Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on huono sängyssä vaikka yrittää

Vierailija
27.03.2025 |

Mitähän tässä tekisi. Olen kokeilunhaluinen, aktiivinen nainen ja saanut edellisissä sekä tässä suhteessa paljon kehuja seksuaalisuudestani ja seksitaidoistani. Nykyinen mieheni on ihana tyyppi ja taitaa ei-seksuaalisen koskettamisen aivan ihanasti, mutta ei vaan osaa seksuaalista koskettamista ollenkaan.

Aihe on vaikea, sillä hänellä on ollut edellisestä suhteesta johtuen paljon suorituspaineita sängyssä ja epävarmuutta erektiossa. Edelleen yhdyntä seksissänme kestää ehkä minuutin, joskus vähemmänkin. Mies kyllä tosiaan yrittää ja hoitelee minut kädellä tmv lopuksi jos haluan, mutta omat fiilikset on tosi turhautuneet. Erektion menettämisen pelossa esileikkimme on usein hyvin lyhyt (jos esileikki kestää pidempään, hänellä lakkaa helposti seisomasta). Yleensä en ehdi edes oikein haluamaan miestä kunnolla kun hän on jo valmis :D 

Olen ehdottanut miehelle vaikka mitä ja hän on kyllä yrittänyt lisätä erotiikkaa päiviimme mm suutelemalla minua intohimoisesti ennen töihin lähtöä tmv. Mutta jotenkin siitä tulee vaan enemmän koominen fiilis - mies on enemmän söpöstelevää tyyppiä, ja kun hän koittaa ottaa Intohimoisen Rakastajan roolia, tuntuu se vaan huonolta roolityöltä. 

En tiedä mitä tekisin. Mies siis oikeasti yrittää kovasti ja tavallaan seksi on ehkä vähän parantunutkin (ennen en tullut koskaan, nyt edes joskus kun hän lopuksi hoitaa minut kädellä) mutta mietin, että onko mun seksielämä nyt tätä. Mies itse on sitä mieltä että meillä on tosi hyvää seksiä, parempaa kun hänellä on koskaan ollut - mitenköhän huonoa se sitten on ollut...

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vituttaisi.

Seksi on pieni osa suhdetta, mutta huono seksi on valtavan iso osa suhdetta.

Tämä viesti ilmoitettu asiattomaksi kaikkien palstan frigidinaisten puolesta.

Vierailija
62/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex. Huonon seksin myötä rakkaus kuihtui kämppissuhteeksi. Halusin erota ja kun avoero oli kesken (etsin tuolloin asuntoa) löysi nuoremman naisen töistä. Sanoin hänelle, että nuorempi nainen tuskin on hyvä vaihtoehto, ellei ole frigidi. 

Ei tuo mies tuosta miksikään muutu. Minuuttijynkky on ja pysyy. Lähde sinäkin nuori nainen viimein lätkimään. 

Unohdit mainita että ex on narsisti.

Katkeraa,katkeraa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat joskus orkun.. Just.. Kuinkahan moni nainen kärvistelee huonossa suhteessa. Mies toki saa orkun joka kerta. On se epäreilua miten surkeaa heteroseksi monille naisille on. Mies ei koskaan harrastaisi seksiä jos saisi niin vähän orkkuja. 

Naiset vaatikaa parempaa!

Vierailija
64/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex. Huonon seksin myötä rakkaus kuihtui kämppissuhteeksi. Halusin erota ja kun avoero oli kesken (etsin tuolloin asuntoa) löysi nuoremman naisen töistä. Sanoin hänelle, että nuorempi nainen tuskin on hyvä vaihtoehto, ellei ole frigidi. 

Ei tuo mies tuosta miksikään muutu. Minuuttijynkky on ja pysyy. Lähde sinäkin nuori nainen viimein lätkimään. 

Unohdit mainita että ex on narsisti.

Katkeraa,katkeraa..

Nairsisti voi periaatteessa kyllä pihdata seksiä halukkaalta kumppanilta ja painostaa seksiin halutonta kumppania. Mutta en lähtisi ei-ammattilaisena diagnosoimaan ketään sen enempää. 

Jos sulle kelpaa itsekäs minuuttimuna niin koetapa kestää, ettei kaikille kelpaa. Huono seksi on erittäin hyvä syy eroon. 

Vierailija
65/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat joskus orkun.. Just.. Kuinkahan moni nainen kärvistelee huonossa suhteessa. Mies toki saa orkun joka kerta. On se epäreilua miten surkeaa heteroseksi monille naisille on. Mies ei koskaan harrastaisi seksiä jos saisi niin vähän orkkuja. 

Jos mies saa orkun, nainen saa ihmissuhteen.

Win - Win.

Vierailija
66/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttanut pariskuntia näissä tilanteissa pientä korvausta vastaan.

Vierailija
67/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa joku väline mukaan.

Joo tuo on hyvä idea. Ensin aapeelle orgàsmi apuna väline, koska äijällä ei oikein muna seiso tarpeeksi kauan.

Sitten äijälle pari työntöä aapeen sisään.

Tuossahan molemmat saisi orgàsmin 10 sekunnin aikaerolla.

Vierailija
68/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Win - Win.

Naisilla on yleensä elämässään hyviä ja merkityksellisiä ihmissuhteita. Paremmat orkut nainen saa itsekseen ilman räpeltäjämiestä. Jos mies ei ole hyvä seksissä, miestä ei tarvita suhteeseen. Miehen täytyy tuoda lisäarvoa elämään ja parantaa elämänlaatua, ei heikentää elämänlaatua. 

Vierailija
69/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi rakastamasi ihmisen kanssa on rakastelua, jossa tärkeintä on intiimys ja läheisyys ja tunteiden näyttäminen kumppania kohtaan. Tekniikka ei ole olennaista tai ainakaan sen ei pitäisi olla keskiössä-.

t.   Ikivanha

Sinäkö määrittelet, mikä muille(kuten ap:lle) on tärkeintä?

Vierailija
70/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen, mutta minusta järjestys kuulostaa väärältä. En minä ainakaan työnny mihinkään ennen kuin kumppani on hoideltu vähintään kertaalleen kielellä, sormilla tai molemmilla. Tuntuu se yhdyntäkin paljon paremmalta. Ei tuo tosin nopeasti laukeamiseen mitään auta, jos sellaisesta kärsii. Eikö miehellä ole kestävyyttä jatkaa pienen tauon jälkeen? Toisella kierroksella kestää pidempään oli se ensimmäinen minkä mittainen tahansa.

Lippu jos ei pysy pystyssä, niin joko on testosteronitasot matalalla tai ei pidä sinua seksikkäänä. Kemiallinen ratkaisu pillerin muodossa on toki olemassa. Kuvauksestasi päätellen miehellä voi hyvinkin olla matalat testotasot.

Vierailija
71/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette harjoitelleet? Että onko vielä toivoa että tuo muuttuu...

Vierailija
72/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puudutevoide auttaa ainakin meillä.

Meillä. Sinäkö? Molemmat puuduttaa?

Olette kaksi eri henkilöä.

Kirjoitat kuin lapsen tilanteesta ... meillä.

Vierailija
73/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa sitten miestä, joka oli ns.paperilla hyvä. Mutta se seksi...

Olisi ehkä pitänyt nähdä varomerkkinä: miehellä oli pääasiassa naispuolisia ystäviä ja jokunen taisi olla ex. Ehkä näidenkin naisten kanssa ollut sama, ettei seksi toiminut ja päädytty friendzonelle. Lisäksi kertoi, ettei ole ikinä kokenut itseään ns.tyypilliseksi mieheksi eikä tuntenut oloaan kotosaiksi äijäporukoissa.

Mies oli jotenkin matalalibidoinen ja seksi  hänen puoleltaan ponnetonta. Itse jaksoin alkuun yrittää, mutta reagointi hänen puoleltaan heikkoa ja rupesin ikään kuin himmentämään itseäni. Jouduin olemaan aina aloitteellisempi ja aktiivisempi, johtamaan ja viemään tilannetta. Siitä tuli jotenkin epänaisellinen olo ja omakin halu katosi. Yritin herätellä myös keskustelua seksistä yleisellä tasolla ja henkilökohtaisella. Niistäkin vastauksista tuli kuva, ettei henkilö ole koskaan ollut kovin seksuaalinen.

Kovin kauaa en pystynyt, kun oli todettava, että "ollaan liian erilaisia".

Vierailija
74/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko mies ajattelee, että kuvatunlainen seksi on sinunkin mielestäsi parasta ikinä?

Olen aina ihmetellyt, miksi miehet eivät halua tulla paremmiksi rajastajiksi, miksi mies ei halua että nainen on hulluna himosta ja haluaa järjettömästi miestä. Miten mies voi edes ajatella, että nainen jää suhteeseen vaikka ei edes nauti miehen läheisyydestä. Jäisikö mies suhteeseen ilman orgasmeja ja nautintoa? Ei tietenkään jäisi. Miksi naistenkaan siis pitäisi. 

Miesten mielestä ilmeisesti riittää kun vaan on mies, olla möllöttelee ja vähän käpälöi. 

Vierailija
75/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ehdotan, että mies hoitelee sulle orkún jollain muulla keinolla, kuin likaisilla sormillaan.

Sun orkún jälkeen mies voi työntää munaansa sinuun ne 2 työntöä, jotka hän tarvitsee oman orkkúnsa saamiseksi.

Molemmat saavat näin orkút lähes samanaikaisesti.

Vierailija
76/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin vähän aikaa sitten miestä, joka oli ns.paperilla hyvä. Mutta se seksi...

Olisi ehkä pitänyt nähdä varomerkkinä: miehellä oli pääasiassa naispuolisia ystäviä ja jokunen taisi olla ex. Ehkä näidenkin naisten kanssa ollut sama, ettei seksi toiminut ja päädytty friendzonelle. Lisäksi kertoi, ettei ole ikinä kokenut itseään ns.tyypilliseksi mieheksi eikä tuntenut oloaan kotosaiksi äijäporukoissa.

Mies oli jotenkin matalalibidoinen ja seksi  hänen puoleltaan ponnetonta. Itse jaksoin alkuun yrittää, mutta reagointi hänen puoleltaan heikkoa ja rupesin ikään kuin himmentämään itseäni. Jouduin olemaan aina aloitteellisempi ja aktiivisempi, johtamaan ja viemään tilannetta. Siitä tuli jotenkin epänaisellinen olo ja omakin halu katosi. Yritin herätellä myös keskustelua seksistä yleisellä tasolla ja henkilökohtaisella. Niistäkin vastauksista tuli kuva, ettei henkilö ole koskaan ollut kovin seksuaalinen.

Kov

Minulla sama kokemus. Ex paljasti suhteen lopussa että hänen exänsä kanssa oli ollut 4 kertaa seksiä vuodessa ja se oli ollut hänelle ihan ok. Olin itse järkyttynyt. Kumpa olisin tiennyt sen aiemmin, en olisi edes yrittänyt  ymmärtää miehen haluttomuutta niin pitkään. Itse olen enemmänkin 4 kertaa viikossa-tyyppiä. Toki olisin voinut tulla vähän vastaan, mutta tuossa oli jo liian suuri matka tulla puolitiehen vastaan. Lähdimme eri teille. 

Vierailija
77/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Win - Win.

Juu ei.

Vierailija
78/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ehdotan, että mies hoitelee sulle orkún jollain muulla keinolla, kuin likaisilla sormillaan.

Sun orkún jälkeen mies voi työntää munaansa sinuun ne 2 työntöä, jotka hän tarvitsee oman orkkúnsa saamiseksi.

Molemmat saavat näin orkút lähes samanaikaisesti.

Perusorkut hoitunee tuolla tavalla, mutta entäpä kunnon kiima, kiihko ja intohimo.  Väitän, että isommat orkut jää punastelevan ja arkailevan tunaajan kanssa saamatta. 

Vierailija
79/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olen, mutta minusta järjestys kuulostaa väärältä. En minä ainakaan työnny mihinkään ennen kuin kumppani on hoideltu vähintään kertaalleen kielellä, sormilla tai molemmilla. Tuntuu se yhdyntäkin paljon paremmalta. Ei tuo tosin nopeasti laukeamiseen mitään auta, jos sellaisesta kärsii. Eikö miehellä ole kestävyyttä jatkaa pienen tauon jälkeen? Toisella kierroksella kestää pidempään oli se ensimmäinen minkä mittainen tahansa.

Lippu jos ei pysy pystyssä, niin joko on testosteronitasot matalalla tai ei pidä sinua seksikkäänä. Kemiallinen ratkaisu pillerin muodossa on toki olemassa. Kuvauksestasi päätellen miehellä voi hyvinkin olla matalat testotasot.

Minä taas naisena en missään nimessä halua saada ennen yhdyntää. Jos ei yhdynnässä sillä kertaa onnistu, niin mielummin sit yhdynnän jälkeen voi muuten asian hoitaa.

Mutta tuota toista kierrosta kannatan minäkin, jos ensimmäinen kerta jää vähän lyhyeksi. Nuorena tätä harrastettiin useinkin. 

Vierailija
80/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erektio lopahtaa esileikkien aikana niin miten voi olla niin hankalaa saada se vastavuoroisella esileikillä takaisin?