Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On raaka ajatus että kun vanhenee niin lapset eivät tule auttamaan mitenkään

Vierailija
29.03.2025 |

En toivoi kenenkään muun kohdalle tuollaista.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän keskustelun idea että mollaat lasta joka on omien sanojesi mukaan vieraannutettu? Vastenmielinen keskustelun.

Vierailija
42/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Ahne sukupolvi käyttää rahansa itseensä ja odottaa lastensa auttavan hädän hetkellä

2) Ahne sukupolvi käyttää rahansa suosikkilapseensa ja odottavat muiden lasten auttavan ahnetta sukupolvea hädän hetkellä

Nyt on taas pierut aivoissa.. Ap kertoo ettei näe lastaan ja joku mieltää ahneeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän keskustelun idea että mollaat lasta joka on omien sanojesi mukaan vieraannutettu? Vastenmielinen keskustelun.

Ei ole, mutta voiko kehuakaan lapsia jotka hylkäävät isänsä niin etteivät missään oloissa koskaan halua nähdä häntä tai puhumattakaan että auttaisivat vanhaa isäänsä edes jotenkin?

Vierailija
44/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini aina ajatteli, että kun hän on vanha, niin me lapset autamme. Vaan kun sisareni asuu Kiinassa ja minä Briteissä, niin vaikeaa on kaupassa äidin puolesta käydä. Eikä japanilainen vaimonikaan voi täältä käsin juuri auttaa omia vanhempiaan.

Kyllä minä ainakin voin äitiäni auttaa Briteistä käsin. Olen ostanut asunnon Suomesta ja äitini asuu siinä. Tilaan neljä kertaa viikossa hänelle tutun kuskin kautta ruokaa kotiin ja tämä kuski tyhjentää mahdollisen kauppakassin jääkaappiin ja jää kahvipullalle höpöttelemään noin tunniksi. Ihan on maksettuna seuramiehenä ja kertoo kyllä jos on mitään ihmeellistä käytöksessä. Soitan itse äidille joka aamu ja ilta. Käyn Suomessa muutaman viikon välein äitiäni katsomassa ja silloin tehdään myös isommat kauppaostokset ja jos on muuta juttua. Lennätän äitiäni minun luokseni muutaman kuukauden välein. Äitini on kyllä terästä eli tapaa ystäviään ja käy tapahtumissa ja kuntosalilla. Hyvä kuitenkin tehdä jo nyt rutiineja hänen elämänsä helpottamiseksi. Nämä olivat toimivia jo silloin kun isäni oli elossa. 

Ei ole niin vaikeaa pitää toisista huolta, vaikka asuukin toisessa maassa. Toki vaatii vaivannäköä, mutta omat lapseni ovat sen verran nuoria vielä, että mummo on hyvinkin tärkeässä roolissa ja pitää olla aktiivisesti yhteydessä ettei unohdu heiltä. 

Vierailija
45/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hylätkö vanhempianne oman onnensa nojaan. Ja vanhemmat ei saa hylätä lapsia.

Vierailija
46/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta voiko kehuakaan lapsia jotka hylkäävät isänsä niin etteivät missään oloissa koskaan halua nähdä häntä tai puhumattakaan että auttaisivat vanhaa isäänsä edes jotenkin?

Tuossa tilanteessa sen isän kannattanee katsoa peiliin ja miettiä omaa toimintaansa. Lapset eivät edelleenkään ole vanhemmilleen mitään velkaa, missään olosuhteissa. Vastenmielistä oikeastaan edes ajatella niin.

Vierailija
47/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen idea oli vain todeta että on raaka kokemus kun lapset ovat hylänneet isänsä (tai kumman tahansa vanhemman) niin täysin etteivät he koskaan edes auttaisi vanhaa isäänsä missään tilanteessa, mutta te tulitte sitten vain haukkumaan ja syyllistämää minua tietämättä yhtään mitään asioistani, tapanne mukaan.

Vierailija
48/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isäni teki itsemurhan alle neljäkymppisenä kun itse olin ala-asteikäinen. En jaksaisi nyt aikuisena sitä käytöstä ja valitusta.

Vierailija
49/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhapommittajat, terroristit yms  kasvatetaan samoilla periaatteilla kuin vieraannutetut. Totaalinen aivopesu. Moni sekoaa siihen aivopesuun.

Vierailija
50/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen idea oli vain todeta että on raaka kokemus kun lapset ovat hylänneet isänsä (tai kumman tahansa vanhemman) niin täysin etteivät he koskaan edes auttaisi vanhaa isäänsä missään tilanteessa, mutta te tulitte sitten vain haukkumaan ja syyllistämää minua tietämättä yhtään mitään asioistani, tapanne mukaan.

Kyynel

Vierailija
51/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsilla oikea isä joka on adoptoinut heidät?

Vierailija
52/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynel

Empatiankyvytön sadisti olet!

Vierailija
53/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini aina ajatteli, että kun hän on vanha, niin me lapset autamme. Vaan kun sisareni asuu Kiinassa ja minä Briteissä, niin vaikeaa on kaupassa äidin puolesta käydä. Eikä japanilainen vaimonikaan voi täältä käsin juuri auttaa omia vanhempiaan.

Itsekästä jättää vanhus yksin Suomeen. 

Muuttakaa jompikumpi kumpi Suomeen hänen vanhuusajakseen. 

Jos ette, niin lähettäkää paljon rahaa. 

Vierailija
54/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsilla oikea isä joka on adoptoinut heidät?

Lisää sadistiakkoja tuli ketjuun!

Vierailija
55/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin voin äitiäni auttaa Briteistä käsin. Olen ostanut asunnon Suomesta ja äitini asuu siinä. Tilaan neljä kertaa viikossa hänelle tutun kuskin kautta ruokaa kotiin ja tämä kuski tyhjentää mahdollisen kauppakassin jääkaappiin ja jää kahvipullalle höpöttelemään noin tunniksi. Ihan on maksettuna seuramiehenä ja kertoo kyllä jos on mitään ihmeellistä käytöksessä. Soitan itse äidille joka aamu ja ilta. Käyn Suomessa muutaman viikon välein äitiäni katsomassa ja silloin tehdään myös isommat kauppaostokset ja jos on muuta juttua. Lennätän äitiäni minun luokseni muutaman kuukauden välein. Äitini on kyllä

Hyvin teet. 

Jos ihminen asuu ulkomailla, hänen on syytä tienata niin paljon, että riittää vanhemmillekin. 

Ei muuten ole järkeä muualle muuttaa. 

Vierailija
56/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä "keskusteluissa" tulee aina erittäin hyvin esiin että mitä täysin empatiankyvyttömiä sadisteja naiset ovat, voi hlvetti!

Vierailija
57/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkut osti vanhemmilleen vanhuudenasunnoksi kolmion Turun keskustasta. 

Hyvin tehty. 

Vierailija
58/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lapsi asuu niin kaukana etten odota hänen auttavan mitenkään. Ei se ole mahdollista. Kuin joskus hyvin harvoin.

Vierailija
59/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lapsi asuu niin kaukana etten odota hänen auttavan mitenkään. Ei se ole mahdollista. Kuin joskus hyvin harvoin.

Eikös Ylellä ollut se yksi ohjelmasarja jossa tytär muutti miehineen Suomeen Australiasta, huolehtimaan sairaasta äidistään? Tuota eivät tän palstan sadistiakat ymmärrä YHTÄÄN eivätkä missään oloissa tekisi tuollaista!

Vierailija
60/97 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasten tulisi jättää työnsä, kotinsa, perheensä, ystävänsä, harrastuksensa eli elämänsä ja omistautua vanhemmilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi