Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
3581/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän parit taas vähän ennen finaalia sen unelmakartan, jolle liimailevat kuvia yhteusestä tulevaisuudesta ja muista haaveista? Veikkaan, että eräälle parille syntyy riitaa siitä, ettei haaveet kohtaa.

Vierailija
3582/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän parit taas vähän ennen finaalia sen unelmakartan, jolle liimailevat kuvia yhteusestä tulevaisuudesta ja muista haaveista? Veikkaan, että eräälle parille syntyy riitaa siitä, ettei haaveet kohtaa.

Pepsulle ja Benkulle tulee takuulla riitaa unelmakartasta. Benkku liimaa kartalleen kuvia matkustelusta, surffirannoista, bändin keikkoista, poikien saunailloista, jne. Peppinan kartassa on oletettavasti sisustuskuvia kodista, häät, perhettä, sydämiä.

Onko Milla muuten kertonut jo Henrylle, että haluaa äidiksi nuorena eli melko piakkoin? Jakaako Henry tämän ajatuksen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Peppinalla on noin paljon seuraajia ja on superfanien suosikki niin silloinhan fanit joutuisivat äänestämään myös Benkkua, jos haluavat tämän parin voittavan. Mutta koska Benkku on douche eikä oikeasti kiinnostunut Peppinasta (jota ei ole kuulemma koskaan edes valinnut parikseen) niin en usko että äänestävät.

Eiköhän Henri ja Julia vie voiton, harmittomin pari. Ja vahva koska alusta asti kimpassa.

Vierailija
3584/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepä..iha väärä tyyppi kyl tohon ohjelmaa, luulee vissii olevan hyvätki mahdollisuudet tuola, ja iha niinku sillä olis varaakin valita ku sano et tykkää blondeista xDd

Vierailija
3585/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän perustein noi uudetki miehet on tonne valittu.. Ja varsinki toi Verneri, ei jotenki kuulu joukkoon ja sosiaalisilta taidoiltaan ihan surkea eikä mitää kokemuksia tai taitoja naisten suhtee tunnu oleva

Kutsuu naisia likoiksi ja muiduiksi ja on kertonut haluavansa ''vaalean pienen blondin''

Jepp iha niinku tolla jätkällä olis varaa valitaki et kenet haluaa

Vierailija
3586/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän perustein noi uudetki miehet on tonne valittu.. Ja varsinki toi Verneri, ei jotenki kuulu joukkoon ja sosiaalisilta taidoiltaan ihan surkea eikä mitää kokemuksia tai taitoja naisten suhtee tunnu oleva

Kutsuu naisia likoiksi ja muiduiksi ja on kertonut haluavansa ''vaalean pienen blondin''

Kyllähän kaikilla on tapana pariutua itselle mieleisen tyypin kanssa. Ihan varmasti löytyy hänellekin sopiva vaaleaverikkö.

Vierailija
3587/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikinirealityltä odottaisin kauniita, hoikkia ihmisiä, näitä taviksia näkee muutenkin.

Ainoa pari jonka suhde saattaa kestää on Julia ja Henri.

Emilia ja Pate pökkivät muutaman kerran, sitten se intohimo laantuu ja eroavat.

Benjamin sanoo heipat Peppiinalle pian lähdön jälkeen, kun on tuhannen kerran joutunut taas vakuuttelemaan ja selittelemään jotain.

Draamaqueen Vera yrittää esittää älykkäämpää kuin onkaan, jutut täysin ristiriitaisia. Ihan itse sabotoi suhteensa.

Pate asuu Tampereella ja nykyään myös Emilia. 

Vierailija
3588/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia: Mä en tiedä, onko se vaan mä, mut mun mielestä toi P ja B ei tunnu niin aidolta.

Julia: Niin. Mul on sama, mut mä en haluu sanoo mitään.

Emilia: En mäkään haluu sanoo mitää.

Julia tai Emilia: Mun mielestä tuntuu vähän todistelulta...

Julia: Ja must tuntuu, et mä huomaan tollaset jutut jo alusta asti, mut sit mä en vaa niinku...

Emilia: Niin mä en oo halunnu kertoo niit kaikkii

Tarkkanäköisiä ovat. Samaa mieltä tämän kaksikon kanssa. Ja pitää muistaa, että me ohjelman katsojat nähdään vain hyvin pieni prosentti päivän tapahtumista. Nuo muut villalaiset näkee ja kuulee niin paljon enemmän.

Ei edes tarvitse olla tarkkanäköinen. Tuo pari on niin feikki.

Vierailija
3589/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinalla on näköjään myös kaksoissisko

Vierailija
3590/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepsulle ja Benkulle tulee takuulla riitaa unelmakartasta. Benkku liimaa kartalleen kuvia matkustelusta, surffirannoista, bändin keikkoista, poikien saunailloista, jne. Peppinan kartassa on oletettavasti sisustuskuvia kodista, häät, perhettä, sydämiä.

Benzaminin unelmakarttaan lipsahtaa kuva, jossa onkin tummakutrinen neito. Peppina kysyy onko siinä Jazz ja alkaa itkeä?

Vierailija
3591/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mutta tuo Verneri vaikuttaa jostakin tutulta mulle. Enkä tarkoita yhdennäköisyyttä Syrjän kanssa.

Vierailija
3592/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut kaikkia kausia, vain edellisen ja nyt tätä. Mutta joo, mielestäni viime kausi oli paljon terveempi, en muista, et olis tämmöstä mielensäpahottajaa matkassa. Ja jotenkin rennompaa se oleilu muutenkin viime kaudella siellä saarella. Nyt on vähän sellainen fiilis, että katsois jotain käsikirjoitettua näytelmää. Leikit ovat ihan typeriä tällä kaudella. Aikuiset ih

Leikit on olleet aina typeriä, ja viime kausi se vasta tylsä olikin. Mut samaa mieltä siinä, että ei ollut mielipahan aiheuttajia eikä uhriutujia kuten nyt. 

Vierailija
3593/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia: Mä en tiedä, onko se vaan mä, mut mun mielestä toi P ja B ei tunnu niin aidolta.

Julia: Niin. Mul on sama, mut mä en haluu sanoo mitään.

Emilia: En mäkään haluu sanoo mitää.

Julia tai Emilia: Mun mielestä tuntuu vähän todistelulta...

Julia: Ja must tuntuu, et mä huomaan tollaset jutut jo alusta asti, mut sit mä en vaa niinku...

Emilia: Niin mä en oo halunnu kertoo niit kaikkii

Ovat oikeassa.

Vierailija
3594/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa ensi viikolla taas lisää uusia.

Vierailija
3595/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomiehillä on aina vientiä.

Vierailija
3596/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö tuo Alina kun oli niin onnellinen siitä, että Benkku oli halannut häntä pelissä. Harmi, että pudotettiin pilvilinnoista niin tylysti ja nopeasti alas.

Vierailija
3597/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomiehillä on aina vientiä.

Ei kyllä näytä ulospäin yhtään palomieheltä. 

Vierailija
3598/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Peppinalla on noin paljon seuraajia ja on superfanien suosikki niin silloinhan fanit joutuisivat äänestämään myös Benkkua, jos haluavat tämän parin voittavan. Mutta koska Benkku on douche eikä oikeasti kiinnostunut Peppinasta (jota ei ole kuulemma koskaan edes valinnut parikseen) niin en usko että äänestävät.

Eiköhän Henri ja Julia vie voiton, harmittomin pari. Ja vahva koska alusta asti kimpassa.

Henri ja Julia on oikeesti söpöjä sekä näyttävät ihan aidosti kunnioittavan toisiaan.

Vierailija
3599/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos Henkalle ja Juliallekin tulee myöhemmin ero? Henrihän kaipaili enemmän fyysisyyttä. 

Vierailija
3600/8799 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinirealityltä odottaisin kauniita, hoikkia ihmisiä, näitä taviksia näkee muutenkin.

Ainoa pari jonka suhde saattaa kestää on Julia ja Henri.

Emilia ja Pate pökkivät muutaman kerran, sitten se intohimo laantuu ja eroavat.

Benjamin sanoo heipat Peppiinalle pian lähdön jälkeen, kun on tuhannen kerran joutunut taas vakuuttelemaan ja selittelemään jotain.

Draamaqueen Vera yrittää esittää älykkäämpää kuin onkaan, jutut täysin ristiriitaisia. Ihan itse sabotoi suhteensa.

Pate asuu Tampereella ja nykyään myös Emilia. 

En ihmettele. Emilia on niin helppoluonteinen ja mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan