Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On raaka ajatus että kun vanhenee niin lapset eivät tule auttamaan mitenkään

Vierailija
29.03.2025 |

En toivoi kenenkään muun kohdalle tuollaista.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä niittää mitä kylvää. Tosin tämä pätee vain terveisiin lapsiin. Kannattaisi miettiä ajoissa, että kohtelee lapsiaan siten, että tulevat auttamaan sitten, kun itse on vanha.

Meillä on kaksi aikuista lasta. Toinen asuu pysyvästi ulkomailla perheineen, töineen ja taloineen ja toinen asuu kyllä suomessa, mutta pysyvästi lähes 460km päässä meistä. 

Ei heistä kumpaakaan voi edellyttää, että pystyisivät vanhempiaan arjessa auttamaan, vaikka välit ovatkin aina olleet erittäin hyvät ja lämminhenkiset.

Vierailija
102/104 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juu, arvasin kyllä että tälle linjalle täällä lähdetään, et siis ole kuullut koskaan lasten vieraannuttamisesta?"

Olen kuullut. Äitini vieraannutti minut isästäni. Ja voit arvata, autanko äitiäni, kun hän vanhenee. Ymmärrätkö kuinka paljon vieraannuttaminen satuttaa lasta? Lapset kasvavat aikuisiksi ja ymmärtävät mitä tapahtui.

Mutta jos isä tarvitsee vanhana apua, niin autatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvattaa ne lapset paremmin. 

Vierailija
104/104 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua , että lapseni joutuisivat minua hoitamaan jos olen ihan pihalla kaikesta ja lasken alleni , heillä on omakin elämänsä , enkä halua olla heille taakaksi . Hävetti nytkin kun olin syöpähoidoissa ja he kävivät minua auttamassa kun voin tosi huonosti , ei sillä mielellään he minua auttoivat , mutta silti.... Hoitokodit on sitä varten . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi