Minkälainen ihminen on pois työelämästä yli 10 vuotta?
Minkälainen ihminen on pois työelämästä yli 10 vuotta?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea aloittajalle, jolla ei ole ikinä ollut vastoinkäymisiä elämässään. Olet terve ja kaikkea. Hieno homma ja pidä turpasi kiinni.
Mutta eikö kymmenen vuotta ole ihan hiton pitkä aika???!??? 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Ei, jos tekee useamman lapsen tai on sairas, sekä lisäksi ei löydä töitä. Aloittaja taitaa olla kovin nuori vailla elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea aloittajalle, jolla ei ole ikinä ollut vastoinkäymisiä elämässään. Olet terve ja kaikkea. Hieno homma ja pidä turpasi kiinni.
Asia on pitänyt nostaa tapetille, koska haukutte muita
Asustaa paratiisisaarella ja elelee koroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei ole saanut työpaikkaa tai työasento voi aiheuttaa ongelmia. Firma ei ota enempää tai firmat, on jo tulijoita ja pyrkijöitä. On vaatimustasoja eri aloilla. Monella paikkakunnalla ei ole firmoja, kuten pk-seudulla tai ulkomailla. Ehkä on sairauksia ja rajoitteita. Lisäksi osalla voi olla herkkyyksiä ympäristölle työpaikalla. Osa haluaisi oman minifirman ja tehdä itse. Ehkei ole ketään joka välitti tai kannusti.
Taikka sellainen joka on ollut kesätöissä Särkänniemessä ja työskennellyt Mäkkärillä.
Miksei yhä ole Mäkkärissä töissä?
Olen ollut 8 vuotta yrittäjänä ja opiskellut. Palkkatöitä en ole sinä aikana tehny.
Joillakuilla onnekkailla on mahdollisuus elää elämää, josta yhteisunta ja viranomaiset eivät saa mitään tietoa.
Poissa tilastoista.
Valtiovarainministeri Riikkuli nyt ainakin
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 8 vuotta yrittäjänä ja opiskellut. Palkkatöitä en ole sinä aikana tehny.
Yrittäjänä = työelämässä
Mä olen ollut koska mulla on varaa siihen. Ja paljon kaikkea mielekkäämpää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei ole saanut työpaikkaa tai työasento voi aiheuttaa ongelmia. Firma ei ota enempää tai firmat, on jo tulijoita ja pyrkijöitä. On vaatimustasoja eri aloilla. Monella paikkakunnalla ei ole firmoja, kuten pk-seudulla tai ulkomailla. Ehkä on sairauksia ja rajoitteita. Lisäksi osalla voi olla herkkyyksiä ympäristölle työpaikalla. Osa haluaisi oman minifirman ja tehdä itse. Ehkei ole ketään joka välitti tai kannusti.
Taikka sellainen joka on ollut kesätöissä Särkänniemessä ja työskennellyt Mäkkärillä.
Miksei yhä ole Mäkkärissä töissä?
Ei riittänyt kompetenssi. On nyt saanut rankan laskusuhdanteen aikaan Suomessa. Ei millään yrityksellä ole varaa pitää tällaista pakkalistoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen tupakoi?
Tuo sama poloinen, joka on ollut poissa työelämästä yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen tatuoi itsensä?
Tuo sama poloinen, joka on ollut poissa 10 vuotta työelämästä ja tupakoi.
Olin masennuksen takia kymmenen vuotta pois työelämästä. Nyt olen kuntoutunut ja teen osa-aikatyötä, vaikka ikää jo 59.