Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tuloksia kuntosalilla. Saliharrastajat kertokaa mikä pielessä

Vierailija
27.03.2025 |

Olen treenannut kuntosalilla jo vuoden mutta silti käytännössä minkäänlaisia tuloksia ei näy missään. On ammattilaisen suunnittelemat treeniohjelmat jne, mutta painot ei vaan nouse millään eikä lihaskaan kasva. Saliharrastajat auttakaa ja kertokaa mikä pielessä kohta loppuu salimotivaatio kokonaan.

Kommentit (473)

Vierailija
361/473 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.

Vierailija
362/473 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V Ä T Y S  olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/473 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.

Vierailija
364/473 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joten sinänsä jos aloittaja on mies, voi treenivahvuuksissa olla eroja.

itse pyrin tekemään toistoja niin painavilla painoilla (oikealla formilla ja keskittyen hitaaseen toistoon, jotta oikea lihas saa treeniä) kuin vain kykenen. Kun saan tämän painon x12 toistoon, siirryn heti painavampaan. Tavoite on joka kerta saada joko yksi toisto enemmän kuin viimeksi, siirtyä painavampiin painoihin tai parantaa formin vakautta merkittävästi.

Toki ravitsemus ja uni kuosissa. Kun leikkaan rasvaa, syön minimi 140g proteiinia päivässä. Kun bulkkaan, syön 170-200g proteiinia per päivä. Olen myös vegaani, joten se toki vaikuttaa.

Hyötyliikunta ja kävely muuten on sellainen asia, jonka moni sivuuttaa täysin treenatessa. Se on kehon liikkuvuudelle hyvästä eikä ole liian raskasta, joten palautuminen ei kärsi. Parantaa myös unen laatua merkittävästi. Askeltavoite per päivä/viikko ja kasvattelet sitä säännöllisesti.

N32

Vierailija
365/473 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen koko kropan salitreenin moninivel liikkeillä ja kehitys on ihan olematonta. Ylipainoa minulla 10kg ja sitä olen yrittänyt nyt vuoden verran pudottaa. Syön siis useimmiten liian vähän ja tästä syystä kehitystä ei todennäköisesti tapahdu. Tämä olisi ihan fine, jos se paino vaan alkaisi myös pudota. Jonkin verran on kiinteytymistä vuodessa tapahtunut, mutta ei sellaista määrää kun olisi tavoite ollut. Paino pysynyt kilon tarkkuudella samana vuoden verran. Selkään olen saanut lisää voimaa ja olhapäihin, muuten ei parin ekan kuukauden jälkeen ole saanut rautaa oikein lisättyä.

N33

Niin joo ja nukkuminen on mitä on, lapsia 4, töissä myös stressiä.

Vierailija
366/473 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tulokset loputtomiin kasva. On normaalia että vuoden parin jälkeen saavuttaa huippunsa. Sitten vain ylläpidetään sitä ja aletaan tehdä muuta. ylläpitoon riittää että käy kerran viikossa salilla. 

Viikko vapautuu volttien ja spagaattien opettelulle.

Eli käytännössä sulla on salilta hankitut jättimäiset muskelit ja nyt voit level-upata korkeammille svääreille.

Moni tyhmä tekee virheen ja jää salile junnaamaan. 

Vierailija
367/473 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä aloittaa jokin uusi seikkailu.

Vierailija
368/473 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette tehneet asialle?

Vierailija
369/473 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on netissä halvempi hinta.

Vierailija
370/473 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas ruudinkeksijät puhuvat p...kaa! Fakta on se, että lihaskehitys on melko yksilöllistä. Tarkastakaa ranteenne paksuus! Se määrittää paljonko pystyt kehittämään lihasta! Itselläni on ohut ranne ja siksi en pysty myöskään mitään mahdottomia määriä lihaksia rakentaa. Olen käynyt yli 15 vuotta salilla. Sain siinä ajassa nostettua massaa n. 9-10 kiloa. Enempää en pysty, sillä vain maha kasvaa. 3 krt vko käyn ja palkkarin otan joka reenin päätteeksi. Myös proteiinia yritän syödä tarpeeksi. Moni silti ottaa proteiinia ihan liikaa. Perus treenaajalle 1,5 g per kg päivässä riittää. Urheilijalle 2 g. Vasta isoimmat ja tavoitteellisimmat voimanostajat tarvitsevat 3 g kiloa kohden proteiinia. Liikaa jos syö proteiinia, niin se vain rasittaa munuaisia/maksaa ja k...set/pa...kot sen pois! Menee vaan turhaan elimistön läpi, ehkä jopa muuttuu rasvaksi. Ei myöskään ole pitkän iän kannalta järkevää treenata maksimivoimaa. Se on muutenkin p

Melkoistaa paskaa sinä suollat. Vai että ranteen paksuudella ja lihaksen kehityksellä on joku yhteys :DD Jätä neuvot ammattilaisille kun et näköjään sitä lihasta osaa kasvataa, kyse ei ole mistään rakettitieteestä

Vierailija
371/473 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös!

Vierailija
372/473 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anyway toisen Fatboyn päälle me laitettiin AMBRONITE-colat.

Vierailija
373/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin auttaa, mutta en tiedä miten.

Vierailija
374/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla käyminen on 70-85% kiinni ravinnosta ja 15-30% kiinni itse treenaamisesta.

Laitatko väitteesi tueksi tutkimusfaktaa, kiitos.

Joo kiinnostaa myös tämä väite mihin perustuu? Ei ainakaan omaan kokemukseeni 50 vuoden salilla treenaamista  

Vierailija
375/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja mitä treenaat? Mikä on tavoitteesi? Jos hieman yksinkertaistaa salitreenaamisen tavoitteita niin se on voiman ja lihasten koon kasvattaminen tai tiukan ja timmin sopusuhtaisen vartalon saavuttaminen. Voi toki olla iso sopisuhtainen ja timmi. Tavallaan treeni on painottunut näillä hieman erilailla. 

Vierailija
376/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo just tota et ravinto on tärkein kyllä tiettyyn pisteeseen asti. Mut tossa 4-5v kohdilla alkaa treenit olemaan ihan yhtä tärkeät..  ehkä 2% pystyy puskemaan kroppaansa niin pitkälle et tulee kehitystä enää ton jälkeen.

Vierailija
377/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten palautuminen? Tein eilen jalkatreenin, voinko mennä tänään spinningiin? Vai meneekö eilinen treeni hukkaan?

Vierailija
378/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten palautuminen? Tein eilen jalkatreenin, voinko mennä tänään spinningiin? Vai meneekö eilinen treeni hukkaan?

No mitä sä haluat? Jos tavoite on maksimaalinen lihaskasvu et tosiaan mene spinnigiin. Jos treenailet vaan saadaksesi ok kropan voit mennä.

Vierailija
379/473 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumb!!

Vierailija
380/473 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi