Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
3561/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Peppinalla jokin persoonallisuushäiriö

Vierailija
3562/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia: Mä en tiedä, onko se vaan mä, mut mun mielestä toi P ja B ei tunnu niin aidolta.

Julia: Niin. Mul on sama, mut mä en haluu sanoo mitään.

Emilia: En mäkään haluu sanoo mitää.

Julia tai Emilia: Mun mielestä tuntuu vähän todistelulta...

Julia: Ja must tuntuu, et mä huomaan tollaset jutut jo alusta asti, mut sit mä en vaa niinku...

Emilia: Niin mä en oo halunnu kertoo niit kaikkii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Peppina oikeassa elämässä samanlainen? 

Sanoi harrastavansa näyttelemistä. Minusta hänen käytöksensä on laskelmoitua näyttelemistä. 

Jos käyttäytyisi kuin fiksu Julia, niin eihän sillä saisi otsikoita ja huomiota, jota hän tarvitsee somettajana.

Vierailija
3564/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa. Jos tuonne pudotettaisiin todella TODELLA kaunis nainen, niin mitä mahtavaa säpinää siit syntyiskään!! Tai vaik upee uros! 

Nyt pelkkiä tusina-taviksia lyllertää allataan reunaa. Ketä kiinnostaa!

Ja pudotettaisiin myös Wallu Walpio ja Esko Eerikäinen liehittelemään varattuja mimmejä.

Tämä lause kertoo tänne kommentoivien erittäin korkeasta ikärakenteesta. Sen takia sieltä noita törkykommentteja tuleekin, vanhat eivät osaa enää suodattaa. Ne irmelipäivikit jotka tuuttaavat hävyttömyyksiä jokaikisellä palstalla ja inhoavat KAIKKIA nuorempia naisia :D

Vierailija
3565/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia: Mä en tiedä, onko se vaan mä, mut mun mielestä toi P ja B ei tunnu niin aidolta.

Julia: Niin. Mul on sama, mut mä en haluu sanoo mitään.

Emilia: En mäkään haluu sanoo mitää.

Julia tai Emilia: Mun mielestä tuntuu vähän todistelulta...

Julia: Ja must tuntuu, et mä huomaan tollaset jutut jo alusta asti, mut sit mä en vaa niinku...

Emilia: Niin mä en oo halunnu kertoo niit kaikkii

Tarkkanäköisiä ovat. Samaa mieltä tämän kaksikon kanssa. Ja pitää muistaa, että me ohjelman katsojat nähdään vain hyvin pieni prosentti päivän tapahtumista. Nuo muut villalaiset näkee ja kuulee niin paljon enemmän.

Vierailija
3566/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinirealityltä odottaisin kauniita, hoikkia ihmisiä, näitä taviksia näkee muutenkin.

Ainoa pari jonka suhde saattaa kestää on Julia ja Henri.

Emilia ja Pate pökkivät muutaman kerran, sitten se intohimo laantuu ja eroavat.

Benjamin sanoo heipat Peppiinalle pian lähdön jälkeen, kun on tuhannen kerran joutunut taas vakuuttelemaan ja selittelemään jotain.

Draamaqueen Vera yrittää esittää älykkäämpää kuin onkaan, jutut täysin ristiriitaisia. Ihan itse sabotoi suhteensa.

Vierailija
3567/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa. Jos tuonne pudotettaisiin todella TODELLA kaunis nainen, niin mitä mahtavaa säpinää siit syntyiskään!! Tai vaik upee uros! 

Ja pudotettaisiin myös Wallu Walpio ja Esko Eerikäinen liehittelemään varattuja mimmejä.

Wallu taitaa olla onnellisesti naimisissa eli ei huolittaisi saarelle. Sen sijaan Esko ja vaikkapa Reetu sopisi kosijoiksi. Or not...

Vierailija
3568/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lause kertoo tänne kommentoivien erittäin korkeasta ikärakenteesta. Sen takia sieltä noita törkykommentteja tuleekin, vanhat eivät osaa enää suodattaa. Ne irmelipäivikit jotka tuuttaavat hävyttömyyksiä jokaikisellä palstalla ja inhoavat KAIKKIA nuorempia naisia :D

No ite oon parikymppinen ja tiedän silti kuka Esko ja Wallu on. Outo päätelmä, että nuoret ei tietäisi muita kuin omanikäisiä julkkiksia.

Vierailija
3569/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alina on tosi kaunis. Jännä, että kukaan mies ei ole kiinnostunut

Vierailija
3570/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän perustein noi uudetki miehet on tonne valittu.. Ja varsinki toi Verneri, ei jotenki kuulu joukkoon ja sosiaalisilta taidoiltaan ihan surkea eikä mitää kokemuksia tai taitoja naisten suhtee tunnu oleva

Vierailija
3571/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on.

Vierailija
3572/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän perustein noi uudetki miehet on tonne valittu.. Ja varsinki toi Verneri, ei jotenki kuulu joukkoon ja sosiaalisilta taidoiltaan ihan surkea eikä mitää kokemuksia tai taitoja naisten suhtee tunnu oleva

Kutsuu naisia likoiksi ja muiduiksi ja on kertonut haluavansa ''vaalean pienen blondin''

Vierailija
3573/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppina on laittanut jonkun jumpparytkyn mainokseen alekoodin ja päivämäärän, joka on kirjoitettu muodossa 15.5 eli ilman kuukauden jälkeistä pistettä. Miksi tämä väärä tapa merkitä päivämäärä on nykyisin niin raivostuttavan yleinen? Mä näen tuon lukuna, en päivämääränä. Argh.

Vierailija
3574/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Koen formaatin kuitenkin olevan aika leikkimielinen eli tuolla pitäisi flirttailla vähän kaikille ja luoda suhteita tyhjästä. Jollei ole oikein mitään kokemusta asiasta niin vaikeaa on, ja tuollainen tyyppi sitten voi todella voimakkaasti ihastua johonkin vaikkei tulisi vastakaikua. Varsinkin se kommentti näiden 6/5 ulkonäöstä ja miten kyllä voisi löytää rakkauden tms. särähti korvaan. 

Vierailija
3575/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Alina nolasi Peppiinan. Ikäänkuin pakotti Peppiinan sanovan kokonsa. Pitäisikö Alinan nenästä kommentoida jotain ja vain silleen nätisti mutta kierosti.

Jos kaiken kokoiset ovat ihan yhtä hyväksyttäviä, niin mitä nolaamista se on, jos toteaa toisen olevan isompi kuin itse on. Silloin se on vain fakta.

Peppiinalla on olematon itsetunto, siinä se ongelma on.

Vierailija
3576/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alina on tosi kaunis. Jännä, että kukaan mies ei ole kiinnostunut

Ihmettelen myös. Alinan silmät on kauniit kuin metsälammet, joihin helppo uppoutua :)

Vierailija
3577/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Vernerin sukunimi Syrjä..? Samaa näköä kuin tunnetuissa muusikkoveljeksissä ja lastenkirjailijassa.

Vierailija
3578/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sviittti !? Enpä ole eläessäni nähnyt yhtä kuppaisen näköistä sviittiä. Nyt on kyllä tuotantoyhtiön rahat loppuneet.

Vierailija
3579/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä leikki tuo, jossa käyttäydytään väkivaltaisesti käärmettä kohtaan, vaikka onkin pelkkä pehmolelu. Silti ei kannattaisi vahvistaa mielikuvia siitä, että käärmeet tulisi tappaa.

Vierailija
3580/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on.

Kiinnittäkäähän huomiota miten hän katsoo henkilöä, kun kuuntelee puhetta. Vähän niinkuin arvioisi tai jotenkinen tiedä mutta outo katse kun kuuntelee. Tulee mieleen yksi lapsuuden ystäväni, joka esitti aina niin positiivista mutta puhui älyttömän rumasti muista ja piikitteli oudoilla kommenteilla minuakin, ehkä piilokateutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan