On raaka ajatus että kun vanhenee niin lapset eivät tule auttamaan mitenkään
Kommentit (97)
Kuulostaa aika itsekkäältä. Ei tuollainen ole lasten tehtävä tai vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu, arvasin kyllä että tälle linjalle täällä lähdetään, et siis ole kuullut koskaan lasten vieraannuttamisesta?"
Olen kuullut. Äitini vieraannutti minut isästäni. Ja voit arvata, autanko äitiäni, kun hän vanhenee. Ymmärrätkö kuinka paljon vieraannuttaminen satuttaa lasta? Lapset kasvavat aikuisiksi ja ymmärtävät mitä tapahtui.
Ikävä kohtalo sulla, mutta entäpä jos ne lapset eivät aikuisenakaan ymmärrä että heidät on valheilla vieraannutettu isästään ja eivät koskaan halua nähdä isäänsä, joka ei ole kuitenkaan koskaan tehnyt mitään pahaa heille? Tuo on minun kohtaloni.
Ikävä homma jos johtuu pelkästään äidistä. Tiedän kuitenkin myös tapauksen, jossa isä ryyppäsi eikä voinut edes lastensa seurassa pysyä selvinpäin. Kaiken pyykinpesun ja paskan jätti äidille silloinkin kun lapset olivat isällä- eli ei vaan pessyt mitään. Yksi lapsista (pieni) oli ollut useita päiviä samoissa alusvaatteissa kun isä ei huolehtinut. Isommat kaitsivat pienempiä.
Lopulta äidille riitti ja vaikka olisi mielellään antanut lapset välillä isälleen että välit säilyisi- ei vaan voinut koska lapset ei olleet siellä känniseurassa turvassa.
Isä myös puhui lapsille isäviikonloppuina pahaa- äiti oli päättänyt toisin eikä puhunut pahaa.
Lopulta lapset ei enää itse halunneet mennä isälle mutta isä selitti omia erilaisia versioitaan ympäriinsä.
Vastuuta ei voinut ottaa silloinkaan.
En tiedä toista yhtä paskaa ihmistä ja joskus sentään oltiin ihan hyviä kavereitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttumaiset AKAT tuli taas syyttelemään aloittajaa vaikka eivät tiedä hänestä ja hänen tilanteestaan mitään, ja vttumaiset akat eivät edes ymmärrä aloituksen pointtia ja juuri tuollaiset vttumaiset akat tekee tuota lasten vieraannuttamista isästään IHAN VAIN PAHUUTTAAN, PRKL!!!
Tämä nyt on naisten harjoittaman henkisen väkivallan ykköspalsta. Vieraannuttamisella on saanut monesti yli 100 tykkäystä.
Ei ne lapset mitään ilmaisia palvelijoita ole kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei mene onnen lahjat. Minä haluaisin niin kauan kuin elän saada auttaa lastani lapsenhoidossa. Huolena on, että eivät halua sitä, vaan elää omaa elämäänsä, muuttivat juuri eri kaupunkiinkin valitettavasti.
Vanhempien pyyteetön rakkaus lapseen on valitetttavasti aivan eri asia kuin lapsen rakkaus vanhempiaan kohtaan, mikä on hyvin ehdollista.
Jaaha, uhriutuva ex-isä tuli taas riehumaan.
Well, minun lapseni kuoli ennen minua.
Lapsia ei kannattais koskaan hankkia sillä perustein, että on sitten joku vanhuuden turvana. Tuota käytettiin pitkään aina ensimmäisenä perusteluna lasten hankkimisille. Ei ajateltu ihan loppuun asti, että nykymaailmassa työelämän vaatimukset on kovat ja kansainväliset eikä ne lapset edes välttämättä pysy Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Äitini aina ajatteli, että kun hän on vanha, niin me lapset autamme. Vaan kun sisareni asuu Kiinassa ja minä Briteissä, niin vaikeaa on kaupassa äidin puolesta käydä. Eikä japanilainen vaimonikaan voi täältä käsin juuri auttaa omia vanhempiaan.
Sepä se. Jos jollakin on vaikka kaksi Lasta, niin voi olla, että toinen muuttaa ulkomaille ja toinen kuolee nuorena tai vaikka ajautuu päihderiippuvaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttumaiset AKAT tuli taas syyttelemään aloittajaa vaikka eivät tiedä hänestä ja hänen tilanteestaan mitään, ja vttumaiset akat eivät edes ymmärrä aloituksen pointtia ja juuri tuollaiset vttumaiset akat tekee tuota lasten vieraannuttamista isästään IHAN VAIN PAHUUTTAAN, PRKL!!!
Tämä nyt on naisten harjoittaman henkisen väkivallan ykköspalsta. Vieraannuttamisella on saanut monesti yli 100 tykkäystä.
NORMAALI lapsi RAKASTAA ja VÄLITTÄÄ vanhemistaan ja haluaa kykyjensä mukaa auttaa heitä sitten kun he eivä itse enää oikein hyvin kykene kaikesta huolehtimaan, tuoko on teille PALSTASADISTEILLE muka TÄYSIN tuntematon asia????
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään Suomessa kukaan ole vanhemmistaan vastuussa. He käyttävät rahansa omaan elämäänsä ja hoitokuluihin. Lapset elävät omaa elämäänsä ja keskittyvät omiin lapsiinsa ja lastenlapsiinsa. En minä ainakaan ryhdy miksikään sairaanhoitajaksi vanhemmilleni, paremmin ammattilaiset sen hoitavat. Sen sijaan perintöä minulle ei tarvitse säästää, olemme itse säästäneet vanhuuden varalle kymmeniä vuosia.
Tämä. Puhutaan voileipäsukupolvesta. Sillä tarkoitetaan keski-ikäisiä, työelämässä olevia naisia joilla on omia lastenlapsia ja silti heidän pitäisi revetä hoitamaan myös vanhoja vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei kannattais koskaan hankkia sillä perustein, että on sitten joku vanhuuden turvana. Tuota käytettiin pitkään aina ensimmäisenä perusteluna lasten hankkimisille. Ei ajateltu ihan loppuun asti, että nykymaailmassa työelämän vaatimukset on kovat ja kansainväliset eikä ne lapset edes välttämättä pysy Suomessa.
Tai sitten lapsi voi kuolla nuorena tai ajautuu päihderiippuvaiseksi.
Mulla oli kolmivuorotyö, puulämmitys ja 150 kilsaa matkaa vanhempien luokse. Missä välissä olisin siellä käynyt, aamulla ennen töihin menoa vai 10 päivän työputken jälkeen kun kerrankin oli pari päivää vapaata?
Vierailija kirjoitti:
Äitini aina ajatteli, että kun hän on vanha, niin me lapset autamme. Vaan kun sisareni asuu Kiinassa ja minä Briteissä, niin vaikeaa on kaupassa äidin puolesta käydä. Eikä japanilainen vaimonikaan voi täältä käsin juuri auttaa omia vanhempiaan.
Pitäisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NORMAALI lapsi RAKASTAA ja VÄLITTÄÄ vanhemistaan ja haluaa kykyjensä mukaa auttaa heitä sitten kun he eivä itse enää oikein hyvin kykene kaikesta huolehtimaan, tuoko on teille PALSTASADISTEILLE muka TÄYSIN tuntematon asia????
Tämähän riippuu ihan täysin siitä vanhemmasta. Ei lapsella ole mitään automaattista velvollisuutta rakastaa ja välittää vanhemmastaan. Lapset ei ole mikään ilmainen kotiapu.
Äiti kuollut ja isävihannes valitettavasti elää vielä. En tule koskaan, milloinkaan tai missään olosuhteissa auttamaan naisten ja lasten hakkaajapettäjäalkoholistia. Siinä ei ole mitään raakaa, lähinnä tilejä tasoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mene jotenkin niin, että lapsesi kohtelevat sinua aikuisuudessaan sinua kuten sinä kohtelit heitä heidän ollessaan lapsia?
Vieraannutettu on vieras lapsi. Vieraalla lapsella on vieras vanhempi.
Vanhempi voi halutessaan ottaa täysi-ikäiseen lapseen yhteyttä vaikka olisikin vieraannutettu. Isäni ei halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NORMAALI lapsi RAKASTAA ja VÄLITTÄÄ vanhemistaan ja haluaa kykyjensä mukaa auttaa heitä sitten kun he eivä itse enää oikein hyvin kykene kaikesta huolehtimaan, tuoko on teille PALSTASADISTEILLE muka TÄYSIN tuntematon asi
Olet todella epäinhimillen tapaus ja teitä taitaa naisissa olla suurin osa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on varmaan naisista eniten äänessä sekopääyksärit joiden lapsista kasvoi myös sekopäitä.
1) Ahne sukupolvi käyttää rahansa itseensä ja odottaa lastensa auttavan hädän hetkellä
2) Ahne sukupolvi käyttää rahansa suosikkilapseensa ja odottavat muiden lasten auttavan ahnetta sukupolvea hädän hetkellä