onko väite "Päässäni on uskomus, että Jumala on olemassa", ja sinä sanot, että minulla on uskomus, mutta tiedän uskomuksen olevan valetta joten ilmeisesti tiedän, että Jumala ei ole olemassa? koska tiedän uskomuksen "Jumala on olemassa" olevan valetta?

Sinä et ole vastannut kysymykseen yksiselitteisesti, tai jos mielestäsi olet ja pysyt vastauksessasi, olet väittänyt minun tietävän, että Jumala ei ole olemassa mikä ei missään tapauksessa pidä paikkaansa.

Vierailija
156/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pinkki messu ei kuulosta samalta.

Lauma miehiä pinkeissä viitoissa, pinkkien kynttilöiden ympäröimänä, hyppelehtimässä metsässä ja kutsumassa pahuutta esiin antaisi väärän vaikutelman.

Vierailija
157/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ihan sama, vaikka millaisilla Raamatun jakeilla perustelisit mielipidettäsi. Uskonnot ovat olemassa, koska niillä voidaan tehdä asioita(kontrolloida, alistaa).

Olen kanssasi täysin samaa mieltä että uskonnot ovat kamalia asioita varten. Esim kirkko joka on kristinuskon pahin vihollinen, on synkreettinen uskonto joka tekee paljon pahaa. 

Usko ja uskonto ovat täysin eri asia. Jokainen ihminen tietää että Jumala on olemassa. 

Kuitenkin jotkut uskovat itseensä ja tekevät saman synnin kuin langennut kerubi. Jumalalla ei ole mitään annettavaa sille joka selkänsä Hänelle kääntää ja haluaa kärsiä itse rangaistuksen Jumalan lain rikkomisesta. 

Tarjolla olisi armokin, mutta siinä tapauksessa pitää kääntää selkä tämän maailman meiningille ja laittaa askelet peräkkäin, Jeesuksen perässä.

Jumalan tunteminen on korkein asia minkä ihminen voi eläessään savuttaa.

Vierailija
158/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäsi on uskomus että Jumalaa ei ole vaikka tiedät että on, tieto Jumalasta tekee uskomuksestasi itsepetosta.

Vierailija
159/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaamalla et tätä kisaa voita. KAIKKI tarvitsee todistetita, muuten kyse on luulosta, ei tedosta.

Joulupukin olemassaolosta ei tarvitse keskustella, koska se ja suurin osa mu

Ei tässä ole kysymys voitosta eikä häviöstä. Sinulla on jo todisteet itsessäsi, se sisäänrakennettu tieto että Jumala on, ja on sinut luonut. 

Sinä et ole siinä asemassa että päättäisit onko Jumala olemassa vai ei, edes todisteiden kanssa. Et ole siinä asemassa että laittaisit universumin luojan syytetyn penkille ja sitten todisteilla kävisit oikeutta että onko Jumala vai ei. Jotta voisit tämän päättää, tulisi sinun olla Jumala. Jumalan paikka ei kuitenkaan ole vapaana, niin sinulla ei ole muuta kuin itsepetos jäljellä.

Vierailija
160/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukin olemassaolosta ei tarvitse keskustella, koska se ja suurin osa mu

Kyllähän joulupukin ympärille on melkoiset palvontamenot rakennettu, vaikka kaikki tietävät että joulupukkia ei ole olemassa.

Monien epäjumalien ympärillä sama, se on ihan samaa itsepetosta kuin ateistillakin, eri muodossa vain