Onko normaalia, että nuori mies ja nainen matkustelevat kahdestaan vain kavereina?
Olen vanhanaikainen, mutta hämmästelen parikymppisen poikani tapaa matkustella naispuolisten kaverien kanssa. Yöpyvät samassa huoneessa, koska on halvempaa. Ja ovat kuulemma vain kavereita. Ei hän tätä sentään silloin ole tehnyt, kun on seurustellut, tuskin moni tyttöystävä sellaista hyväksyisi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
friends with benefits
Noin minäkin tietysti ajattelin, mutta kun olen kysynyt pojalta, onko matkaseuralainen hänen tyttöystävänsä, hän vain tuhahtaa ja pyörittelee silmiään. Ei tietenkään, he ovat vain kavereita.
Ap, mihin pyrit, mikä on taka-ajatuksesi ?
Ei kai tuo mitenkään yleistä ole mutta ei myöskään mitenkään erityisen poikkeavaakaan. - Omakin kohtaloni on ja on ollut päästä friendzonelle... Se varmaan helpottanut ystävyyttä j akvaeruutta kanssani, että vaikka olen heteroseksuaali, niin jos olen naisen kanssa kaveri tai jopa ystävä niin en halua hänen kanssaan seksiä, koska se mielestäni saattaisi pilata kaveruutemme ja tai ystävyytemme..
Poikasi on noin satavarma umpíhomo. Mutta tätähän sinä ajoit porvoolaisellasi takaa, eikö niin?
Pun intended.
Joillakin on vanhemmat, joille ei kannata ihan kaikkea "heti" suhteen laadusta ja syvällisyydestä kertoa mitään On parempi vain sanoa, että ollaan kavereita tms. Tai muutoin alkaa piinaaminen kyselyillä häsitä, lasten saannista, yhteen muutosta....
Sinkkumies
Naiset ottavat mielellään homokaverin mukaan reissuun.
Ei ole normaalia. Joskus teininä ajattelin että tuollainen voisi olla normaalia, mutta nyt nelikymppisenä tiedäm että tuo ei ole normaalia
Kai tuo nuorilla ja pariutumattomilla voi toimia noin. Jos ois joku keski-ikäinen parivaljakko niin automaatisesti ajattelisin kyllä että jotain säätöä on. :) Tosin ajattelen varmaan näin koska itse en ole koskaan tehnyt pitkiä matkoja pelkän kaverin kanssa, eikä puolisonikaan. Emme edes sinkkuina.
Se on ihan OK jos isompi porukka, mutta ei tyttöä ja poikaa kaksin pelkästään
Minun mielestä ei ole normaalia. Ehkä jos miehellä tosi heikko libido.
On aivan normaalia.