Löytyykö enää keski-ikäistäkään naista joka ei esittelisi itseään somessa esim Instagramissa
Olen jo vähän kyllästynyt nykyihmisten narsismiin. T. Fiksumies 39
Kommentit (50)
Mitä tarkoitat itsensä esittelyllä?
Kuhjötetään vaan kaikki omissa kämpissä hiljaa ja itekseen, vahingossakaan ei saa käyttää eikä kuulua.
En tunne yhtäkään keski-ikäistä naista, joka esittelisi pärstäänsä netissä. Liikut varmaan ihan toisenlaisissa piireissä kuin minä.
Kyllä. Mutta ne eivät näy somessa, kai.
Olen 54v. Ei ole instagram profiilia edes.
Sitä näkee, missä itsekin viettää aikaa. Eikös vaan?
En ole koskaan ollut sosiaalisessa mediassa ja olen keski-ikäinen. Mietin juuri tänään miten yleinen tämä ratkaisuni on. En yhtään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut sosiaalisessa mediassa ja olen keski-ikäinen. Mietin juuri tänään miten yleinen tämä ratkaisuni on. En yhtään tiedä.
Olet juuri nyt sosiaalisessa mediassa.
Löytyy, minä en käytä kumpaakaan sovellusta. En koe tarvitsevani.
Ei ole kukaan kavereistani somessa enkä ole itsekään. Työpaikan 40 naisen joukosta löytyy yksi kohta 40v instapyllistelijä, eli aika pieni prosenttiosuus.
Ei mun instas kukaan esittele itteään 😎
irc-gallerian teiniheruttajat ovat kasvaneet vanhoiksi. Mihinpä sitä koira karvoistaan.
En esittele itseäni missään. Typerää sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustelufoorumeita lasketa sosiaaliseksi mediaksi. Näitä on ollut internetin ensimmäisestä päivästä lähtien. Somesta alettiin puhua vasta Facebookin aikoihin.
Olen huomannut saman joka toinen 35--45v nainen joka on vähääkään urheilullinen. Esittelee itseään napapaidassa tinderissä tai salilla. Olen mies mutta tunnen myötähäpeää kun keski-ikäinen nainen pukee napapaidan. Vaikka vartalo ja vatsa oikeasti kestäisikin esitellä sitä julkisesti.
Toinen nämä erittäin avoimet kaula-aukot että lähes nännit näkyvät. Bikinikuvia ettei tiedä onko tinderissä vai onlyfansissa. Tekstissä vihjaillaan tai suoraan sanotaan etsittävän seksiä tai sitten ilmaistaan kiinnostus perverssiin seksiin mustilla sydämillä tai ketjuhymiöllä.
Moni näistä vaikuttaa muuten tasapainoiselta mutta nainen jonka kanssa voin kuvitella aloittavani jotain laittaa tideriin kuvia joissa on peittävästi pukeutunut. Enkä voi kuvitella vakavaan suhteeseen naista joka puhuu seksistä profiilissaan tai jopa treffeillä.
Jos päässäsi elää jotain narsisti-tarinoita niin et ole fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustelufoorumeita lasketa sosiaaliseksi mediaksi. Näitä on ollut internetin ensimmäisestä päivästä lähtien. Somesta alettiin puhua vasta Facebookin aikoihin.
Itseasiassa verkon mediasta alettiin keskustella sosiaalisena mediana web2.0 myötä jolloin käyttäjät alkoivat voida myös lähettää dataa pelkän palvelimelta vastaanottamisen sijaan.
Terminä nykyään sosiaalinen media mielletään toki enemmän juuri Insta ja tiktok äppien tyylisiksi mobiililaitesovelluksiksi.
Lopulta sillä ei ole teknologian kanssa mitää eroa millainen käyttöliittymän teema ja käytettävyys on tai lähetetäänkö tekstin ohella myös kuvia ja videoita. Kanssakäymistä yhtäkaikki. Kyllä keskustelufoorumi siis on sosiaalinen media.
52 v. Akateeminen. En esittele, en someta eikä lapsenikaan. Hävettäisi elvistellä yhtään millään.
Minun ilmatilassa ei liiku kikkelikuvat, tissit eikä perseet. Onnistun sillä että en someta.
Ihan vaan suurin osa. Onko instapimujen kyttääminen saanut maailmankuvasi vääristymään niin, että luulet niiden olevan kaikki naiset?