On raaka ajatus että kun vanhenee niin lapset eivät tule auttamaan mitenkään
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Tosin tämä pätee vain terveisiin lapsiin. Kannattaisi miettiä ajoissa, että kohtelee lapsiaan siten, että tulevat auttamaan sitten, kun itse on vanha.
Niin. Jos vanhempi on narsistina pilannut lastensa koko elämän syyttelemällä, haukkumalla ja vähättelemällä siten, että lasten itsetunto on täysin olematon ja koko elämä on siksi mennyt pieleen.
Ja tällaisilla lapsilla löytyy myös usein poikkeuksetta ADHD, asperger, ym autisminmuodot, koska heitä ei ole koskaan rakastettu, tuettu eikä puolustettu missään.
Vierailija kirjoitti:
Siis lasten tulisi jättää työnsä, kotinsa, perheensä, ystävänsä, harrastuksensa eli elämänsä ja omistautua vanhemmilleen?
Inhimillisyys on sinullekin näemmä täysin tuntematon asia, kuten naisille yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
On meillä hoitolaitoksia.
Anna lastesi elää tätä elämää rauhassa.
Ei hoitolaitoksiin oteta muita kun oikein pahasti dementoituneita.
Kotihoidon kautta on jo kauan aikaa hoidettu kuolemansairaitakin loppuun asti omassa kodissaan.
Jos vanhemmat ovat olleet pahoja niin ei tarvitse olla enää tekemisissä. Olen ollut 12 vuotta erossa 80 vuotiaasta äidistäni joka on aina ollut kauhea minua kohtaan. Niin fyysisesti kuin henkisesti. Nyt hän hoitaa muistisairasta miesystäväänsä omassa kodissaan. Se karma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Tosin tämä pätee vain terveisiin lapsiin. Kannattaisi miettiä ajoissa, että kohtelee lapsiaan siten, että tulevat auttamaan sitten, kun itse on vanha.
Niin. Jos vanhempi on narsistina pilannut lastensa koko elämän syyttelemällä, haukkumalla ja vähättelemällä siten, että lasten itsetunto on täysin olematon ja koko elämä on siksi mennyt pieleen.
Ja tällaisilla lapsilla löytyy myös usein poikkeuksetta ADHD, asperger, ym autisminmuodot, koska heitä ei ole koskaan rakastettu, tuettu eikä puolustettu missään.
Äitini ei ollut narsisti, mutta tuhosi minut vuosien mitätöinnillään ja sairastuin vakavaan masennukseen, mutta silti kun hän oli sitten vanha ja täysin yksin ja vailla kaikenlaista apua, niin en minä voinut olla niin julma ettenkö olisi kaikin tavoi auttanut häntä ja noin tein vaikka oman elämän jaksaminenkin oli melko huonoa ja tuota on ehdoton rakkaus vanhempaansa kohtaan ja te akat ette ilmeisesti täällä edes tajua että tuollaista on olemassa MIEHILLÄ, toisin kuin teillä sadisteilla! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Siis lasten tulisi jättää työnsä, kotinsa, perheensä, ystävänsä, harrastuksensa eli elämänsä ja omistautua vanhemmilleen?
Ei ei ikinä.
Kylläpä tässä ketjussa on mennyt joillakin mammoilla tunteisiin, kun tajuavat ettei ne lapset välttämättä tulekaan auttamaan sitten vanhoina, vaikka ne on mitä ilmeisimmin juuri sitä varten aikonaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se narsisti diagnoosi sieltä pois, sitä ei voi käyttää noin vapaasti.
Perinnönkyttääjät 🤥😆 Nää on niin hauskoja. Mä aion olla vielä huippukunnossa vähintään 25 vuotta ja asua vielä kaukomaillakin tässä välissä.
En todellakaan aio kerjätä kenenkään apua,
tuun aina pärjäämään, missä olosuhteissa hyvänsä. Oon voittaja. Oon selviytyjä.
Ei omia lapsia, mutta ei mua huoleta mummovanhuudet vielä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vttumaiset AKAT tuli taas syyttelemään aloittajaa vaikka eivät tiedä hänestä ja hänen tilanteestaan mitään, ja vttumaiset akat eivät edes ymmärrä aloituksen pointtia ja juuri tuollaiset vttumaiset akat tekee tuota lasten vieraannuttamista isästään IHAN VAIN PAHUUTTAAN, PRKL!!!
Pitäiskö sulle soittaa lanssi??
Näitä katkeria akankipeitä ukkoja palsta täynnä.
Et sinä ainakaan raivoamalla saa ketään naista itsellesi ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, arvasin kyllä että tälle linjalle täällä lähdetään, et siis ole kuullut koskaan lasten vieraannuttamisesta?
Osanottoni aloittajalle. Tee ne toimet,joita tarvitaan,jotta et jää yksin vanhuudessasi-kirjoita kokemuksistasi ja ole yhteydessä juristiin/hae traumaterapiaa-se on ehdottoman välttämätöntä. Tärkeintä on,että lapsesi saavat tietää totuuden,vaikka se ei olisi kaikilta osin itsellesi mairitteleva. Puhut vieraannuttamisesta,joten jotain on mennyt pieleen ja laittomasti. Sinun vastuusi yksin on tehdä jotain-tämä yhteiskunta ja viranomaiset eivät halua mitään muuta kuin tuhota ne ihmiset,jotka ovat potentiaalisesti "vaarallisia" heille itselleen,heiltä on turhaa pyytää apua tai tukea-siis koko sote on tätä samaa pas..kaa. Käytä aivojasi, älä päihteitä. Googleta esim. Leeni Ikonen tai Fredman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttumaiset AKAT tuli taas syyttelemään aloittajaa vaikka eivät tiedä hänestä ja hänen tilanteestaan mitään, ja vttumaiset akat eivät edes ymmärrä aloituksen pointtia ja juuri tuollaiset vttumaiset akat tekee tuota lasten vieraannuttamista isästään IHAN VAIN PAHUUTTAAN, PRKL!!!
Pitäiskö sulle soittaa lanssi??
Näitä katkeria akankipeitä ukkoja palsta täynnä.
Et sinä ainakaan raivoamalla saa ketään naista itsellesi ikinä!
Mistä sinä päättelet että jotain akka haluaisin? EN TODELLAKAAN ASTU ENÄÄ TOISTA KERTAA TUOHON MIINAAN ELÄMÄSSÄNI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se narsisti diagnoosi sieltä pois, sitä ei voi käyttää noin vapaasti.
Kyllä voi, kun on täysin selkeä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, arvasin kyllä että tälle linjalle täällä lähdetään, et siis ole kuullut koskaan lasten vieraannuttamisesta?
Osanottoni aloittajalle. Tee ne toimet,joita tarvitaan,jotta et jää yksin vanhuudessasi-kirjoita kokemuksistasi ja ole yhteydessä juristiin/hae traumaterapiaa-se on ehdottoman välttämätöntä. Tärkeintä on,että lapsesi saavat tietää totuuden,vaikka se ei olisi kaikilta osin itsellesi mairitteleva. Puhut vieraannuttamisesta,joten jotain on mennyt pieleen ja laittomasti. Sinun vastuusi yksin on tehdä jotain-tämä yhteiskunta ja viranomaiset eivät halua mitään muuta kuin tuhota ne ihmiset,jotka ovat potentiaalises
Ei ole mitään enää tehtävissä mutta kiitos ymmärtäväisestä viestistäsi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini aina ajatteli, että kun hän on vanha, niin me lapset autamme. Vaan kun sisareni asuu Kiinassa ja minä Briteissä, niin vaikeaa on kaupassa äidin puolesta käydä. Eikä japanilainen vaimonikaan voi täältä käsin juuri auttaa omia vanhempiaan.
Kyllä minä ainakin voin äitiäni auttaa Briteistä käsin. Olen ostanut asunnon Suomesta ja äitini asuu siinä. Tilaan neljä kertaa viikossa hänelle tutun kuskin kautta ruokaa kotiin ja tämä kuski tyhjentää mahdollisen kauppakassin jääkaappiin ja jää kahvipullalle höpöttelemään noin tunniksi. Ihan on maksettuna seuramiehenä ja kertoo kyllä jos on mitään ihmeellistä käytöksessä. Soitan itse äidille joka aamu ja ilta. Käyn Suomessa muutaman viikon välein äitiäni katsomassa ja silloin tehdään myös isommat kauppaostokset ja jos on muuta juttua. Lennätän äitiäni minun luokseni muutaman kuukauden välein. Äitini on kyllä
Ihana, onneksi sinä olet hoksannut miten huolehtia äidistäsi, vaikka asut ihan muualla! Äitisi varmaan rakasti sinua kun olit lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Siis sun mielestä lapset on vieraannutettu ja sä vaan mietit eniten sitä että lapset ei tule hoitamaan ja auttamaan sua?
Just.
Tätä mietin kans. Eikö sureta ettet koskaan oppinut tuntemaan omia lapsiasi? Ettet itse koskaan voinut auttaa heitä elämän varrella? Vai onko hekin vain sinua varten olemassa kuten kaikki muutkin ihmiset koska olet vain pohjattoman itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Älkää hylätkö vanhempianne oman onnensa nojaan. Ja vanhemmat ei saa hylätä lapsia.
Kiitos tyhjästä kommentistasi!
Vierailija kirjoitti:
Perinnönkyttääjät 🤥😆 Nää on niin hauskoja. Mä aion olla vielä huippukunnossa vähintään 25 vuotta ja asua vielä kaukomaillakin tässä välissä.
En todellakaan aio kerjätä kenenkään apua,
tuun aina pärjäämään, missä olosuhteissa hyvänsä. Oon voittaja. Oon selviytyjä.
Ei omia lapsia, mutta ei mua huoleta mummovanhuudet vielä tippaakaan.
Yhtä huvittavia kuin ne itsekkäät vanhukset jotka eivät miljoonistaan anna mitään lapsilleen tai lapsenlapsilleen elinaikanaan. Silti lupailevat kaikkea.
Aikuiset lapset täällä riehuvat ja syyttävät äitejään siitä kun ovat hyvätuloisia hyvin koulutettuja "herroja ja rouvia." Puolisot syvästi halveksivat toisen vain kansakoulun käynyttä äitiä ( niitähän suuri osa nykyvanhuksusta on) joten äitiin ei haluta olla missään yhteydessä saati auttaa.
Syyttävät kun äiti ei anna rahojaan, joku halpa asunto maakunnissa ja eläke 1500 brutto. Siitä näytätte vaativan että hän ostaisi teille 70 000 vuodessa tienaavikle autot ja maksaisi asuntolainat kun lapsiperheiden elämä on niin tiukkaa.
Olkaa edes rehellisiä, noin on asiat, äitinne on tehnyt sen minkä lähtökohdistaan on voinut, teille toivonut elämän mahdollusuuksia enemmän ja täällä re päivästä haukutte ja ilkutte: ei auteta , ei auteta, kuolkoon kämppäänsä jos ei osaa itseään auttaa.
..paitsi jos siitä saa helppoa rahaa :)