Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naamat ruvennu turpoo kaikilla.
Ja sulla turpoo ahteri vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
En saa puoliakaan selvää mitä tuo tumma mies hölöttää. Vaikuttaa agressiiviselta, suorastaan raivostuneelta usein. Sieraimet paljastaa.
Vai että sieraimet :D Sinun tapauksessa riittää pelkkä teksti paljastamaan jyvänkokoiset aivosi.
Onko uusista asukkaista tullut mitään vihjeitä?
Onko Julia tehnyt mallintöitä? Todella kauniit kasvot. Ja persoonallinen sivuprofiili.
Vierailija kirjoitti:
Onko uusista asukkaista tullut mitään vihjeitä?
Ei muuta kuin perjantaijakson teaseri, jossa uudet miehet ja naiset näki takaapäin.
Peppiina oli mustasukkainen , kun Jasmine oli läheisissä tunnelmissa Benjamin kanssa. Jasmine lähetettiin kotiin ja Peppiina itkee kuinka se oli paras ystävä. Jos on paras ystävä , niin ei silloin sitä tuomita. Sillä Benjamin ei ole vielä hänen omaisuutta.
Tunnustakaa, jos av-mammojen joukossa on joku Superfaneista!
Tuliko teille syksyllä katsottavaksi kokonaiset jaksot vai pelkästään tarkoin valikoitua materiaalia pienissä annoksissa? Saiko superfanin pestistä palkkaa tai muuta korvausta? Tapasitteko/olitteko yhteyksissä muiden superfanien kanssa? Onko tietoa montako superfania on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa puoliakaan selvää mitä tuo tumma mies hölöttää. Vaikuttaa agressiiviselta, suorastaan raivostuneelta usein. Sieraimet paljastaa.
Vai että sieraimet :D Sinun tapauksessa riittää pelkkä teksti paljastamaan jyvänkokoiset aivosi.
Olet niin tumman miehen lumoissa etteivät tihrusilmäsi näe mitään.😂
Voisivatko nämä laar diperzeiset yh/kotirouvat lopettaa spoilaamisen? Naurettavaa, että aikuiset tekee tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naamat ruvennu turpoo kaikilla.
Ja sulla turpoo ahteri vuosi vuodelta.
Jaa? Itse en ole kyllä huomannut. Painan 54 kiloa, ehkä sinun mielestäsi minulla on turvonnut ahteri. Kiitos kumminkin mukavasta kommentistasi.
Vierailija kirjoitti:
Moni kirjoittaja käy tyhjäkäynnillä.
Se on vaan tuo meidän pikku maskotti-Urpo, joka spämmää ja vastaa vielä omiinkin viesteihin. Scrollatkaa ohi, Suomen mielenterveyspalvelut on luokattoman huonolla tolalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kirjoittaja käy tyhjäkäynnillä.
Se on vaan tuo meidän pikku maskotti-Urpo, joka spämmää ja vastaa vielä omiinkin viesteihin. Scrollatkaa ohi, Suomen mielenterveyspalvelut on luokattoman huonolla tolalla.
Käyppäs tyttö lääkärissä hakemassa lääkitys harhoihisi.
Niko osaa lausua oikein love= lav. Veronica Verho aikoinaan laaaav.🤬
Vierailija kirjoitti:
Onko Julia tehnyt mallintöitä? Todella kauniit kasvot. Ja persoonallinen sivuprofiili.
Todella kaunis. Onko venäläistä verta?
Olen aikuinen nainen ja hävettää, kun täällä ihmettelin noita huulia. Nyt meinasin kirjoittaa taas, että Julia olisi todella nätti tavallisilla huulilla.
Yritän reflektoida, miksi tämä häiritsee. Myönnän, että jokainen talon naisista on kauniimpi kuin minä, olen vähän kateellinen heidän pehmeille rypyttömille ihoilleen ja nuoruudelle, jolloin ulkonäkö on valuuttaa.
Julian vartalo on parempi kuin minun oli edes nuorena, sama juttu oli Oonalla. Ne kaksi ensimmäistä tippunutta olivat mielestäni upeita, tuli mieleen italialaiset vaihto-oppilaat.
Me milleniaanit olimme sellaisia, että me veimme ja miehet vikisi, joten harmittaa että nuoret aikuiset naiset ovat noin takertuvia ja itkevät miesten perään.
Toivon, että lasteni ollessa teinejä, olisi nuoret naiset jälleet itsenäisempiä.
Nainen on näköjään edelleen naiselle susi.
Jätkät hengaa rennosti, tytöillä milloin mikäkin vinossa.
Vaikka en tykkää Emiliasta, niin nyt meni Patrikista täysin maku pupugaten myötä. Kuinka huono itsetunto on "miehellä", kun ei kestä pehmopupua sängyssä? Lähes kaikkien muiden miesten huumorintajun olettaisin kestävän tämän (ehkä Henryä ja Joosuaa lukuunottamatta) ilman mitään "haluan aikuisen naisen" -kitinöitä. Häpeä Patrik!!
Patrikille on selvästi tärkeää esittää kovaa äijää jolle nainen on vain seksiväline ja ainoastaan seksuaalinen kanssakäyminen on sitä "kivaa tekemistä". Hyi hitto mikä limanuljaska.
Vetoja että kun herra tyhjähousulle tulee vaikea paikka niin on itse ulisemassa ja halailsmassa tyynyä ja kerjäämässä myötätuntoa. Niin tyypillinen leijona. Itsekeskeinen paska. Minäminäminä ja minun minikikkelini.
Nyt en tosiaan halua kuulla yhtään räkäniiskutusta enää!!! Eikö sitä voi editoida pois ääniraidalta. Oksennan kun naiset kirnuavat räkää nenässään itkiessään. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tosiaan halua kuulla yhtään räkäniiskutusta enää!!! Eikö sitä voi editoida pois ääniraidalta. Oksennan kun naiset kirnuavat räkää nenässään itkiessään. Yök.
Vera niiskutti töpseliään koko viime jakson. Eikö voi niistää?????
Ben sanoi haluavansa jopa 4 lasta 😅