Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itses kanssa kommuikoit ja vitsailet, niin hauskaa :D
En kyllä tunne niin moukkia miehiä, jotka vinkkailisivat silmää panojensa puolisoille. Missä tällaisiin olet törmännyt? Vaihda nyt vihdoin jo hyvänen aika piirejäs, normaaleja ihmisiäkin on.
Kertaakaan en ole omaan viestiini lainaillen vastannut täällä. Ei kuulu tapoihini ja on minusta koodiston vastaista nettiväittelyissä.
Kuule nyt kun sulla on jo löröt housuissas, niin nosta käsi vain virheen merkiksi ;)
Normaalisti en tämän tason viesteihin vastaa, koska niiden taso ei vastaa omaani, mutta nyt täytyy ihan uteliaisuudesta kysyä, että uskotko mun oikeasti vastailevan omiin viesteihini?
Kukaan ei edelleenkään tiedä minkälaisista voittorahoista kisaillaan? Sehän olisi nyt ihan ykkösjuttu tietää, kaikki muut juonikuviot vasta tätä faktaa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei edelleenkään tiedä minkälaisista voittorahoista kisaillaan? Sehän olisi nyt ihan ykkösjuttu tietää, kaikki muut juonikuviot vasta tätä faktaa vasten.
No tällä tuotantokaudella kaikesta päätellen rahat loppu -> pääpalkintona enintään saarelta lopuksi kerätyt avatut Lyko-purnukat hienossa sellofaanipaketissa
On kyllä uskomaton tuo Piritan äässi. Ei ihme, että on muut saaren emännät kateudeta vihreinä.
T. Rauno 48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kautta ihmiskunnan historian miehet ovat suhtautuneet naisten korkeaan bodycountiin hyvin, HYVIN negatiivisesti."
Tällaista kaksoistandardointia ei kyllä meinaa ymmärtää. Miksi miehen korkea BC olisi yhtään sen parempi asia kuin naisen luku? Miesten tekopyhyys on iljettävää. Ensin panevat ja sitten halveksivat, ei kovin fiksua kuvaa anna.
If a key can open lots of locks, then it's a master key. But if a lock can be opened by lots of keys, then it's a bad lock.
Eivät naiset tietenkään halua ymmärtää tällaista "kaksoisstandardia", mutta miehet eivät tästä huolimatta tule muuttamaan omaa tuhansien vuosian ajan heidän evoluutiobiologiseen koodistoon kuulunutta näkemystään
Mies: Mä saan panna vapaasti mut sä et.
Miten noloa ja vähä-älyistä olis sanoa tuo :D Netissä saatte jupista, eipä se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa kaikki nyt tälläkin palstalla, että naisista ei saa puhua naisina eikä miehistä miehinä. Kaikki ovat naisoletettuja ja miesoletettuja niin kauan kuin kukin ilmaisee oman sukupuolisuutensa. Siihen saakka emme oikeasti tiedä. Hiukan hankalaksi on mennyt keskustelu, kun erilaisten olettamusten kanssa joudumme elelemään.
Eipä tässäkään ketjussa kukaan ole tainnut woketella. Ei siis ole hankalaa ollenkaan, vaikka nyt jotain piruja koitatkin maalailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itses kanssa kommuikoit ja vitsailet, niin hauskaa :D
En kyllä tunne niin moukkia miehiä, jotka vinkkailisivat silmää panojensa puolisoille. Missä tällaisiin olet törmännyt? Vaihda nyt vihdoin jo hyvänen aika piirejäs, normaaleja ihmisiäkin on.
Kertaakaan en ole omaan viestiini lainaillen vastannut täällä. Ei kuulu tapoihini ja on minusta koodiston vastaista nettiväittelyissä.
Kuule nyt kun sulla on jo löröt housuissas, niin nosta käsi vain virheen merkiksi ;)
Normaalisti en tämän tason viesteihin vastaa, koska niiden taso ei vastaa omaani, mutta nyt täytyy ihan uteliaisuudesta kysyä, että uskotko mun oikeasti vastailevan omiin viesteihini?
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Miltä tuntui tulla syytetyksi valehtelusta, vaikka omasta mielestäsi olet vain rehti keskustelija ja vääryksien oikoja?
Vai onko täällä kaksi miestä?
Vierailija kirjoitti:
Verneri sanoi, ettei Emilia ollut puhunut hänelle sanaakaan sen jälkeen kun heistä oli tullut pari. Ja Verneri huomasi alkukauden jaksoista, että samanlaistahan Emilian käytös oli ollut myös Lassia ja Joosuaa kohtaan, sanaakaan sanomatta siirtyi sohvalle toisen miehen kanssa. Emilia on kyllä todella lapsellinen.
Emilia on tympeä, itsekäs ja epäkohtelias pissis. Sitten vinkuu muilta myötätuntoa. En tajua miten Verakin jaksaa tuota töröhuulitipua lohduttaa, vaikka Emilia on Verallekin osoittanut mieltään Veran ja Joelin treffeistä yms. Verana haistattaisin paskat hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia ei näköjään ajattele yhtään millaisen kuvan luo itsestään katsojille. Tavallaan pointsit siitä, ettei ainakaan yritä esittää positiivista saadakseen ääniä :D
Ihmiset eivät ole täydellisiä. Emilia osaa kuitenkin analysoida omaa käytöstään. Sillä tavalla kehitytään ihmisenä.
Niin varmaan... taitaa olla, että Vera on backstagella analysoinut hänen käytöksensä ja Emilia vetää nämä fraasit sitten kameralle. MInä uskon, että tuo törönokkatipu ei osaa analysoida yhtään mitään. On niin sekaisin RAKKAUDESTA "le petit penis" -Pateen.
Paten penis on varmasti isompi kun sun aivot.
Nyt muuten selviskin miksi Pate kaarruttaa lantiotaan etukenoon; yrittää saada lättänän pikkuciccelin näyttämään isommalta - turhaan. Ryhti vaan menee paskaksi ihan suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikon podcastissa keskustelemassa Joona Hellman ja pudonneet Venla ja Verneri! Alina oli tuolloin ulkomailla, niin ei päässyt mukaan. Hyvä jakso, joten kannattaa katsoa.
Venla, Verneri ja Joona olivat kaikki sitä mieltä, että Peppinan ja Benjaminin ei kuulu voittaa.
Vernerin osakkeet nousivat studiossa.
Verneristä tulee vielä laatumies jollekin, kun hän pikkuisen oppii sosiaalista kanssakäymistä. Kivan rauhallinen mies, joka ei turhista hötkyile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Julia juurikaan koskaan puhu mitään naisten aamuchateissakaan, tuijottelee vain ilmeettömänä. On niin hiljainen ja estynyt puhumaan tunteistaan tai yleensäkään mistään, jotenkin niin lukossa, että tekisi mieli vähän ravistella - vähän enemmän eforttia nyt peliin, tämähän on viihdeohjelma.
Itse taas arvostan juuri Julian kaltaisia ihmisiä ja olen iloinen, että heitäkin näkyy telkkarissa. Ovat hillittyjä ja elegantteja. Ja tarpeen tullen napakkuutta löytyy. Onhan tuolla näytetty pätkiä, joissa Julia sanoo painokkaasti ja itsevarmasti mielipiteensä johonkin villan draamaan tai parisuhdeasiaan. Ei todellakaan ole mikään anteeksipyytelevä vässykkä. Omanarvontunteva neito, jolla vaan ei ole tarvetta olla koko ajan suuna päänä huomion keskipisteenä. Julia <3
MItäpä luulet kuinka kiva olisi katsella ohjelmaa, jos kaikki olisivat Julian kaltaisia "hillittyjä ja elegantteja"? Siinä istuttais elegantisti porukalla naamat nyrpällään huulet supussa sohvalla ja kamera käy...
Vierailija kirjoitti:
Verneri sai minussa oksennusrefleksin aikaan. Ilmankos kukaan ei hänestä innostukaan
Minulle saman aiheuttaa Patrik. En tajua mitä kukaan hänessä näkee. Täydellisen vastenmielinen kaikilla tavoin minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kokoinen ei ole synonymi aidolle miehelle. Yhteiskunnassamme käytetään määreitä miehet ovat keskimäärin, naiset ovat keskimäärin, 5-vuotias on keskimäärin, 15-vuotias on keskimäärin, jne.
Ahaa, eli on täysin kosher siis puhua tähän tyyliin "Jokereiden puolustaja meni kulmavääntöön kuin nainen konsanaan"? Tässä kun tarkoitettiin, että tämä kyseessä olevan miespuolinen jääkiekonpelaaja meni kulmavääntöön kuin KESKIMÄÄRÄINEN nainen, joten ei mitään ongelmaa kielenkäytön osalta. Tirsk ;)
On teillä mammat kova paikka yrittää damage controllia tässä kohtaa. Mutta voin kertoa ettei se nyt oikein onnistu ja kaivatte kuoppaanne vain syvemmälle. Joskus kannattaa vain hyväksy tappio ja nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi.
Juu, just noin, neiti on neiti :)
Älkää vastailko tuolle öyhööjä-trollille! Keskustellaan ohjelmasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verneri sai minussa oksennusrefleksin aikaan. Ilmankos kukaan ei hänestä innostukaan
Minulle saman aiheuttaa Patrik. En tajua mitä kukaan hänessä näkee. Täydellisen vastenmielinen kaikilla tavoin minun makuuni.
Patrik on jotenkin piiloaggressiivinen. Esittää rauhallista ja leppoisaa, mutta kireys nykii silmissä ja poskipäissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Julia juurikaan koskaan puhu mitään naisten aamuchateissakaan, tuijottelee vain ilmeettömänä. On niin hiljainen ja estynyt puhumaan tunteistaan tai yleensäkään mistään, jotenkin niin lukossa, että tekisi mieli vähän ravistella - vähän enemmän eforttia nyt peliin, tämähän on viihdeohjelma.
Itse taas arvostan juuri Julian kaltaisia ihmisiä ja olen iloinen, että heitäkin näkyy telkkarissa. Ovat hillittyjä ja elegantteja. Ja tarpeen tullen napakkuutta löytyy. Onhan tuolla näytetty pätkiä, joissa Julia sanoo painokkaasti ja itsevarmasti mielipiteensä johonkin villan draamaan tai parisuhdeasiaan. Ei todellakaan ole mikään anteeksipyytelevä vässykkä. Omanarvontunteva neito, jolla vaan ei ole tarvetta olla koko ajan suuna päänä huomion keskipisteenä. Julia <3
MItäpä luulet kuinka k
Eihän kukaan ole vaatinutkaan, että koko ohjelman tulisi olla täynnä vain Julian kaltaisia ihmisiä. Mitä enemmän on erilaisempia persoonia, sitä parempi. Näyttää kuitenkin siltä, ett monia nyppii isosti, jos ohjelmassa on kerrankin joku hillitympi tyyppi. Toivottavasti ette toimi samalla tavalla työpaikoillanne. Annetaan ihmisten olla erilaisia. Ei tämä ole pelkästään ekstroverttien maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas arvostan juuri Julian kaltaisia ihmisiä ja olen iloinen, että heitäkin näkyy telkkarissa. Ovat hillittyjä ja elegantteja. Ja tarpeen tullen napakkuutta löytyy. Onhan tuolla näytetty pätkiä, joissa Julia sanoo painokkaasti ja itsevarmasti mielipiteensä johonkin villan draamaan tai parisuhdeasiaan. Ei todellakaan ole mikään anteeksipyytelevä vässykkä. Omanarvontunteva neito, jolla vaan ei ole tarvetta olla koko ajan suuna päänä huomion keskipisteenä. Julia <
Työpaikoilla asia on eri, mutta jos tullaan telkkariin tekemään "kontenttia", niin ei siellä jössötetä hiljaa tuppisuuna.
Paljonko Love Island Suomesta on voitettu euroja aiemmilla kausilla? Onko tosiaan niin, ettei voittopotin summaa ole nyt kerrottu? Eikös se yleensä mainita aina silloin kun ohjelmaan houkutellaan osallistujia? Vai halutaanko tässä mennä "rakkaus edellä", häivyttäen sitä, että tästä voi voittaa myös rahulia..?
Mielestäni tämä kausi on ollut ihanaa katseltavaa sivistyneitä keskusteluja kuunnellessa. Peppina, Alina, Vera ja Henri ovat kyllä kadehdittavan upeita ihmisiä. Nämä henkilöt ainakin minusta joukosta erottuneet olemuksellaan sekä empatia- ja/tai puhekyvyillään. Toisaalta näemme vain editoidun version tapahtumista, joten voi olla että on muitakin, jotka kuuluisivat tähän listaan.
Ei tietenkään tarkoita. Onneksi te mammat väännätte rautalangasta vähän selvemminkin sen tapahtuneen.