Työnhaku keskustelu puhelimessa maanantaina
Mä en halua vastata. Pelkään että saan sanktion tai pakotuksen jonnekin ..jos en mee tukea leikataan.. mä en jaksa tätä kiristystä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kuulut tod näk sairauslomalle etkä työnhakijaksi.
Ei mulle kirjoiteta mtn sairaslomaa .. ne on jo vuosia sitten käytetty..kuntoutustuelle en pääse enää.pitää varmaan muuttaa kadulle kun ei listalla roikkuminen kiinnosta
Eikä kiinnosta mikään helvetin terapia.. menkööt he jotka luulevat olevansa vielä ihmisiä
En ole enää pirkään aikaan vastannut työkkärin puheluihin. Osasyy on se ettei minulla ole älylelua enkä kanna älytöntä mukana. Soittavat aina silloin kun en ole kotona, eli aamupäivisin. Viimeksi kun oli yrittänyt soittaa, niin laittoi sitten tekstarin että "soittele jos tulee jotain tärkeää". Olen ollut 22 vuotta työtön, kohta eläkeikäinen jo.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää pirkään aikaan vastannut työkkärin puheluihin. Osasyy on se ettei minulla ole älylelua enkä kanna älytöntä mukana. Soittavat aina silloin kun en ole kotona, eli aamupäivisin. Viimeksi kun oli yrittänyt soittaa, niin laittoi sitten tekstarin että "soittele jos tulee jotain tärkeää". Olen ollut 22 vuotta työtön, kohta eläkeikäinen jo.
Aa .. nykyään on pakko melkeinpä olla se älypuhelin. Mulla ei oo kannettavaa.. pakko mun vastata minä en suostu mihinkään tuen alennukseen.. ei näistä rahoista ole varaa ottaa mtn pois
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa tämä ketju ajatuksella. Kaikki, jotka ovat sitä mieltä, että Suomi ei tarvitse työntekijöitä muualta. Ap: n kaltaisia on tuhansia ja taas tuhansia. Valitettavasti.
Siis kuvittelitko että kun työkkäristä soitetaan niin se vastaaja "joutuu" töihin vai mitä?. Sitä työtöntä kuulustellaan ja nöyryytetään sen puhelun aikana ja puhelun päätteksi se työtön on ihan yhtä työtön kun ennen puheluakin. Ei ne mitään oikeita töitä työkkäristä tarjoo, tai edes mitään apua tai tukea työllistymiseen. Ja sen ulkomailta tulleiden halpatyövoiman takia me olemme osittain tässä tilassa että meillä ei ole töitä.
Kuulut tod näk sairauslomalle etkä työnhakijaksi.