Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla naisen korkea BC ei ole etu. Monen mielestä ei ole kivaa, jos työkaveri vinkkaa silmää ja toteaa, että sinulla on ihan mukava vaimo.
Juuri tällaisesta toksisesta maskuliinisuudesta täytyy päästä eroon. Media täytyy valjastaa kiimaisena (pun inteded) julistamaan sinkkunaisten aktiivisen seksielämän ihanuuksista. Vain tällä tavoin voimme muuttaa myös miesten mielipiteen hyväksymään naisten korkeat bodycountit. Uskon muutoksen olevan mahdollista!
Eiku hetkinen, tätähän on yritetty viimeiset parikymmentä vuotta, mutta miesten negatiivinen suhtautuminen tähän on pysynyt vähintään samalla tasolla. Voisko kyseessä olla "vähän" syvempi juttu kuin pelkkä sosiaalinen konstruktio...
Itses kanssa kommuikoit ja vitsailet, niin hauskaa :D
En kyllä tunne niin moukkia miehiä, jotka vinkkailisivat silmää panojensa puolisoille. Missä tällaisiin olet törmännyt? Vaihda nyt vihdoin jo hyvänen aika piirejäs, normaaleja ihmisiäkin on.
Sillehän me ei mitään voida, jos et ymmärrä, et "miehen kokoinen" ei tarkoita, että muunkokoiset miehet eivät olisi miehiä, jopa ihan aitoja.
Kaikki mieheksi syntyneet on AITOJA miehiä.
Nyt on kovaa mentaaliakrobatiaa mammoilta useammankin viestin voimin. Mutta turha rypistellä kun löysät on jo housuissa. Nuo teidän viritelmät tämän mokanne selittämiseksi on vaan säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kautta ihmiskunnan historian miehet ovat suhtautuneet naisten korkeaan bodycountiin hyvin, HYVIN negatiivisesti."
Tällaista kaksoistandardointia ei kyllä meinaa ymmärtää. Miksi miehen korkea BC olisi yhtään sen parempi asia kuin naisen luku? Miesten tekopyhyys on iljettävää. Ensin panevat ja sitten halveksivat, ei kovin fiksua kuvaa anna.
If a key can open lots of locks, then it's a master key. But if a lock can be opened by lots of keys, then it's a bad lock.
Eivät naiset tietenkään halua ymmärtää tällaista "kaksoisstandardia", mutta miehet eivät tästä huolimatta tule muuttamaan omaa tuhansien vuosian ajan heidän evoluutiobiologiseen koodistoon kuulunutta näkemystään tässä asiassa. Sori siitä, nainen. Auttaisko noi
Totta. Ei kannata aliarvioida tuota meissä miehissä. Tai yrittää muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kautta ihmiskunnan historian miehet ovat suhtautuneet naisten korkeaan bodycountiin hyvin, HYVIN negatiivisesti."
Tällaista kaksoistandardointia ei kyllä meinaa ymmärtää. Miksi miehen korkea BC olisi yhtään sen parempi asia kuin naisen luku? Miesten tekopyhyys on iljettävää. Ensin panevat ja sitten halveksivat, ei kovin fiksua kuvaa anna.
If a key can open lots of locks, then it's a master key. But if a lock can be opened by lots of keys, then it's a bad lock.
Eivät naiset tietenkään halua ymmärtää tällaista "kaksoisstandardia", mutta miehet eivät tästä huolimatta tule muuttamaan omaa tuhansien vuosian ajan heidän evoluutiobiologiseen koodistoon kuulunutta näkemystään tässä asiassa. Sori siitä, nainen. Auttaisko noi sun viestiin tulleet yläpeukut yhtään parantamaan
Lähinnä haluaisin, et miehet ihan itse olisivat Miehiä ja lopettaisivat tällaisen kaksosstandardoinnin.
Se ei ole naisen tehtävä, vaan kyllä se ajattelu ja moraali pitää tulla ihan sieltä miehen omasta päästä. Kuten jokaisen naisen pitää ihan itse miettiä omat moraalinsa suuntaviivat, ei siinä muiden peukut auta.
En kyllä tunne niin moukkia miehiä, jotka vinkkailisivat silmää panojensa puolisoille. Missä tällaisiin olet törmännyt? Vaihda nyt vihdoin jo hyvänen aika piirejäs, normaaleja ihmisiäkin on.
Kertaakaan en ole omaan viestiini lainaillen vastannut täällä. Ei kuulu tapoihini ja on minusta koodiston vastaista nettiväittelyissä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kenenkään intiimi luku kuuluu kaikelle kansalle. Ilman muuta itse olen kertonut tästäkin asiasta avoimesti miehelleni ja hän minulle omansa (ollaan juteltu ihan kaikesta, miksi ihmeessä ei myös tästä tärkeästä osa-alueesta), mutta telkkarissa tätä ei kenenkään tarvitse kuuluttaa.
Mutta teille naisille ei ole mikään ongelma seurata ohjelmaa, missä intiimi parinmuodostus on koko ohjelman idea ja kamerat surraa vieressä? Ensisuudelmat totta kai kameran edessä. Kiehnäystä ja kuivapanoja kameran edessä, totta maar! Suihkussa näytetään osittain ihan kovaa panemista, ihanaa! Peitto heiluu työntöjen tahdissa, kamerat rullaten - mahtavaa!
Mutta sitten yhden luvun kertominen samassa ohjelmassa. Ei, se ei vain käy kun se on LIIAN intiimiä.
Huh, mammat!
Tässä ohjemassa seksi ei ole ollenkaan se oleellisin asia, vaan rakkauden löytyminen. SE mua kiinnostaa. Ja ihanaa että tästä ohjelmasta on vuosien saatossa tullutkin oikeita pariskuntoa, ne on tämän ohjelman suola :)
Jos oisin itse nuori sinkku, niin Henri olisi kiinnostavin tuolla. Ei ole hetkeäkään antanut Julialle epäiltävää, ei myöskään ole tossukka, ja hyvin puhuu tunteista silloinkin kun ovat potentiaalinen konfliktin aihe. Samoja piirteitä, joita arvostan omassa miehessäni <3. Joosuasta on paljastunut kivempi puoli nyt, mutta jotenkin epäilen, että on nopeasti vetäytymässä harrastuksiinsa/kaveriporukkaan/lukunurkkaan/igan minne vaan pois keskustelusta tasan sillä hetkellä, kun tulee ensimmäinen mutka matkaan. Tässä ohjelmassa tosin ei varmaan sellaista ehditä näkemään ja mielellään olisin väärässä!
Kylläpäs tämäkin keskusteluketju on mennyt ankeaksi, ei pysty eikä jaksa lukea enää tätä jatkuvaa märinää ja valitusta :D
Sillehän me ei mitään voida, jos et ymmärrä, et "miehen kokoinen" ei tarkoita, että muunkokoiset miehet eivät olisi miehiä, jopa ihan aitoja.
Eli olisi aivan okei ja täysin neutraali viesti sekä yläpeukkujen arvoista, jos miehenä kirjoittaisin "koska villaan saada naisen muotoisia naisia kun siellä sellaisia ei vielä ole"?
Kyllä tuossa viestissä implikoitaisiin, että vain rintavat naiset olisivat aitoja naisia. Vaikka voisin sitten miehenä selitellä kuinka "no siis ovathan ne pienirintaisetkin tavallaan aitoja naisia silleen niinku virallisesti, joten ei nyt kannata pelihousujanne repiä, mammat". Uskoisin kuitenkin alapeukkuja satelevan tällaiseen viestiin, vaikka se on ihan yksi yhteen teidän damage controllinne kanssa. Logiikkanne kusee siis ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kumman parin veikkaatte vievän voiton finaalissa? Huom. nyt ei kysytä kumman toivotte, vaan kumman veikkaatte saavan eniten ääniä katsojilta?
Yläpeukku: Julia ja Henri
Alapeukku: Peppina ja Benjamin
Toivon J&H, mutta pahoin pelkään, että kansa äänestää P&B, koska Peppina tuntuu olevan suuren yleisön suosikki. "Peppina on niin ihanan kupliva ja aito luonnonlapsi!" Siihen päälle vielä ne yli 20 000 someseuraajaa, joita voi pyytää äänestämään. Ja niiden päälle Peppinan kavereiden someseuraajat (tuntee paljon influenssereita).
Mä toivon, että Joosua tulee takavasemmalta ja vie koko potin.
Miten tämä muka olisi mahdollista? Joosuahan canceloitiin
Koska Joosua paransi tapansa alkusekoilun jälkeen.
Kyllä, se on sinullekin mahdollista, saat suosiota ja jopa peukkuja täällä, kun olet parempi versio itsestäsi. *pus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kenenkään intiimi luku kuuluu kaikelle kansalle. Ilman muuta itse olen kertonut tästäkin asiasta avoimesti miehelleni ja hän minulle omansa (ollaan juteltu ihan kaikesta, miksi ihmeessä ei myös tästä tärkeästä osa-alueesta), mutta telkkarissa tätä ei kenenkään tarvitse kuuluttaa.
Mutta teille naisille ei ole mikään ongelma seurata ohjelmaa, missä intiimi parinmuodostus on koko ohjelman idea ja kamerat surraa vieressä? Ensisuudelmat totta kai kameran edessä. Kiehnäystä ja kuivapanoja kameran edessä, totta maar! Suihkussa näytetään osittain ihan kovaa panemista, ihanaa! Peitto heiluu työntöjen tahdissa, kamerat rullaten - mahtavaa!
Mutta sitten yhden luvun kertominen samassa ohjelmassa. Ei, se ei vain käy kun se on LIIAN intiimiä.
Huh, mammat!
Mun mielestä BC ei kuulu kenellekään ei puolisolle ja vähit
Paitsi jos se luku liittyy oleellisesti kummankin arvomaailmaa. Minä tiedän mieheni ja hän minun, ja luku oli 0 kummallakin ennen puolisoa.
Lähinnä haluaisin, et miehet ihan itse olisivat Miehiä ja lopettaisivat tällaisen kaksosstandardoinnin.
Se ei ole naisen tehtävä, vaan kyllä se ajattelu ja moraali pitää tulla ihan sieltä miehen omasta päästä. Kuten jokaisen naisen pitää ihan itse miettiä omat moraalinsa suuntaviivat, ei siinä muiden peukut auta.
Aika jännää, että peräänkuulutat miehiä olemaan "miehiä" tässä asiassa. Kun miehet nimenomaan noudattavat biologisen uroksen vaistoa tässä asiassa ja se on koodattu meihin miehiin tuhansien vuosien saatossa melko tiukasti. Ei sitä tuosta vain muuteta naisten toiveesta "se ois sillen kivempaa näin, voisitteks miehet muuttaa tän ajattelussanne?". Aivan samoin kuin naiset eivät pelkästään leuattomien ja lyhyenhintelien incelien toiveesta muuta omia preferenssejään pitkistä, jykeväleukaisista miehistä toivekumppanina (nyt tähän sitten mammaa mamman perään kirjoittamaan kuinka just hänellä on mitä ihanin ja MIEHEKKÄIN 165cm puutarhatonttu kumppanina).
Tässä ohjemassa seksi ei ole ollenkaan se oleellisin asia, vaan rakkauden löytyminen. SE mua kiinnostaa. Ja ihanaa että tästä ohjelmasta on vuosien saatossa tullutkin oikeita pariskuntoa, ne on tämän ohjelman suola :)
Ei se bodycountin kyselykään ohjelman oleellisin asia ole, mutta kiitos tiedosta sen osalta, että missasit mun pointin ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tämäkin keskusteluketju on mennyt ankeaksi, ei pysty eikä jaksa lukea enää tätä jatkuvaa märinää ja valitusta :D
Jeep...
Love island: aurinkoa, kauniita ihmisiä, leikkimielistä kisailua, flirttiä ja alkavaa rakkautta.
Love island ketju: valitusta, ulkonäön haukkumista, pakkomielteistä vääntöä, kettuilua ja perusteetonta vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mies kenen kanssa vois näistä pariutua ois Joosua. Muut liian lapsellisia tai muuten vaan tyhjäpäitä. Naisista tykkäsin Emmasta ja Melinasta paljon. Venla ja Alina myös söpöjä.
Mikäs esimerkiksi Henristä tai Joelista tekee lapsellisen tai tyhjäpäisen?
Ettei nyt vain olisi kyseessä Joosuan poikkeuksellisen komea ulkonäkö mikä sinuun vetoaa?
Olen eri, mutta samaa mieltä Joosuasta. Henri on aivan liian nuori. Nuorempi kuin pikkuveljenikin. Siksi en pystyisi ajattelemaan noin nuorta kumppania itselleni. Eri asia varmaan sitten 10-20 vuotta myöhemmin kun ikäerot ei enää tunnu samalta.
Niin, niin, mutta onko sinusta Henri lapsellinen koska hän on nuori? Minusta nuo kaksi asiaa eivät välttämättä korrel
? En ole kutsunut Henriä missään kohtaa omaa viestiäni lapselliseksi. Sanoin hänen olevan (minun ikäiselleni) liian nuori. Ei hän minusta ole lapsellinen lainkaan, vaan ehkä jopa saaren kypsin ajatusmaailmaltaan.
Muistakaapa kaikki nyt tälläkin palstalla, että naisista ei saa puhua naisina eikä miehistä miehinä. Kaikki ovat naisoletettuja ja miesoletettuja niin kauan kuin kukin ilmaisee oman sukupuolisuutensa. Siihen saakka emme oikeasti tiedä. Hiukan hankalaksi on mennyt keskustelu, kun erilaisten olettamusten kanssa joudumme elelemään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kovaa mentaaliakrobatiaa mammoilta useammankin viestin voimin. Mutta turha rypistellä kun löysät on jo housuissa. Nuo teidän viritelmät tämän mokanne selittämiseksi on vaan säälittäviä.
Sorry mut se, et sinä sanot mokan tapahtuneen ei tarkoita, että se olisi tapahtunut ;)
Tuskin Peppiina tuolla mikään palkittu näyttelijä on. Sillä silloinhan ei missään nimessä voi voittaa Benjamin kanssa. On vaan nyt ihan love itku kohtauksineen Benjamiin. Benjamin kiertelee ja kaartelee eikä uskalla tutustua muihin naisiin. Sehän tämän ohjelman tarkoitus olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kertaakaan en ole omaan viestiini lainaillen vastannut täällä. Ei kuulu tapoihini ja on minusta koodiston vastaista nettiväittelyissä.
Kuule nyt kun sulla on jo löröt housuissas, niin nosta käsi vain virheen merkiksi ;)
Itsehän sen totesit, you're a tool.