Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erotessa mies muuttuu kylmäksi?

Vierailija
27.03.2025 |

Niin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? 

Vierailija
2/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen miehen pitäisi tehdä? Jatkaa rakkaudentunnustuksia, haleja, puseja, yhdessä liikkumista, mitä? 

Vierailija
4/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille rajat, ettet ole enää tekemisissä ja lajittele viestejä. Sinä pääset hänestä yli ja hän jää haikailemaan sinua.

Vierailija
5/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen miehen pitäisi tehdä? Jatkaa rakkaudentunnustuksia, haleja, puseja, yhdessä liikkumista, mitä? 

Olla asiallinen. Miks pitää ladella hirveyksiä ja loukkauksia vaikka sovussa erottaisi ja nainen ei olisi tehnyt mitään pahaa ja mies lähtee toisen matkaan? Tarkoittaako se että nainen oli koko ajan niin hirveä? 

Vierailija
6/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se mies kuollut jos kylmäksi muuttuu🤔

Vierailija
7/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö menon jatkua samalla lailla kun olitte yhdessä?

Kun erositte, sinusta tuli exä ja hän haluaa kenties tehdä pesäeroa. Jos meinaa hypätä seurustelumaailmaan niin kaikessa mukana roikkuva exä ei ole mikään myyntivaltti, oli kyse sitten miehestä tai naisesta

Vierailija
8/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeenhän ei ole syytä olla tekemisissä, joten ihan sama onko mies kylmä vai kuuma. Miksi et jätä miestä rauhaan? 

Vierailija
9/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teeskenteli aiemmin.

Ei kai siinä muuta selitystä.

Vierailija
10/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tehdä emotionaalista rakoa, jotta ero olisi vähän helpompi. Muuten ei kestä henkisesti niin hyvin koossa. Tavallaan järkevää, jos on pakko/haluaa erota.

Vierailija
11/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties nyt kun erositte, tuntee että voi puhua suunsa puhtaaksi kun ei ole sitä varjeltavaa parisuhdetta teidän välillänne. Nyt sitten latelee totuuksia.

Vierailija
12/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta

Vierailija
13/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivat kohtasivat, ohittivat

Vierailija
14/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeenhän ei ole syytä olla tekemisissä, joten ihan sama onko mies kylmä vai kuuma. Miksi et jätä miestä rauhaan? 

Mies on jäänyt rauhaan jo vuosia sitten. Mietin vaan että miksi piti oksentaa paskaa minun päälle kun mies oli itse pettänyt ja lähti toisen naisen matkaan. Kuulemma olin ollut hyvä vaimo mutta sitten piti haukkua urakalla ja kerta kaikki viat. Ajatteliko ettei tarpeeksi satu muutenkin? 

Saan hirveitä mustikuvia tuosta äijästä vielä kymmenen vuoden jälkeen. 

Ap

Vierailija
15/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut myös eräs poikaystävä jätti 9kk seurustelun jälkeen ja muuttui Todi ilkeäksi suustaan. Ja minä en ollut tehnyt mitään pahaa hänelle. 

Samoin nuorena mun eka poikaystävä kertoi eron syyksi, että "voisi yrittää etsiä parempaa seuraa". Eikö yhtään asiallisemmin olisi voinut asiaa ilmaista?

Vierailija
16/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jäänyt rauhaan jo vuosia sitten. Mietin vaan että miksi piti oksentaa paskaa minun päälle kun mies oli itse pettänyt ja lähti toisen naisen matkaan. Kuulemma olin ollut hyvä vaimo mutta sitten piti haukkua urakalla ja kerta kaikki viat. Ajatteliko ettei tarpeeksi satu muutenkin? 

Ap

10 v kulunut, ei ole myöhäistä kostaa. Kyllä sä jotain keksit.

Vierailija
17/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut myös eräs poikaystävä jätti 9kk seurustelun jälkeen ja muuttui Todi ilkeäksi suustaan. Ja minä en ollut tehnyt mitään pahaa hänelle. 

Samoin nuorena mun eka poikaystävä kertoi eron syyksi, että "voisi yrittää etsiä parempaa seuraa". Eikö yhtään asiallisemmin olisi voinut asiaa ilmaista?

Kosta. Oppiivathan olemaan.

Vierailija
18/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on? Yhdessä ollessa ole saanut sitä huolenpitoa ja välittämistä. Se lakkaa kun erotaan puhumattakaan taloudellisesta turvasta. Taas yksi ymmärtämön nainen joka ei käsitä että olet nyt ihan kuin kuka tahansa vastaantulija.

Vierailija
19/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on? Yhdessä ollessa ole saanut sitä huolenpitoa ja välittämistä. Se lakkaa kun erotaan puhumattakaan taloudellisesta turvasta. Taas yksi ymmärtämön nainen joka ei käsitä että olet nyt ihan kuin kuka tahansa vastaantulija.

Tämä kommentti kertoo miehistä kaiken tarpeellisen. Miehen silmissä nainen ei ole ihminen. 

Vierailija
20/22 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän käyttäytyy defensiivisesti eli yrittää suojella itseään vaikeassa elämäntilanteessa kaatamalla eron syyt sinun niskaasi. Hänen tulisi potea huonoa omaatuntoa, mutta koska se tekisi kipeää, hän sen sijaan syyttää sinua ja perustelee syytöksillään sen, miksi otti uuden naisen. Tuo on tietysti hyvin kypsymätön tapa toimia erossa, mutta ehkä noita merkkejä siitä, ettei hän ole kovin empaattinen ja vastuullinen, on ollut jo suhteen aikana? Paras tapa on sinunkin vetää rajat, käydä jonkinlainen loppukeskustelu ja vetäytyä yhteydenpidosta. Se, miten hän käyttäytyy, kertoo vain hänen epäkypsyydestä. Itsellä samanlainen kokemus erosta, mies ei voinut lainkaan pohtia, olisiko hänen käytöksessään ollut jotakin eron syytä, kaikki oli mun vikaa 100 %. Tuollaiset ihmiset harvoin oppivat mitään eroistaan ja tekevät ihan samat virheet uudelleen ja seuraavassakin erossa syy on taas 100 % toisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi