On raaka ajatus että kun vanhenee niin lapset eivät tule auttamaan mitenkään
Kommentit (97)
"Juu, arvasin kyllä että tälle linjalle täällä lähdetään, et siis ole kuullut koskaan lasten vieraannuttamisesta?"
Olen kuullut. Äitini vieraannutti minut isästäni. Ja voit arvata, autanko äitiäni, kun hän vanhenee. Ymmärrätkö kuinka paljon vieraannuttaminen satuttaa lasta? Lapset kasvavat aikuisiksi ja ymmärtävät mitä tapahtui.
On meillä hoitolaitoksia.
Anna lastesi elää tätä elämää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
"Juu, arvasin kyllä että tälle linjalle täällä lähdetään, et siis ole kuullut koskaan lasten vieraannuttamisesta?"
Olen kuullut. Äitini vieraannutti minut isästäni. Ja voit arvata, autanko äitiäni, kun hän vanhenee. Ymmärrätkö kuinka paljon vieraannuttaminen satuttaa lasta? Lapset kasvavat aikuisiksi ja ymmärtävät mitä tapahtui.
Ikävä kohtalo sulla, mutta entäpä jos ne lapset eivät aikuisenakaan ymmärrä että heidät on valheilla vieraannutettu isästään ja eivät koskaan halua nähdä isäänsä, joka ei ole kuitenkaan koskaan tehnyt mitään pahaa heille? Tuo on minun kohtaloni.
Mitä olet itse tehnyt ollaksesi lasteni elämässä?
Lapset ei ole vanhemmilleen velkaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse tehnyt ollaksesi lasteni elämässä?
Lapset ei ole vanhemmilleen velkaa yhtään mitään.
Siis lastesi elämässä
Eikös se mene jotenkin niin, että lapsesi kohtelevat sinua aikuisuudessaan sinua kuten sinä kohtelit heitä heidän ollessaan lapsia?
Olis pitänyt miettiä tuota vuosikymmeniä sitten. Just pohditaan yhden tutun vanhuksen kanssa miten asumisensa ja apunsa nyt järjestetään kun sairastui. Lapsia hänellä ei ole mutta meitä nuorista aikuisista keski-ikäisiin tuntuu olevan iso joukko jotka haluamme olla avuksi. Sukua hän ei ole kuin meistä osalle, minullekin vain äitini ystävä, mutta ihana ihminen.
Äitini aina ajatteli, että kun hän on vanha, niin me lapset autamme. Vaan kun sisareni asuu Kiinassa ja minä Briteissä, niin vaikeaa on kaupassa äidin puolesta käydä. Eikä japanilainen vaimonikaan voi täältä käsin juuri auttaa omia vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mene jotenkin niin, että lapsesi kohtelevat sinua aikuisuudessaan sinua kuten sinä kohtelit heitä heidän ollessaan lapsia?
Ei mene mun kohdalla.
Minunkin isäni puhuu itselleen ja muille tuota vieraannutuspaskaa, ehkä jopa harhaisesa päässään uskoo siihen. Totuushan on, että piti jo päiväkotilaisena runkata sitä ja pelätä väkivaltaa. En ole halunnut nähdä paskiaista enää murkkuiän jälkeen, eikä kiinnosta mennä sitä hoivailemaan. Sitä saa mitä ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vieraannutettu on vieras lapsi. Vieraalla lapsella on vieras vanhempi.
Ei kaikki lapset pysty siihen ja vanhempi on painava. On syitä taustalla miksi. Ehkä pienesti joku pystyy. Osa enemmän. Sukulaisia voisi olla. Joillakin ei ole lapsia edes. Raha voi auttaa jos tarvitsee ostaa kotiin jotain.
Vttumaiset AKAT tuli taas syyttelemään aloittajaa vaikka eivät tiedä hänestä ja hänen tilanteestaan mitään, ja vttumaiset akat eivät edes ymmärrä aloituksen pointtia ja juuri tuollaiset vttumaiset akat tekee tuota lasten vieraannuttamista isästään IHAN VAIN PAHUUTTAAN, PRKL!!!
Tasan ei mene onnen lahjat. Minä haluaisin niin kauan kuin elän saada auttaa lastani lapsenhoidossa. Huolena on, että eivät halua sitä, vaan elää omaa elämäänsä, muuttivat juuri eri kaupunkiinkin valitettavasti.
Miksi tulette vain haukkumaan aloittajaa??? Jos teillä ei ole tuollaiseen hirveään tilanteeseen muuta sanomista NIIN PITÄKÄÄ PRKELE NE TURPANNE KIINNI, SADISTIT!!!
Älkää päästäkö niitä lapsia koskaan muuttamaan kovin monen kymmenen kilometrin päähän. Eikä missään nimessä ainakaan ulkomaille. Muistakaa kiristää: Perintöä ei tipu, jos ei auteta!
Siis sun mielestä lapset on vieraannutettu ja sä vaan mietit eniten sitä että lapset ei tule hoitamaan ja auttamaan sua?
Just.
Ei tietenkään Suomessa kukaan ole vanhemmistaan vastuussa. He käyttävät rahansa omaan elämäänsä ja hoitokuluihin. Lapset elävät omaa elämäänsä ja keskittyvät omiin lapsiinsa ja lastenlapsiinsa. En minä ainakaan ryhdy miksikään sairaanhoitajaksi vanhemmilleni, paremmin ammattilaiset sen hoitavat. Sen sijaan perintöä minulle ei tarvitse säästää, olemme itse säästäneet vanhuuden varalle kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulette vain haukkumaan aloittajaa??? Jos teillä ei ole tuollaiseen hirveään tilanteeseen muuta sanomista NIIN PITÄKÄÄ PRKELE NE TURPANNE KIINNI, SADISTIT!!!
Hirveää on vain se jos joku kiukuttelee siitä että lapset ei tule hoitamaan.
Sitä niittää mitä kylvää. Tosin tämä pätee vain terveisiin lapsiin. Kannattaisi miettiä ajoissa, että kohtelee lapsiaan siten, että tulevat auttamaan sitten, kun itse on vanha.