Miesystävä on huono sängyssä vaikka yrittää
Mitähän tässä tekisi. Olen kokeilunhaluinen, aktiivinen nainen ja saanut edellisissä sekä tässä suhteessa paljon kehuja seksuaalisuudestani ja seksitaidoistani. Nykyinen mieheni on ihana tyyppi ja taitaa ei-seksuaalisen koskettamisen aivan ihanasti, mutta ei vaan osaa seksuaalista koskettamista ollenkaan.
Aihe on vaikea, sillä hänellä on ollut edellisestä suhteesta johtuen paljon suorituspaineita sängyssä ja epävarmuutta erektiossa. Edelleen yhdyntä seksissänme kestää ehkä minuutin, joskus vähemmänkin. Mies kyllä tosiaan yrittää ja hoitelee minut kädellä tmv lopuksi jos haluan, mutta omat fiilikset on tosi turhautuneet. Erektion menettämisen pelossa esileikkimme on usein hyvin lyhyt (jos esileikki kestää pidempään, hänellä lakkaa helposti seisomasta). Yleensä en ehdi edes oikein haluamaan miestä kunnolla kun hän on jo valmis :D
Olen ehdottanut miehelle vaikka mitä ja hän on kyllä yrittänyt lisätä erotiikkaa päiviimme mm suutelemalla minua intohimoisesti ennen töihin lähtöä tmv. Mutta jotenkin siitä tulee vaan enemmän koominen fiilis - mies on enemmän söpöstelevää tyyppiä, ja kun hän koittaa ottaa Intohimoisen Rakastajan roolia, tuntuu se vaan huonolta roolityöltä.
En tiedä mitä tekisin. Mies siis oikeasti yrittää kovasti ja tavallaan seksi on ehkä vähän parantunutkin (ennen en tullut koskaan, nyt edes joskus kun hän lopuksi hoitaa minut kädellä) mutta mietin, että onko mun seksielämä nyt tätä. Mies itse on sitä mieltä että meillä on tosi hyvää seksiä, parempaa kun hänellä on koskaan ollut - mitenköhän huonoa se sitten on ollut...
Kommentit (147)
Tuossa on toinen aloitus otsikolla "Surkea mies sängyssä -kääntää kylkeä heti kun on itse saanut orkun. Mitä semmoisella tekee". Ei tuo ap:n nyt niin huonolta kuulosta.
^ Koska se vie pahimman kiiman pois ja ilon yhdynnästä. Ja yhdynnässä saatu orgasmi on paljon voimakkaampi. Mutta älä nyt kaikkiin naisiin tätä yleistä. Jokaisella on omat mieltymyksensä, jotka selviävät puhumalla.
Eli intiimeissä kohtaamisissanne ei ole oikeaa tunnetta, ei aitoa himoa, ei pakottavaa kiimaa, ei ylitsevuotavaa nautintoa. Ei halua hukkua ajan kanssa toiseen ja koskettaa kiireettä tutkiskellen. Sitä ei voi oppia. Ette ole lainkaan toisillenne seksuaalisesti yhteensopivat.
Kuulostaa siltä, että teillä on pelkkää mekaanista suorittamista eikä oikeita tunteita saati halua. Mies on estynyt, haluton, arka, matalalibidoinen, ehkä jopa homoseksuaali.
Peseekö kätensä heti koskettamisen jälkeen? Syöksyykö suihkuun välittömästi seksin jälkeen? Millaiset ovat suutelutaidot, varsinkin kielisuudelmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ehdotan, että mies hoitelee sulle orkún jollain muulla keinolla, kuin likaisilla sormillaan.
Sun orkún jälkeen mies voi työntää munaansa sinuun ne 2 työntöä, jotka hän tarvitsee oman orkkúnsa saamiseksi.
Molemmat saavat näin orkút lähes samanaikaisesti.
Perusorkut hoitunee tuolla tavalla, mutta entäpä kunnon kiima, kiihko ja intohimo. Väitän, että isommat orkut jää punastelevan ja arkailevan tunaajan kanssa saamatta.
Jää saamatta ainakin tuossa suhteessa, josta aloitus kertoo molemmilta.
Ja saamatta jäävät jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Eli intiimeissä kohtaamisissanne ei ole oikeaa tunnetta, ei aitoa himoa, ei pakottavaa kiimaa, ei ylitsevuotavaa nautintoa. Ei halua hukkua ajan kanssa toiseen ja koskettaa kiireettä tutkiskellen. Sitä ei voi oppia. Ette ole lainkaan toisillenne seksuaalisesti yhteensopivat.
Kuulostaa siltä, että teillä on pelkkää mekaanista suorittamista eikä oikeita tunteita saati halua. Mies on estynyt, haluton, arka, matalalibidoinen, ehkä jopa homoseksuaali.
Peseekö kätensä heti koskettamisen jälkeen? Syöksyykö suihkuun välittömästi seksin jälkeen? Millaiset ovat suutelutaidot, varsinkin kielisuudelmat?
Ounastelen myös, että mies on heterosuhteessa, vaikka ei ole hetero.
Näitähän on lukuisia tyyppejä, jotka vaihtavat sitten heterosuhteesta muuhun suhteeseen myöhemmin.
Niin miksi teillä se järjestys menee niin, että miehen tulee saada ensin, ja nainen vasta sitten?
Käykö koskaan siten, että nainen saa, mutta mies ei sillä kertaa.
Ap ei ajatellut elävänsä kulississa. Onko miehellä paljon omia harrastuksia "kuntosali" ja silloin tällöin "poikien reissu", "tallille autoja rokkaamaan". Todennäköisesti miesten mies, pienempi todennäköisyys joku sivulissu töistä.
Nyt en oikein ymmärtänyt, mitä mies yrittää? Pettingiä? Aikuinen mies. Miksi ei suuseksiä? Ja toki mies sanoo että seksi on hyvää kun on reippaasti saamapuolella. Mieshän ei viitsi vaivautua tyydyttämään sinua lainkaan. Itsekin voisit hyväillä itseäsi ja varmasti paremmin kuin miehesi. Miksi siis jatkat masturbaatioalustana olemista. Mies ei edes rakasta sinua.
Kannattaa kokeilla toista kierrosta. Nopea laukeaminen on vain merkki patoutumista jotka purkautuvat heti kun on mahdollisuus. Ehkä teillä on liian pitkät välit seksikertojen välillä.
Varmaan voi myös ehdottaa sitä toista kierrosta positiivisen kannustavasti. Jos mies saa ensimmäisestä kerrasta syyllisen olon, niin kynnys seuraavalle kierrokselle voi olla hieman korkea.
Sanooko mies "noin" seksin jälkeen tai hellyyden/suukon jälkeen? Tarkoittaa silloin sitä, että seksi/hellyys on ohi siltä erää.
Koettu on ja syystäkin exä. Jotkut miehet nyt vaan on surkeita rakastajia. Sellaista ei ole pakko sietää, aina voi lähteä, kuten minä tein.
No koittakaa sitten sohvalla,riippukeinussa,keittiönpöydällä,ei saa antaa heti periksi.
Vierailija kirjoitti:
No koittakaa sitten sohvalla,riippukeinussa,keittiönpöydällä,ei saa antaa heti periksi.
Kuulostaa niin estyneeltä kaverilta, että taitaa jäädä haaveeksi.
Oma ex kykeni sen kuuluisan minuutin vain selällään, minä tein aina työt. Sitten huokaisi saatuaan ja pomppasi pesulle. En voinut haaveillakaan pitkästä sessiosta tai että joskus minä makaisin nautiskellen selälläni. Totesin, että luokatonta p.skaa ja tuo on enää pelkkä huono muisto vain.
Nykyään on hyvää seksiä ja keinu katossa. Asentoja ja orgasmeja ei puutu. Koskaan ei hätäillä. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Jos erektio lopahtaa esileikkien aikana niin miten voi olla niin hankalaa saada se vastavuoroisella esileikillä takaisin?
No siinä lopahtaa itseltäkin seksihalut kun huomaa että toiselta loppui into kesken kaiken. Meillä on se tilanne että en enää halua että mies antaa mulle suuseksiä kun häneltä aina lopahtaa erektio sen aikana ja tiedän että seksi loppuu siihen. Tulee sellainen olo että miestä suuseksi ällöttää niin paljon ettei tee enää mieli panna. En halua sitä enää itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos erektio lopahtaa esileikkien aikana niin miten voi olla niin hankalaa saada se vastavuoroisella esileikillä takaisin?
No siinä lopahtaa itseltäkin seksihalut kun huomaa että toiselta loppui into kesken kaiken. Meillä on se tilanne että en enää halua että mies antaa mulle suuseksiä kun häneltä aina lopahtaa erektio sen aikana ja tiedän että seksi loppuu siihen. Tulee sellainen olo että miestä suuseksi ällöttää niin paljon ettei tee enää mieli panna. En halua sitä enää itsekään.
Jos se kulli seisoo niin ei siinä enää pillua kannata lipittää, naimaan vaan
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vaativainen, jos kumppanin pitäisi olla täydellinen kaikessa. Koita keskittää ajattelusi kaikkeen siihen hyvään, mitä hänessä on. Voit opetealla nauttimaan seksistä, vaikka se ei olisi juuri sellaista kuin mitä eniten haluaisit.
Kirjoitapa tämä sama miehelle kun on vastaavasta tilanteesta miehellä kysymys, okei?!
Joku 1900-luvun alun kommentti, ohje naiselle opettele nauttimaan tumpelon, pahimmillaan kovakouraisen jynkyttäjän käsittelyssä. Mit vit!? On 2025..
Ottaa oikea mies joka tieta seksi mina veli olla Saeed taalla Iran suomi mies ei tieta miten anta suomi muija seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Tuossahan menee naiseus hukkaan ja seksin ilot ovat haave vain.
Kuinkahan monella naisella on surkea seksielämä, veikkaan, suurimmalla osalla. Väitän myös, ettei kukaan ole alkujaan frigidi, vaan frigidiksi tullaan negatiivisten kokemusten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap niin tyhmä että täällä seksielämäänsä täällä toitottaa.
Eikä ymmärrä, että vika saattaa olla myös hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiterapeutille
Nainen myös. Ei ole kummankaan etuoikeus tuottaa huonoa seksiä. Kyse on varsin usein yhteistyöstä. Verbaliikka, koskettelu etc. M51
Kiitos vastauksesta! Osaisitko sanoa mikä siinä mättää saada ennen yhdyntää? Tämä on hyvä tilaisuus oppia jotain.