Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
2141/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juliasta tulee mieleen, että voisi olla joku Gossip Girlin hahmo, joka käy hyvämaineista yksityiskoulua. Sellainen preppy girl, joka on hyvä opinnoissa ja harrastaa ehkä tennistä tai ratsastusta.

Julian hahmoa voisi tuoda vähän enemmän esiin. Peppiinan draaman voisi pätkäistä kolmannekseen nykyisestä. 

Myöskään veran draamailua ei tarvitsisi näyttää enää yhtään.

Vierailija
2142/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi tehdä niin, että kylään tulisi samaan aikaan kuvattavan toisen maan LI-saarelaiset. Tai pelkästään naiset/miehet toisesta tuotannosta ja suomen tuotannon naiset/miehet menisi visiitille toiseen villaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä viikko, kun ei tullut yhtäkään uutta saarelaista. 

Tylsä kausi. Miten mä luulen että tässä ei enää tapahdu enää mitään. Nää vaan velloo näissä tunteissaan, soudetaan ja huovataan.

Vierailija
2144/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon jaksoissa Veran käytös otti minua hermoon. Ihmeellistä vänkäämistä, Millan syyttelyä ja diivailua. 

Ylipäätään arvomaailmojen kohtaaminen on parisuhteen perusta. 

Vera on itserakas prinsessa. En jaksa kuunnella tommosta kiukuttelua.

Vierailija
2145/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joosualla on yllättävän hyvä kynsilakan väri, jotenkin sopii hänelle, mitä en ollut uskonut koskaan sanovani😮.

Joosua taitaa olla muutenkin gay. Ei löydy sitä kipinää tytöistä.

Vierailija
2146/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin helppo saada tuonnekin säpinää. Enemmän vaan uusia, TASOKKAITA sinkkuja taloon, enemmän parinsekoitusta, treffejä, tutustumista ja bileitä. Testatkaa nykyisiä pareja enemmän, tuokaa saarelle sellaisia kuumia sinkkuja, jotka on heidän "type". 

Vierailija
2147/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa tällä kaudella casa amor. Mut turha toivo.

Vierailija
2148/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin väsähtänyttä meininkiä, että pakko katsoa välillä yksi kausi Geordie Shorea Ruudusta. Siellä tapahtuu ja saa oikeasti nauraa :D

Mä olen jo niin kyllästynyt tähän jankutukseen. En taida jaksaa katsoa enää tän viikon jälkeen, koska ei tapahdu mitään.

Vierailija
2149/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tulla pakollinen parinvaihto ja treffit näille? Tyyylsää näin.

Vierailija
2150/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi veralla mennyt henryn bodycount kyselyt noin pahasti tunteisiin? Kertooko arka aihe kenties veran bodycountista jotain?

Kuka haluaa kertoa seksikumppaneittensa lukumäärän telkkariohjelmassa?

Vierailija
2151/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketkä on niitä superfaneja, tarkkaan valitut asiantuntijat tietojen mukaan 🤷

Vierailija
2152/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosualle ja Jazminelle oli syttymässä jotain juuri ennen kuin Jazz lähti. Jazz kiusoitteli aiemmin onko Joosua kenties mustis, kun oli kiinnittänyt huomiota Jazzin ja parinsa Justuksen iltahihittelyyn. Jäi nyt sitten heidän kortti katsomatta. Olisi ollut ihan mielenkiintoista nähdä millainen Joosua olisi ollut parisuhteessa. Vaikea jotenkin kuvitella häntä söpöilemässä ja suutelemassa tuolla...:D

Vierailija
2153/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon jaksoissa Veran käytös otti minua hermoon. Ihmeellistä vänkäämistä, Millan syyttelyä ja diivailua. 

Ylipäätään arvomaailmojen kohtaaminen on parisuhteen perusta. 

Vera on itserakas prinsessa. En jaksa kuunnella tommosta kiukuttelua.

Huomas vaan, että tuli iskettyä kädet paskaan. Ukko on toivottoman yksinkertainen. Vera varmasti oletti, että keskustelut syvenee, kun tutustutaan paremmin. Karmaiseva totuus iski päin kasvoja.

Vierailija
2154/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin väsähtänyttä meininkiä, että pakko katsoa välillä yksi kausi Geordie Shorea Ruudusta. Siellä tapahtuu ja saa oikeasti nauraa :D

Mä olen jo niin kyllästynyt tähän jankutukseen. En taida jaksaa katsoa enää tän viikon jälkeen, koska ei tapahdu mitään.

Ainahan tämä ohjelma on keskittynyt tunteista puhumiseen, tunteiden vatkaamiseen ees taas, tunteiden sanoittamiseen. On sellainen tunnetaitokurssi nuorisolle.

Vierailija
2155/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku uusi kilpaileva rokkarijäbä tuonne Benkun kiusaksi. Ja Henrylle kilpailijaksi joku kuuma yliopistoa käyvä, keskustelutaitoinen ulkomaalaistaustainen hottis. 

Vierailija
2156/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa kun ei saatu vaikuttaa kuka pareista tippuu. En ole luovuttanut valtakirjaa LI-äänioikeudestani superfaneille 😭

Vierailija
2157/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinan tekoitkut on nähty. En jaksa enää. Peppiina tais itkeä sitä etteivät olleet suosikkipari.

Vierailija
2158/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voisi tehdä niin, että kylään tulisi samaan aikaan kuvattavan toisen maan LI-saarelaiset. Tai pelkästään naiset/miehet toisesta tuotannosta ja suomen tuotannon naiset/miehet menisi visiitille toiseen villaan.

Kukaan ei haluaisi tehdä Suomen tuotannon kanssa yhteistyötä. Tää Suomen versio on niin surkeaa kuraa. 

Vierailija
2159/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi nyt epäselväksi tuo Emilian ja Patrickin kuvio. Emilia sanoi ettei saa enää tarpeeksi huomiota P:ltä, ja halusi katsoa Joosua kortin. Vaiko niin päin että Emilia itse kyllästyi Patrickiin, ja tekosyynä sanoi tuon huomioimisen puutteen, jotta sai syyn mennä Joosuan puheille? Tämän kuvion seurauksena Milla Ja P lähestyivät toisiaan, mutta lopulta E ja P päätyivät jatkamaan juttuaan. 

Vierailija
2160/8799 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa tällä kaudella casa amor. Mut turha toivo.

No ei varmasti tule. Ne saa tacobell illan uusiksi ja se on loppukauden kohokohta.