Kerroin uudessa työpaikassa olevani lapseton ja sinkku vaikka olen perheellinen
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja lapset pieniä, jäät kiinni viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsi sairastuu ja joudut jäämään kotiin hoitamaan. Jollei miehesi oke superisä, joka jää aina kotiin tai tukiverkko niin hyvä, että saatte aina hoitajan.
Eihän muille työntekijöille kerrota toisen poissaolon syytä. Mutta ei ole tuotakaan pelkoa, kun lapset ei ole pieniä.
Ap
No kait pomon pitää tietää asiasta vai oletko isommassa firmassa töissä ja ilmoitat asian vain henkilöstöosatolle?
Mutta miksi turhan takia valehdella? Siis niin typerää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja lapset pieniä, jäät kiinni viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsi sairastuu ja joudut jäämään kotiin hoitamaan. Jollei miehesi oke superisä, joka jää aina kotiin tai tukiverkko niin hyvä, että saatte aina hoitajan.
Eihän muille työntekijöille kerrota toisen poissaolon syytä. Mutta ei ole tuotakaan pelkoa, kun lapset ei ole pieniä.
Ap
No kait pomon pitää tietää asiasta vai oletko isommassa firmassa töissä ja ilmoitat asian vain henkilöstöosatolle?
Mistä pomon pitää tietää? Ei lapsista tai muistakaan perhesuhteista tarvitse kertoa työpaikalla kenellekään, ei edes pomolle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outo, jos törmäät työkaveriin kaupungilla perheen kanssa , mitä sitten vastaat kun esittelet perheen ?
En todennäköisesti jää jutustelemaan, tervehdin vaan. Ja kai sitä nyt saa liikkua muidenkin ihmisten kuin oman perheensä kanssa?
Ap
Kiinnostavaa. Et siis aio esitellä kohtaamaasi työkaveria perheellesi, tai perhettäsi työkaverillesi? Ja luotat siihen, että perheesi ei itse, oma-alotteisesti esittäydy?
Valheella on lyhyet jäljet... Vaikka tällainen vale ei olekaan laiton, niin työkaverinasi tai esihenkilönäsi rupeaisin kyllä ihmettelemään, mistä muusta olet töissä valehdellut.
En aio, kun en aio olla yhdenkään työkaverin kanssa muuta kuin moikkaustuttu. En voi esitellä työkaveria, jonka nimeä en edes muista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä pomon pitää tietää? Ei lapsista tai muistakaan perhesuhteista tarvitse kertoa työpaikalla kenellekään, ei edes pomolle.
Ap
Jos olet yksityisessä firmassa töissä, niin totta ihmeessä pomo tietää, kun henkilöosasto on pomo itse. Sun pitää olla isommassa firmassa töissä, jotta pomokaan ei tiedä sinusta mitään Silti en ymmärrä tuollaista valehtelua. Siis minä ihmeen takia?
Hyi. Sinusta tulee kyllä negatiiviset vipat. Millainen ihminen valehtelee ihan vaan huvikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä pomon pitää tietää? Ei lapsista tai muistakaan perhesuhteista tarvitse kertoa työpaikalla kenellekään, ei edes pomo
Jos olet yksityisessä firmassa töissä, niin totta ihmeessä pomo tietää, kun henkilöosasto on pomo itse. Sun pitää olla isommassa firmassa töissä, jotta pomokaan ei tiedä sinusta mitään Silti en ymmärrä tuollaista valehtelua. Siis minä ihmeen takia?
Eipä ole missään kohtaa kyselty lasten lukumäärää tai muutakaan työhön liittymätöntä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Sinusta tulee kyllä negatiiviset vipat. Millainen ihminen valehtelee ihan vaan huvikseen?
Vipat? Vippa?
"Eipä ole missään kohtaa kyselty lasten lukumäärää tai muutakaan työhön liittymätöntä.
Ap"
Jos ei ole mitään kyselty, niin miksi ihmeessä kerrot ja valehtelet olevasi sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma asia. Kyllä mäkin esitän, että koirat on kivoja, vaikka ei ole. Monella työkaverilla koira ja niistä höpisee. Mulla on lapsi, mutta harva työkaveri tietää.
Ja minkä takia esität? Miksi et vaan sano, ettet pidä koirista tai ole sanomatta yhtikästä mitään? Minkä ihmeen takia joku esitys? Ei ole normaalia touhua valehdella.
Koska mä olisin sitten niiden silmissä pohjasakkaa. Koiraihmiset ovat hyvin outoja. Valkoinen valhe, tyyliin joo on tosi söpö koira voi antaa sulle monta vastapalvelusta työasioissa.
Mulla on koira ja ihan sama tykkääkö joku siitä tai ei. Itse olet outo valheinesi.
Juu, juu. Niinhän ne sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outo, jos törmäät työkaveriin kaupungilla perheen kanssa , mitä sitten vastaat kun esittelet perheen ?
En todennäköisesti jää jutustelemaan, tervehdin vaan. Ja kai sitä nyt saa liikkua muidenkin ihmisten kuin oman perheensä kanssa?
Ap
Työkaveri voi kysyä keiden kanssa olit ? Jatkatko valehtelua ?
Vierailija kirjoitti:
"Eipä ole missään kohtaa kyselty lasten lukumäärää tai muutakaan työhön liittymätöntä.
Ap"
Jos ei ole mitään kyselty, niin miksi ihmeessä kerrot ja valehtelet olevasi sinkku?
Oli kyse henkilöstöosastosta ja/tai pomosta, kun tuo yksi väitti, että heille on kyllä ilmoitettava. Kollegat on taas asia erikseen, he tykkäävät udella ihmisten yksityisasioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kysyy niin kyseessä on kyllä äärettömän tahditon ja utelias henkilö. En todellakaan vastaa tuollaisiin yhtään mitään. Kyseletkö sinä oikeasti puolitutuilta tai vaikka naapureilta jälkeenpäin, että "kenenkäs kanssa olitkaan viikonloppuna Jumbossa?"
Ap
Eihän sitä voi millään kaikkea muistaa, stressaavassa työhaastattelussa. Varsinkaan jos perhe ei osallistu kyseisen työn tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kysyy niin kyseessä on kyllä äärettömän tahditon ja utelias henkilö. En todellakaan vastaa tuollaisiin yhtään mitään. Kyseletkö sinä oikeasti puolitutuilta tai vaikka naapureilta jälkeenpäin, että "kenenkäs kanssa olitkaan viikonloppuna Jumbossa?"
Ap
Saatan kysyäkin. Ihan normaalia jutustelua kun töitä työpareina tehdään.
Asia tulee ilmi enemmin tai myöhemmin. Sitten työkaverit pitää sua valehtelevana idarina, joka on outo. Onks sit kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Saatan kysyäkin. Ihan normaalia jutustelua kun töitä työpareina tehdään.
Okei. Mulla ei ole työparia enkä kyselisi yhdeltäkään moikkaustutulta tuollaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asia tulee ilmi enemmin tai myöhemmin. Sitten työkaverit pitää sua valehtelevana idarina, joka on outo. Onks sit kivaa?
Miten se tulisi ilmi?
Ap
Mulla on koira ja ihan sama tykkääkö joku siitä tai ei. Itse olet outo valheinesi.