Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on huono sängyssä vaikka yrittää

Vierailija
27.03.2025 |

Mitähän tässä tekisi. Olen kokeilunhaluinen, aktiivinen nainen ja saanut edellisissä sekä tässä suhteessa paljon kehuja seksuaalisuudestani ja seksitaidoistani. Nykyinen mieheni on ihana tyyppi ja taitaa ei-seksuaalisen koskettamisen aivan ihanasti, mutta ei vaan osaa seksuaalista koskettamista ollenkaan.

Aihe on vaikea, sillä hänellä on ollut edellisestä suhteesta johtuen paljon suorituspaineita sängyssä ja epävarmuutta erektiossa. Edelleen yhdyntä seksissänme kestää ehkä minuutin, joskus vähemmänkin. Mies kyllä tosiaan yrittää ja hoitelee minut kädellä tmv lopuksi jos haluan, mutta omat fiilikset on tosi turhautuneet. Erektion menettämisen pelossa esileikkimme on usein hyvin lyhyt (jos esileikki kestää pidempään, hänellä lakkaa helposti seisomasta). Yleensä en ehdi edes oikein haluamaan miestä kunnolla kun hän on jo valmis :D 

Olen ehdottanut miehelle vaikka mitä ja hän on kyllä yrittänyt lisätä erotiikkaa päiviimme mm suutelemalla minua intohimoisesti ennen töihin lähtöä tmv. Mutta jotenkin siitä tulee vaan enemmän koominen fiilis - mies on enemmän söpöstelevää tyyppiä, ja kun hän koittaa ottaa Intohimoisen Rakastajan roolia, tuntuu se vaan huonolta roolityöltä. 

En tiedä mitä tekisin. Mies siis oikeasti yrittää kovasti ja tavallaan seksi on ehkä vähän parantunutkin (ennen en tullut koskaan, nyt edes joskus kun hän lopuksi hoitaa minut kädellä) mutta mietin, että onko mun seksielämä nyt tätä. Mies itse on sitä mieltä että meillä on tosi hyvää seksiä, parempaa kun hänellä on koskaan ollut - mitenköhän huonoa se sitten on ollut...

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSIJUTUT SEKSIPALSTALLE, ILMIANNETTU.

Vierailija
22/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se parempi lattialla? Tai keittiön pöydällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTOON

Vierailija
24/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ehdottaa miehelle avointa suhdetta. Siis jos haluat olla kohtelias, etkä hyppää suoraan kikulikaruselliin.

Vierailija
25/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ap:n teksti kuulosti tutulta ja tuli oma nuoruus mieleen, tosin me ei hirveesti puhuttu asioista kun ei osattu enkä minä halunnut loukata häntä kertomalla etten ole tyytyväinen nykysuoritukseen ja siihen että minä en saanut juuri koskaan ja hän hoiti vain oman tyydytyksensä puolessa minuutissa. Pelkäsin, että hänelle tulee liikaa (entistä enemmän) suorituspaineita ja kokee riittämättömyyden tunnetta jos osoitan tyytymättömyyteni ja hän etsii jonkun muun daamin joka ei ole niin vaativa. 

Hän ei kyllä esittänyt mitään roolia eikä kai kauheesti edes kehittynyt 2 5v aikana. Ehkä pikemminkin hyvin matalalibidoisena ajauduttiin siihen että hän tyhjensi kännissä 2-3 vk välein kassinsa minuun. Selvinpäin arkena ei tapahtunut mitään. Hän loittoni niin henkisesti kuin fyysisestikin. Sitten kuitenkin petti kännissä minua kun sai huomiota, hyväksyntää ja ihailua joltain muulta. 

Mutta, tuo tyytymättömyyteni seksielämäämme ja ihan jo pelkästään muuhun kosketukseen, hellittelyyn ja läheisyyteen teki minusta kiukkuisen ja vihaisen. En saanut sitä mitä tarvitsin kipeimmin. Tajusin vasta vuosikymmenen jälkeen miksi olin usein niin kiukuinen ja turhaantunut.

Vierailija
26/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ns huono sängyssä eli seksuaalisuudessa kirjoittaessasi miesystäväsi seksitaidoista julkiselle keskustelupalstalle. 

Vierailija
27/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten niin, että jos esileikin aikana lerpahtaa niin sitä ei saa myöhemmin nousemaan? Meillä on yleensä melko pitkät esileikit, eikä ole mitenkään poikkeuksellista, että seisokki ainakin osittain häviää, mutta kyllähän sen lähes aina saa uudestaan ylös. Ja niinä harvoina kertoina kun ei saa, niin sekä minä että vaimo ollaan asian kanssa sinut. Ehkä ukkosi suhtautuu vaan asiaan jotenkin liian neuroottisesti?

Se, mitä hyvin lyhyelle kestolle pitäisi tehdä on sitten vaikeampi kysymys.

Vierailija
28/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuudesta tulee yliaktiivinen, jos ihmisellä ei ole asioita, joita pitää tärkeänä elämässään. Etsi sellaisia, niin elämä tuntuu täydemmältä ja seksin tärkeys vähenee.

Vierailija
29/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvää, että miehesi paineistaa itseään paljon. Koska erektio-ongelmat ja suorituspaineet kulkevat käsi kädessä, yksi ratkaisu voisi olla paineen poistaminen kokonaan. Voisitte kokeilla tietoisesti seksiä ilman yhdyntää jonkin aikaa tutkia kosketusta ja nautintoa ilman tavoitetta. Tämä voi auttaa häntä rentoutumaan ja vähentää "nyt on pakko onnistua" -fiilistä.

Vierailija
30/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi nakilla ei ihmeitä saa aikaiseksi.

Vierailija
31/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa joku ulkomaalainen ammattilainen...

Joo semmoinen joka ajaa taksia pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
32/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kaikki asennot ja huohotukset? 

Vierailija
33/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että seksi joko toimii tai sitten ei. Aika vähän on lopulta tehtävissä, jos tietynlainen tahtisuus ei kohtaa. Sinkkuna testaankin seksin aika piakkoin, ennen kuin lähden kehittelemään mitään syvempiä tunteita tai kiintymystä. Toisten kanssa seksi on heti alusta lähtien kiihkeää, intohimoista ja intiimiä, toisten kanssa ei tunnu juuri miltään. Jälkimäisen tyypin kanssa ns.opettelu voi tuoda parannusta ehkä 20%, mutta ei riittävästi. Noiden seksuaalisen kemian miesten kanssa saattaa sitten tulla esteeksi muut asiat miksei kannata jatkaa. Mutta seksi on itselleni sen verran tärkeä asia, etten voi tyytyä muuten kivaan, jos seksi ei toimi.

Vierailija
34/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas ala-arvoinen provo, mutta kyllähän nämäkin tällä palstalla uppoaa.

Vierailija
35/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Ap olet mielestäsi hyvä sängyssä, jos nykyisen kanssa lähinnä odotat, että hän kiihottaa, panee ja lopuksi hoitelee?

Vierailija
36/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuollaisen miehen kanssa olla. Kun ei osaa niin ei osaa. 

Vierailija
37/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vaativainen, jos kumppanin pitäisi olla täydellinen kaikessa. Koita keskittää ajattelusi kaikkeen siihen hyvään, mitä hänessä on. Voit opetealla nauttimaan seksistä, vaikka se ei olisi juuri sellaista kuin mitä eniten haluaisit.

Vierailija
38/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap niin tyhmä että täällä seksielämäänsä täällä toitottaa.

Aihe vapaa. Saa keskustella mistä vaan! 

Vierailija
39/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mies yrittää, mies kokeilee, mies sitä ja tätä opettelemassa rakkikoiran asemassa, että miellyttäis.. ja valivalivali.

MITÄ SINÄ YRITÄT ja OPIT?

Vierailija
40/147 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit? Ei me voida täällä kommunikoida sun miehelle, mitä sinä tarvitset sängyssä.