Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin uudessa työpaikassa olevani lapseton ja sinkku vaikka olen perheellinen

Vierailija
28.03.2025 |

Kuinka hulluna pidät mua?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin typerää valehdella omasta perheestä. No kukin tyylillään. 

Vierailija
22/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa yksi kysymys🤣 miksi? En pidä sua hulluna vaan ihan vajakkina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia valehtelit? Mikä järki tässä?

Miltä tuntuu valehdella? 

Siksi kun en jaksa uteluita lasteni elämästä ja tämä on helpompi tapa välttää puhumasta. Toinen vaihtoehto on olla tyly ja sanoa, että lasteni asiat eivät kuulu hänelle.

Ap

Vierailija
24/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tuon jos olisit työnhaussa ja lapset pieniä. Mutta että jo työpaikan saaneena. Näkisin sen niin, että häpeät perhettäsi ja etsit työpaikkaromanssia.

Vierailija
25/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teen yksin töitä niin ei tarvitse miettiä mitä valehtelisi työkavereille. Mitä vähemmän sen parempi.

Vierailija
26/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin tuon jos olisit työnhaussa ja lapset pieniä. Mutta että jo työpaikan saaneena. Näkisin sen niin, että häpeät perhettäsi ja etsit työpaikkaromanssia.

En todellakaan :D Haluan vaan pitää työasiat ja yksityiselämän erillään.

Ap

Vierailija
27/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voi ne pitää erillään valehtelematta. En ikinä valehtelesi noin vaan sanoisin etten halua puhua yksityiselämästäni. 

Vierailija
28/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu valehdella? 

Siksi kun en jaksa uteluita lasteni elämästä ja tämä on helpompi tapa välttää puhumasta. Toinen vaihtoehto on olla tyly ja sanoa, että lasteni asiat eivät kuulu hänelle.

Ap

Kuule ketään ei kiinnosta sun lapset kuitenkaan. Aina joku tuntee jonku, ja kyllä jäis susta todella outo kuva, kun selviääkin, että sinulla onkin perhe ja olet valehdellut. 

Vierailija
29/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu valehdella? 

Ap

Kuule ketään ei kiinnosta sun lapset kuitenkaan. Aina joku tuntee jonku, ja kyllä jäis susta todella outo kuva, kun selviääkin, että sinulla onkin perhe ja olet valehdellut. 

Ei mua tunne siellä kukaan.

Ap

Vierailija
30/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelussa voi sanoa mitä vaan. Kukaan ei asioita tarkasta. Ja perheelisyys ei edes saa vaikuttaa työhönottoon, joten valehtelulla ei tässä asiassa edesole väliä. Haastattelija ei edes saa kysyä perheestä tai parisuhteesta mitään. Siksi outoa niistä edes kertoa. Jos minulta kysyttäisiin asiasta, sanoisin ettei asia vaikuta työntekoon. Itse olen saanut työpaikan kun hain raskaana, en tietenkään ottanut raskautta puheeksi, miksi olisin. Ei miehenkään tarvitse kertoa, että puoliso on raskaana, vaikka mieskin pitää sitten sen oman puolivuotisen vapaansa. 

Vierailija
31/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ne voi pitää erillään ihan niin, että sanot ettet halua puhua yksityiselämästäsi, tai vastaat ympäripyöreästi asioihin.

Vierailija
32/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä perheelliset vinkuu niitä parhaita lomapäiviä. Joissain firmoissa tämä jopa onnistuu. Nyt sinkkkuna saat huonoimmat loma-ajat. 

Ei vingu eikä saa kun useimmissa paikoissa on joko lomakierto tai juhannuksesta alkava lomakausi kaikilla. Miksi valehtelet kun jokainen työelämässä oleva tietää että tuo on hevonpaskaa? 

Vierailija
33/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ymmärrä tuollaista valehtelua. Olet tosi outo tyyppi. 

Vierailija
34/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma asia. Kyllä mäkin esitän, että koirat on kivoja, vaikka ei ole. Monella työkaverilla koira ja niistä höpisee. Mulla on lapsi, mutta harva työkaveri tietää. 

Vierailija
35/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma asia. Kyllä mäkin esitän, että koirat on kivoja, vaikka ei ole. Monella työkaverilla koira ja niistä höpisee. Mulla on lapsi, mutta harva työkaveri tietää. 

Ja minkä takia esität? Miksi et vaan sano, ettet pidä koirista tai ole sanomatta yhtikästä mitään? Minkä ihmeen takia joku esitys? Ei ole normaalia touhua valehdella. 

Vierailija
36/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja lapset pieniä, jäät kiinni viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsi sairastuu ja joudut jäämään kotiin hoitamaan. Jollei miehesi oke superisä, joka jää aina kotiin tai tukiverkko niin hyvä, että saatte aina hoitajan.

Vierailija
37/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä takia esität? Miksi et vaan sano, ettet pidä koirista tai ole sanomatta yhtikästä mitään? Minkä ihmeen takia joku esitys? Ei ole normaalia touhua valehdella. 

Niinpä! Suoraa ja rehellistä puhetta vaan! 

Mikäli haluaa antaa huonon kuvan itsestään.. Pari vuotta sitten tuli puhetta haaveista ja sanoin, että olen aina halunnut koiran. Työkaverini totesi siihen vain, että "hyi vttu! Koirat on ihan kauheita!". Siitä lähtien olen pitänyt tätä henkilöä aivan totaalisena ääliönä.

Vierailija
38/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja lapset pieniä, jäät kiinni viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsi sairastuu ja joudut jäämään kotiin hoitamaan. Jollei miehesi oke superisä, joka jää aina kotiin tai tukiverkko niin hyvä, että saatte aina hoitajan.

Eihän muille työntekijöille kerrota toisen poissaolon syytä. Mutta ei ole tuotakaan pelkoa, kun lapset ei ole pieniä.

Ap

Vierailija
39/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo, jos törmäät työkaveriin kaupungilla perheen kanssa , mitä sitten vastaat kun esittelet perheen ?

En todennäköisesti jää jutustelemaan, tervehdin vaan. Ja kai sitä nyt saa liikkua muidenkin ihmisten kuin oman perheensä kanssa?

Ap

Kiinnostavaa. Et siis aio esitellä kohtaamaasi työkaveria perheellesi, tai perhettäsi työkaverillesi? Ja luotat siihen, että perheesi ei itse, oma-alotteisesti esittäydy?

Valheella on lyhyet jäljet... Vaikka tällainen vale ei olekaan laiton, niin työkaverinasi tai esihenkilönäsi rupeaisin kyllä ihmettelemään, mistä muusta olet töissä valehdellut.

Vierailija
40/93 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä olisin sitten niiden silmissä pohjasakkaa. Koiraihmiset ovat hyvin outoja. Valkoinen valhe, tyyliin joo on tosi söpö koira voi antaa sulle monta vastapalvelusta työasioissa.