Vahaatteko/pesettekö autonne säännöllisesti?
Hankin viime vuonna uuden Peugeotin jossa on ollut todella hyvä maalipinta eli kaikki lika yms on lähtenyt pois todella helposti. Autoa on ainoastaan käsinpesty ja ilmeisesti kestovahaus kannattaisi tehdä aina keväisin?
Kommentit (322)
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
En vahaa ja pesen harvoin. Yliteipattu, niin ei ole tarvis kuurata
Vierailija kirjoitti: Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Älä hupaja. Gorillalla on gorillan voimat. Vahva pakkaus ja pitkät kädet
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
vahattu posliini säilyy pitempään sileenä
Vierailija kirjoitti:
Pesen harjattomassa Automaattiohjekmassa n. 2x per viikko. En siedä likaista autoa.
Joskus pesen jossain perusteellisemmassa Automaattiohjelmassa jossa myös vahaus. Käsin en jaksa ruveta pesemään. Omassa kodissa ei siihen edes mahdollisuutta.
Mutta kun nämäkin olisi hyvä opettaa siinä tehdessä jälkikasvulle, niin lapset ja nuoretkin voisivat oppia jotain ja nyt vaikuttaa siltä, että melkein kukaan ei enää opi mitään, kun ei heille enää mitään opeteta, kaikki vain tilataan/ostetaan palveluna.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa teippauttaa auto, niin se maalipinta pysyy täydellisenä siellä teippsuksen alla. :D
Että kun se viedään kaatopaikalle hajonneen akun takia, niin pitää olla virheetön maalipinta ja oli taas nerokasta sijoittaa rahaa maalipinnan säilymiseen?
Opettele kirjoittamaan idiootti.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Terapiaa jo 7 vuotta ja sairauslomalla. Syytän todellakin muita.