Miksi satanisteilla on musta messu?
Eikös satanististien pitänyt olla uskonnottomia ja miksi itseään ateisteiksi kutsuvat käyvät kristinuskon kimppuun? Eihän ateistia pitäisi kiinnostaa muiden uskot? Eikö näiden olisi selkeämpää vaan myöntää olevansa saatananpalvojia? Ihan reiluja saatananpalvojia😂
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Satanisti uskoo johonkin. Satanismi on uskonto.
Ateisti ei usko mihinkään. Ei ole uskontoa.
Ymmärrätkö?
Ateistin jumala on apina. Hän turvaa siihen ja pakenee vastuuta sen taakse. Ateismin taustalla on aina kapina Jumalaa vastaan. Jumala on luodun materian ja ajan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö?
Ateistin jumala on apina. Hän turvaa siihen ja pakenee vastuuta sen taakse. Ateismin taustalla on aina kapina Jumalaa vastaan. Jumala on luodun materian ja ajan ulkopuolella.
Ateistin Jumala on myöskin Jeesus vaikka muuta uskotteleekin. Ateisteja ei ole olemassakaan, ei ainoatakaan. Jeesus seisoo viimeisenä sen ateistinkin multien päällä.
Jeesus ei ole mikään Joulupukki vaan Jeesusta pelättiin oikeasti jo silloin, niin että henki piti saada pois. Keihäillä aseistautuneina tulivat puutarhasta hakemaan ja joulupukkia ei haeta keihäiden kanssa. Totuuden puhuja aiheuttaa suunnatonta pelkoa ihmisissä.
Uskoontulo ei ole sydämen antamista Jeesukselle vaan armon anomista Jumalalta ja suostumista elämään Jeesuksen ohjelman mukaan. Siksi Raamattu puhuu itselle ja maailmalle kuolemisesta, tämän maailman meiningille on kuoltava jos Jeesuksen ohjelman mukaan mielii elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö?
Ateisteja ei ole olemassakaan, ei ainoatakaan.
1. Ateisti on henkilö, joka ei ole vakuuttunut väitteen "jokin jumaluus on olemassa" totuudesta.
2. Minä en ole vakuuttunut väitteen "jokin jumaluus on olemassa" totuudesta.
3. Minä olen olemassa.
J: Ainakin yksi ateisti on olemassa, Q. E. D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö?
Ateisteja ei ole olemassakaan, ei ainoatakaan.
1. Ateisti on henkilö, joka ei ole vakuuttunut väitteen "jokin jumaluus on olemassa" totuudesta.
3. Minä olen olemassa.
Et ole sinäkään ateisti, sillä tiedät varsin hyvin, aivan kuten minäkin että Jumala on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö?
Sekoitat satanistit ja saatananpalvojat.
Vierailija kirjoitti:
Saatananpalvonta/satanismi ei ole sama asia kuin ateismi. Saatananpalvoja/Satanisti uskoo johonkin kun taas ateisti ei usko mihinkään.
Saatananpalvojat ja satanistit on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttais palstan perusteella enemmänkin siltä että kristinuskon nimeen vannovat ovat muiden kimpussa. Muita ei voisi vähempää kiinnostaa mutta heitä kummasti kiinnostaa muut suorastaan pakkomielteisesti..
Tottakai saatananpalvojat on uhreja, mitäpä muutakaan?
Enpä usko että mieltävät hekään itseään miksikään uhriksi sillä kuten ei muitakaan kauheasti kiinnosta kristittyjen ininät ja väninät ja saavat ollakin rauhassa mutta kristityillä pakkomielle länkyttää muiden uskomisista tai uskomatta olemisista kuten tällä palstallakin on käynyt ilmi.
Kristityt täällä uhriutuvat eniten.Mutta mikä on logiikka siinä, jos ilmoittaa ettei usko mihinkään ja
Ateistit ovat salaa satanisteja ja paholaisen riivaamia. Ateistit ovat pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Me molemmat tiedämme täsmälleen samalla tavalla että Jumala on olemassa."
Jos jumalan olemassaolo olisi tietoa, emme puhuisi uskonnoista. Niitä ei edes tarvittaisi.
Uskonnot ovatkin niitä epäjumalia, karmeimpina niistä kirkko. Silloin kun ihminen asettuu Jumalan luomisjärjestystä vastaan, sille kelpaa mikä tahansa utopia.
Ainakin luterilainen kirkko on Suomessa täysin sekaisin.
Ymmärtääkseni on olemassa
- filosofisia satanisteja jotka ovat ateisteja tai agnostikkoja
- teistisiä satanisteja
- saatananpalvojia jotka myös ovat teistisiä mutta joilla keskeistä ovat tietyt rituaalit ja muu toiminta
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Minä olen olemassa.
Et ole sinäkään ateisti, sillä tiedät varsin hyvin, ai
Jaa, minä luulin sinun jo poistuneen paikalta, mutta täällähän sinä olet teeskentelemässä, ettei sinulta kysytty jatkokysymyksiä. No, kiva että sain houkuteltua sinut esiin. Toistan siis itseäni niinkin kaukaa kuin edelliseltä sivulta:
...
Sinä: Vai kirjoitan minä epäselvästi
Myös sinä: Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten sinulla on uskomus mutta kuitenkaan ei ole, koska tiedät että uskomus on valhetta.
Edelleen, uskomus joko on tai ei ole. Jos haluat sanoa, että uskomus on mutta kiistän sen olemassaolon niin se on täysin ok. Väite, että se on ja ei ole on kirjaimellisesti hullu väite.
Eli väite: päässäni on uskomus, että Jumala on olemassa.
Yhden sanan vastaus, "totta" tai "epätotta", tämä ei ole lainkaan vaikeaa.
...
Lisään vielä, että myös se kaikkein älyllisesti rehellisin vastaus, eli "en tiedä" kelpaa, vaikka onkin kaksisanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Minä olen olemassa.
Jaa, minä luulin sinun jo poistuneen paikalta, mutta täällähän sinä olet teeskentelemässä, ettei sinulta kysytty jatkokysymyksiä. No, kiva että sain houkuteltua sinut esiin. Toistan siis itseäni niinkin kaukaa kuin edelliseltä sivulta:
...
Myös sinä: Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten sinulla on uskomus mutta kuitenkaan ei ole, koska tiedät että uskomus on valhetta.
Edelleen,
Sinulle on vastattu jo riittävästi, tiedät että Jumala on olemassa, sinut luonut ja jonakin päivänä olet Hänen edessä joko saamassa armon tai tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jumalan olemassaolo olisi tietoa, emme puhuisi uskonnoista. Niitä ei edes tarvittaisi.
Uskonnot ovatkin niitä epäjumalia, karmeimpina niistä kirkko. Silloin kun ihminen asettuu Jumalan luomisjärjestystä vastaan, sille kelpaa mikä tahansa utopia.
Jep! Just luin Kirkko ja kaupunki lehdestä NOIDAN (Kuparikettu) haastattelun ja siinä vielä mainostettiin hänen kirjojaan ja somejaan. Sairasta ja täysin Raamatun sanan vastaista mainostaa jotain noita juttuja. Samassa lehdessä papin haastattelu joka on homo. Sitten esim helluntailaisia, lestadiolaisia, vapaakirkkolaisia jnejne jotka eivät näitä hyväksy, haukutaan hihhuleiksi, vaikka ovat just aitoja. Maailma vihaa aitoja Jeesuksen omia ja se on ensin vihannut Jeesusta, näin Jeesus itsekin kertoi. Eli sinänsä ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Just luin Kirkko ja kaupunki lehdestä NOIDAN (Kuparikettu) haastattelun ja siinä vielä mainostettiin hänen kirjojaan ja somejaan. Sairasta ja täysin Raamatun sanan vastaista mainostaa jotain noita juttuja. Samassa lehdessä papin haastattelu joka on homo. Sitten esim helluntailaisia, lestadiolaisia, vapaakirkkolaisia jnejne jot
Jeesus hengaili "syntisten ja huorien" yms. kanssa.
Ehdotan että ateistien, satanistien ja saatananpalvojien kirjoittelu palstalla estetään kansallisen turvallisuuden nimissä.
Täällä riittää pilkkaajia ja pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Just luin Kirkko ja kaupunki lehdestä NOIDAN (Kuparikettu) haastattelun ja siinä vielä mainostettiin hänen kirjojaan ja somejaan. Sairasta ja täysin Raamatun sanan vastaista mainostaa jotain noita juttuja. Samassa lehdessä papin haastattelu joka on homo. Sitten esim helluntai
Mitä sitten? Jeesus saarnasi armoa ja hän tuli pelastukseksi jokaiselle maailman ihmiselle, mutta hän myös sanoi, että laista ei häviä yksikään kirjain.
Ketjun uskonnollissävytteisiä kommentteja lukiessa tuntee itsensä verrattain selväjärkiseksi. Ei minulla sentään NOIN huonosti mene :)
Itse asiassa satanisteilla ei ole minkäänlaista messua, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Minä olen olemassa.
...
Myös sinä: Sinun päässä on uskomus johon sinä itsekään et usko, joten sinulla on uskomus mutta kuitenkaan ei ole, koska ti
Sinulle on vastattu jo riittävästi, tiedät että Jumala on olemassa, sinut luonut ja jonakin päivänä olet Hänen edessä joko saamassa armon tai tuomion.
Totuuden ei tarvitse pelätä tutkimusta. Mitä pelkäät kieltäytyessäsi jatkamasta keskustelua? Pelkäätkö saavasi selville, että ehkä sinulla ei olekaan syytä ajatella olevasi oikeassa?
Tämä on totta, sen tähden Karl Marksin hankkeetkin olivat saata*allisia.
Kommunismi ei ole ateistinen hanke, se on saata*allinen hanke. Ja jälki on sen mukaan jokaisessa kommunistisessa maassa.