Kerroin uudessa työpaikassa olevani lapseton ja sinkku vaikka olen perheellinen
Kommentit (93)
Kaikki perheelliset haaveilevat olevansa sinkkuja ja lapsettomia.
Onneksi ei tartte valehdella.
Todella outo, jos törmäät työkaveriin kaupungilla perheen kanssa , mitä sitten vastaat kun esittelet perheen ?
Muista että et ole koskaan täysin anonyymi kun menet jonnekin. Työpaikalla saattaa olla joku joka tuntee sinut tai puolisosi.
Enpä kieltäisi lapsiani missään tilanteessa. Olen ylpeä äiti.
Noloahan se on kun valehtelusi tulee ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki perheelliset haaveilevat olevansa sinkkuja ja lapsettomia.
Onneksi ei tartte valehdella.
No ei kyllä tasan haaveile, lähinnä surulliselta kuulostaisi vaihtaa nykyinen elämänsä siihen.
Ihan järjetöntä valehdella tuolla tavalla.
Sitten kun asia selviää, sulta menee kaikki luotto.
Kaikki ajattelee vaan sinua valehtelijaksi.
En pidä hulluna mutta en myöskään usko sinua. Mitä haet keksimällä tällaisia juttuja?
Vierailija kirjoitti:
No tosi hulluna. Työkavereihin kuitenkin tutustuu ja tulee jotain kerrottua myös omasta elämästä.
Sun nyt pidettävä tuota valhetta yllä koko ajan. Ei mikään helppo tilanne.
En mä ainakaan kerro juuri mitään eikä multa ole kyseltykään. Ihmiset tykkäävät puhua omista asioistaan ja niitä kuuntelemalla pääsee pitkälle.
Oon ollut samassa työpaikassa 6 vuotta eikä kukaan tiedä musta oikein mitään, itse sen sijaan muistan kaikkien muiden lastenlasten ja koirien nimet..
Yleensä perheelliset vinkuu niitä parhaita lomapäiviä. Joissain firmoissa tämä jopa onnistuu. Nyt sinkkkuna saat huonoimmat loma-ajat.
Vierailija kirjoitti:
Miten se asia selviää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todella outo, jos törmäät työkaveriin kaupungilla perheen kanssa , mitä sitten vastaat kun esittelet perheen ?
En todennäköisesti jää jutustelemaan, tervehdin vaan. Ja kai sitä nyt saa liikkua muidenkin ihmisten kuin oman perheensä kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä perheelliset vinkuu niitä parhaita lomapäiviä. Joissain firmoissa tämä jopa onnistuu. Nyt sinkkkuna saat huonoimmat loma-ajat.
Meillä on kiertävä lista, niin ei ole mitään merkitystä kenenkään vinkumisilla. Tänä kesänä mulla ei vielä mitään lomia olekaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tosi hulluna. Työkavereihin kuitenkin tutustuu ja tulee jotain kerrottua myös omasta elämästä.
En mä ainakaan kerro juuri mitään eikä multa ole kyseltykään. Ihmiset tykkäävät puhua omista asioistaan ja niitä kuuntelemalla pääsee pitkälle.
Oon ollut samassa työpaikassa 6 vuotta eikä kukaan tiedä musta oikein mitään, itse sen sijaan muistan kaikkien muiden lastenlasten ja koirien nimet..
Niin mutta et ole kuitenkaan tietoisesti valehdellut mistään? Ap on valehdellen kertonut asioista.
Ei meilläkään yleensä kerrota yksityiselämästä, mutta kyllä minä tiedän kellä on lapsia ja kellä ei. Nuo lapset ovat tulleet hyvin nopeasti tietoon. Olen nyt lapsen takia sairauslomalla jne..
Vierailija kirjoitti:
En pidä hulluna mutta en myöskään usko sinua. Mitä haet keksimällä tällaisia juttuja?
Miksi et usko? Olet niitä ihmisiä, jotka vuodattavat työpaikalla kaikki yksityisasiat lasten sairauksista lähtien?
Ap
Siis minkä takia valehtelit? Mikä järki tässä?
Miltä tuntuu valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se asia selviää?
Ap
Suomi on pieni maa, ja aina joku tuntee jonku toisen. Yhteisiä tuttavia löytyy yllättävän helposti.