Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
2221/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja tuota peppiinan parkumista ... päiväkotikäytöstä

Vierailija
2222/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä miehenä tajua mikä tossa Patrikissa viehättää, ei ole kuitenkaan kovin komeakasvoinen, älykäs, ja hauska, ja vaikka taitaa olla vähän pituutta ja lihaksia niin ei se kuitenkaan mikään +190cm bodari ole. Kertokaapa naiset mikä tossa kiehtoo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en tykkää Emiliasta, niin nyt meni Patrikista täysin maku pupugaten myötä. Kuinka huono itsetunto on "miehellä", kun ei kestä pehmopupua sängyssä? Lähes kaikkien muiden miesten huumorintajun olettaisin kestävän tämän (ehkä Henryä ja Joosuaa lukuunottamatta) ilman mitään "haluan aikuisen naisen" -kitinöitä. Häpeä Patrik!!

Patrikille on selvästi tärkeää esittää kovaa äijää jolle nainen on vain seksiväline ja ainoastaan seksuaalinen kanssakäyminen on sitä "kivaa tekemistä". Hyi hitto mikä limanuljaska.

Vetoja että kun herra tyhjähousulle tulee vaikea paikka niin on itse ulisemassa ja halailsmassa tyynyä ja kerjäämässä myötätuntoa. Niin tyypillinen leijona. Itsekeskeinen paska. Minäminäminä ja minun minikikkelini.

"Niin tyypillinen leijona." Voisiko nämä horoskooppihourailut jättää pois? Tuo yksi lause vei uskottavuuden koko viestistä.

Vierailija
2224/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä miehenä tajua mikä tossa Patrikissa viehättää, ei ole kuitenkaan kovin komeakasvoinen, älykäs, ja hauska, ja vaikka taitaa olla vähän pituutta ja lihaksia niin ei se kuitenkaan mikään +190cm bodari ole. Kertokaapa naiset mikä tossa kiehtoo :D

Samaa ihmettelin ketjussa aiemmin naisena. Minulle vastattiin vain, että pituus. Itse en viehäty pitkistä miehistä, jos kasvot ja luonne ei miellytä. On myös ihan liian tatuoitu omaan makuuni. Näyttää enemmän Temptation Island- kuin Love Island -osallistujalta.

Vierailija
2225/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivovasti ne superfanit ei enää äänestä Peppiina. Jos vielä äänestää mene maku koko ohjelmasta. 

Vierailija
2226/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmää miellyttää eniten Henri. Tykkään poikamaisista piirteistä miehellä. Myös luonne vaikuttaa mukavalta hänellä:)

Vierailija
2227/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera ei nyt ylimielinen ole. Osaa sanoa asiat oikein. Hyvä , että sanoo hänellä on mies puolisia ystäviä ja ne myös pysyy. Vera ensimmäisen kerran näytti sen mustasukkaisuuden ja eikä se nyt isoa ollut jos vaikka vertaa Peppiinaan. Henrystä kyllä paistaa se mustasukkaisuus läpi. Nythän näytettiin ensimmäisen kerran tuon parin " draamaa " ja Vera sai kurat niskat. Kuinka paljon ovat olleet ruudussa Benjamin ja Peppiina. Ehkä jo vähän sääli tuota kundia kohtaan. Hänen pitää koko ajan vaakutella ja todistella P jotain. 

Katsoitko koko viikon jaksot?

Niiden perusteella Vera on varsin raskas ihminen. Tyypillisen pick-me girlin tapaan hän hengaa miesten seurassa ja dissaa naisten kuppikuntia. Girls chatin  kokomusta asu huppuineen ja aurinkolaseineen meni jo komiikan puolelle.

"Ei tarvitse hyökätä", hän kivahti Millalle, joka vain vastasi syytöksiin. Onn

Joo, mikä tuo yht'äkkinen hyökkäyskommentti oli Veralta 😳 Mä säikähdin enemmän sitä kuin Millan sanomisia.

Vierailija
2228/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä banaanin antamisjuttu? Ihan kuin eläisivät apinatarhassa, jossa bansku on kosiolahjoista kallehin. En tiennyt, että se on suurikin rakkaudenosoitus. 

Vierailija
2229/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivovasti ne superfanit ei enää äänestä Peppiina. Jos vielä äänestää mene maku koko ohjelmasta. 

Kyllä ne äänestää, ainakin yksilögallupeissa. Jos tyttö itkee, superfanit haluaa lähettää ison virtuaalihalin ja kannustaa annetun äänen muodossa. Peppi on tyyppiä every girl's best friend ja häntä kohtaan tunnetaan empatiaa. Uskon myös, että valtaosa superfaneista on naisia.

Vierailija
2230/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa vielä nuori. 

Eiku ihan päin vastoin, luojan kiitos ei enää tarvitse olla nuori. Säälin nuoria joiden pitää vielä hakea paikkaansa työelämässä ja parisuhteessa ja ihan kaikkialla. Oli raskasta aikaa.

Kivat sinulle. Kaikilla ikäisilläsi ei silti välttämättä ole paikkaa työelämässä tai  parisuhdetta/perhettä. Ja saattaa olla nyt paljon raskaammat ajat kuin nuorena vastavalmistuneena.

Vierailija
2231/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin ketjussa aiemmin naisena. Minulle vastattiin vain, että pituus. Itse en viehäty pitkistä miehistä, jos kasvot ja luonne ei miellytä. On myös ihan liian tatuoitu omaan makuuni. Näyttää enemmän Temptation Island- kuin Love Island -osallistujalta.

Kai se sitten on niin. Mielenkiintosta vaan että hän on ainut noista jonka suosiota ei näin miehenä käsitä. Esim Benkun suosio ei yllätä koska kuitenkin muusikkotausta + pilkettä silmäkulmassa, Henri vaikuttaa klassiselta unelmavävyltä, ja Henrykin on parhaimmillaan ihan asiallinen & saanee varmaan myös jotain eksoottisuuspisteitä. Mutta Patrik.. hänellä ei oikeen oo mitään näistä mut kaiketi hän on just riittävän pitkä ihan vaan siihen että pelkän pituuden takia tulee valituksi. Tai sitten hänessä on joku kiehtova piirre mikä on editoitu pois.

Vierailija
2232/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä naisena mikä hänessä kiehtoo. Ullakolla tuulee ja leuka puuttuu. En tykkää machoilusta myöskään enkä tatuoinneista. Tässä nyt vaan muutamia ei-viehättävyyskriteereitä hänessä.

Vierailija
2233/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmää miellyttää eniten Henri. Tykkään poikamaisista piirteistä miehellä. Myös luonne vaikuttaa mukavalta hänellä:)

Sama 

Tosin en tiedä kuinka paljon viehätyksensä johtuu siitä, että vaikuttaa hyvältä luonteelta. Se vaikuttaa niin paljon siihen, miten näkee ulkokourenkin.

Vierailija
2234/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en tykkää Emiliasta, niin nyt meni Patrikista täysin maku pupugaten myötä. Kuinka huono itsetunto on "miehellä", kun ei kestä pehmopupua sängyssä? Lähes kaikkien muiden miesten huumorintajun olettaisin kestävän tämän (ehkä Henryä ja Joosuaa lukuunottamatta) ilman mitään "haluan aikuisen naisen" -kitinöitä. Häpeä Patrik!!

Patrikille on selvästi tärkeää esittää kovaa äijää jolle nainen on vain seksiväline ja ainoastaan seksuaalinen kanssakäyminen on sitä "kivaa tekemistä". Hyi hitto mikä limanuljaska.

Vetoja että kun herra tyhjähousulle tulee vaikea paikka niin on itse ulisemassa ja halailsmassa tyynyä ja kerjäämässä myötätuntoa. Niin tyypillinen leijona. Itsekeskeinen paska. Minäminäminä ja minun minikikkelini.

"Niin tyypillinen leijona." Voisiko nämä horoskooppihourailut jättää pois? Tuo yksi lause vei uskottavuuden ko

Oletko itse leijona kun kolahtaa? Tai sitten et vaan ole tavannut miesleijonia. He ovat juuri tuollaisia.

Vierailija
2235/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrillä ei jotenkin naama ja vartalo kohtaa. Kasvot ovat kuin 15-vuotiaalla mopopojalla ja kroppa voisi olla 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
2236/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä banaanin antamisjuttu? Ihan kuin eläisivät apinatarhassa, jossa bansku on kosiolahjoista kallehin. En tiennyt, että se on suurikin rakkaudenosoitus. 

Jos Henry antoi banaanin, niin ymmärrän ;). Muuten en.

Vierailija
2237/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasminessa ei ole kyllä mitään aitoa. Feikkirusketus (tai oranssihan se on), feikkihiukset, feikkiripset, feikkikynnet (järkyttävät, omat kynnet näkyy sieltä alta), liekö feikki rintavarustuskin. Sitten takapuoli roikkuu kun tyhjennetty ilmapallo. Miten kukaan mies voi pitää tuota viehättävänä.

Tyhjennetyn ilmapallon lainasit aiemmalta kommentoijalta. Mutta totta.

Vierailija
2238/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henrillä ei jotenkin naama ja vartalo kohtaa. Kasvot ovat kuin 15-vuotiaalla mopopojalla ja kroppa voisi olla 10 vuotta vanhempi.

Mut mä tykkään just tuollaisesta:) Omalta mieheltäni kysytään vieläkin henkkareita, vaikka ikää on jo 41v😁 Mutta jos olisin sinkku, niin vamppaisin Henrin heti sänkyhommiin😅

Vierailija
2239/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Henri näyttää must vähän vanhemmalta kuin 15v. Ehkä vois jostain 18-vuotiaasta mennä vielä, mutta en kyllä uskoisi hetkeäkään jos väittäisi olevansa 15v.

Vierailija
2240/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku Jasminen supervihaaja? Eksä tai joku katkera talosta? 

Olen jo yhden kommentin poistanut.

Ihmettelen, miten iloinen ja kasvoiltaan klassisen kissamainen nainen voi saada tuollaisia kuraa? Hän on ehkä vähiten ärsyttävä ihminen talosta. 

Justus on ankea peesari, hyvä jos lähtee, täysin laimea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi