Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Elviira ja Paulushan erosi jo kauan aikaa sitten. Eli eivät ole enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ovat edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Salli ja Eeli on pari edelleen
No ihan mahtavaa, pysyviä pareja on syntyny 👌
Itsellä juuri Emilian tyylinen vartalo. Nykyään osaan nauttia siitä ja sen naisellisuudesta, mutta nuorempana sitä ärsytti kun muiden hoikat jalat näyttivät erilaiselta mekon kanssa. :D Onneksi nykyään erilaiset vartalot saavat näkyvyyttä ja ihailua ja ihailee monenlaisia vartaloita itsekin.
Eihän päärynävartalo edes ole mitenkään harvinainen Suomessa.
Emilialla ei ole päärynävartalo, vaan pikemminkin tiimalasivartalo. Päärynävartalossa hartiat ovat kapeammat kuin lantio. Emilialla on olkapäät ja lantio samanlinjaisia, ja hänellä on kapea vyötärö. Kaikki ylimääräinen rasva on takapuolessa, ei vatsassa tai käsivarsissa. Upea vartalo. Korostuu kisakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo ihan yhdessäololta näyttäähttps://www.instagram.com/p/DF-UCFMoRVt/?hl=fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rakastuneet ihmiset on sitten kauniita, Emilia ja Patrik oikein hehkuvat <3
Okei. No enpä haluaisi nähdä kuinka hirveiltä he näyttävätkään "ei-hehkuvina"... hui olkoon. Mielestäni ovat karseita nimittäin rakastuneinakin.
On sulla kärsimystä ja vaikea elämä, pitää väkisin katsoa vaikka nuoret näyttävät hirveiltä ja karseilta :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulisi vielä myös jakso "Mitä heille kuuluu nyt"?
No kyllä 😅 ite oon uusi seuraaja tässä suomen versiossa, niin onkohan joku pari jatkanut vuosia tai pitkään tän ohjelman jälkeen yhdessä?
Itse asiassa tästä on tullut paljonkin pareja jotka ovat edelleen yhdessä, suoraan ohjelmassa tai jälkikäteen, samalta tai eri kausilta <3
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vielä viime marraskuussa olivat yhdessä. Milloin ovat eronneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo ihan yhdessäololta näyttäähttps://www.instagram.com/p/DF-UCFMoRVt/?hl=fi
Ihanaa et ovat yhdessä <3 Mut aika hassu kuontalo Paluksella minusta nyt, sorry vain... Oli niin komea ohjelmassa =)
Peppina teki kyllä kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet saadakseen viimeisenä iltana ryöstettyä huomion muilta pareilta; oli tanssia ja käsilläkävelyä (!) makuuhuoneessa, sateessa uintia, vaahtokylpyä ja ruusunlehtiä, ja kaiken huippuna itsetehdyt sormukset Benjaminille ja itselleen (!).
Eikä sittenkään saanut lypsettyä Benkulta sitä kaipaamaansa tyttöystävä-statusta, rakkauden tunnustuksista puhumattakaan.
Eivätkä edes tulleet yhteisillallisella yksimielisesti kannatetuksi voittajapariksi (kuten varmaan oletti).
Ei ihme että lopuksi itketti.
tuotanto sueperfaneineen saisi kyllä lukea nää kommentit ja ottaa oppia ensikaudelle, jonne haku jo käynnissä
heti säännöt uusiksi, ei sohvaöitä, ei saa kieltää ketään valitsemasta itseään jne
halvalla kasattu paska paketissa tämä kausi
nopeemmin uusia tilalle,casa amor ja elokuilta tyhmien pelien ja vauvayön tilalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulisi vielä myös jakso "Mitä heille kuuluu nyt"?
No kyllä 😅 ite oon uusi seuraaja tässä suomen versiossa, niin onkohan joku pari jatkanut vuosia tai pitkään tän ohjelman jälkeen yhdessä?
Itse asiassa tästä on tullut paljonkin pareja jotka ovat edelleen yhdessä, suoraan ohjelmassa tai jälkikäteen, samalta tai eri kausilta <3
Ihan parasta
En usko että Joelkaan tykkää Iiriksestä eikä Iiris tykkää Joelista.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Joelkaan tykkää Iiriksestä eikä Iiris tykkää Joelista.
Ei enää. Uskon et olivat oikeasti vrk tai ainakin hetken ihastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Henri ja Julia voittaa. Muulla ei oo väliä.
En ole ihan vakuuttunut siitä, onko juuri voitto sittenkään se tärkein asia tässä ohjelmassa, toki raha on aina mukavaa, mutta ainakin itse ajattelen niin, että sen oikean löytäminen saarelta on monin kerroin tärkeämpää pitkässä juoksussa kuin ne mahdolliset palkintorahat💞
Näytettiinkö se joelin hyssyttely? Itse näin vain sen kun siitä spekuloitiin. Outo ele kyllä. Eikö voi sanoa jotenkin muuten että toinen puhuu liian kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö se joelin hyssyttely? Itse näin vain sen kun siitä spekuloitiin. Outo ele kyllä. Eikö voi sanoa jotenkin muuten että toinen puhuu liian kovaa.
Näytettiin tämän päivän jaksossa, olivat päiväkirjahuoneessa. Mielestäni ei ollut NIIN paha, sama asia kuin sanoa, et voitko olla hetken hiljaa.
Molemmat voi ärsyttää, mut ihan ymmärrettävää, kun Iris on koko ajan äänessä. Ei jokaista hiljaista hetkeä ole pakko täyttää.
Voiko nyt heti puolen yön jälkeen katsoa viimisen jakson?
Eihän tuosta Patrikin ja Emilian suhteesta voi muuta sanoa kuin että heidän tunteensa toisiaan kohtaan ovat käsin kosketeltavissa💞