IS: Harkimo äänesti eheytyshoitojen puolesta
Kommentit (69)
Ei ole todellakaan liioiteltua puhua homomafiasta. Edes homo itse ei saa enää valita haluaako olla aktiivinen homo vai ei, vaan hänen on aivan pakko jatkaa toisen miehen sperman syömistä ja edelleenkin ottaa toisen miehen kullia peräaukkoonsa.
Osa homoudesta johtuu esim sairauksista. Kaikki homous ei ole myötäsyntyistä. Tämä on fakta, ei homovastaisuutta.
Homous on mielenterveysongelma, ja mielenterveysongelmia voi ainakin pyrkiä hoitamaan.
En olisi uskonut, hieman pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Osa homoudesta johtuu esim sairauksista. Kaikki homous ei ole myötäsyntyistä. Tämä on fakta, ei homovastaisuutta.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että ihminen, joka ei edes halua olla homo ei saa hoitoa. Tosi "liberaalia" ja "vapaata". Vähän sama kuin kieltäisi alkoholistia tai huumeaddiktia hakemasta apua, puhumattakaan vaikka heterosta, joka kokee olevansa seksiaddikti.
Eheytyshoito on aktiivisesti vahingollista, pölvästi. Eikä homoudesta voi "parantua" vaikka kuinka haluaisi.
Palataan asiaan sitten, kun pystytään suoraan muokkaamaan kirurgisesti niitä aivojen rakenteita ja biokemiallisia prosesseja, jotka sen homoseksuaalisuuden aiheuttaa. Tai oikeammin, joka sitä homoseksuaalisuutta on.
Ehkä voisi sitten kirurgisesti hoitaa perussuomalaisuuden tai kristillisdemokraattisuuden pois, tai ehkä sähköshokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että ihminen, joka ei edes halua olla homo ei saa hoitoa. Tosi "liberaalia" ja "vapaata". Vähän sama kuin kieltäisi alkoholistia tai huumeaddiktia hakemasta apua, puhumattakaan vaikka heterosta, joka kokee olevansa seksiaddikti.
Ei sovi woke-ideologiaan että joku ei halua olla homppeli...
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten lukihäiriössään ei ole osannut painaa oikeaa nappulaa.
Mä en ihan ymmärrä otsikkoa? Oliko siis paha asia, että juuri Harkimo äänesti näin?
Jos minä olisin päättävässä asemassa niin olisin itse äänestänyt samoin. Eikös se siellä eduskunnassa/politiikassa ole juuri heidän tehtävä päättää asioista?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä otsikkoa? Oliko siis paha asia, että juuri Harkimo äänesti näin?
Jos minä olisin päättävässä asemassa niin olisin itse äänestänyt samoin. Eikös se siellä eduskunnassa/politiikassa ole juuri heidän tehtävä päättää asioista?
Oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi woke-ideologiaan että joku ei halua olla homppeli...
Onko teidän mielestä homous ja alkoholi/huumeaddiktio oikeasti verrattavia asioita? :D
Vierailija kirjoitti:
Väärin päätetty sanoo s uwakki...
Olikohan ajatusvirhe hänellä tai ihan vaan moka yksinkertaisesti. Vaikea uskoa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset "hoidot" ovat lähinnä henkistä väkivaltaa.
Seksuaalisen suuntautumisen suhteen kyllä.
Sen sijaan trans-asiassa asia ei ole niin mustavalkoinen.
Jos sitten keksittäisiin toimiva eheytyshoito kun vanhemmillekin on sitten monasti taustalla myös suvun jatkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitten keksittäisiin toimiva eheytyshoito kun vanhemmillekin on sitten monasti taustalla myös suvun jatkuminen.
Heterous ei tarkoita sitä, että suku jatkuu 😌 ja toisaalta ei homous/lesbous tarkoita sitä, että suku loppuu.
Onneksi Harkimo ei ole minkään vakavasti otettavan puolueen ehdokas, niin ei sen puoleen tarvitse harmistua, mutta ihmetyttää silti.
Noita harrastetaan piireissä, joissa esiintyy muutenkin hyväksikäyttöä eli puututaan lapsen itsemääräämisoikeuteen.
Ne pitää yksiselitteisesti kieltää.
Ei ole muuta tietä, ne tuottaa niin paljon kipua nuorille.
Tuollaiset "hoidot" ovat lähinnä henkistä väkivaltaa.