En saa tuloksia kuntosalilla. Saliharrastajat kertokaa mikä pielessä
Olen treenannut kuntosalilla jo vuoden mutta silti käytännössä minkäänlaisia tuloksia ei näy missään. On ammattilaisen suunnittelemat treeniohjelmat jne, mutta painot ei vaan nouse millään eikä lihaskaan kasva. Saliharrastajat auttakaa ja kertokaa mikä pielessä kohta loppuu salimotivaatio kokonaan.
Kommentit (473)
Ihmisillä joilla on pitkät lihasyyt ei patit kasva lihaksiin. Luonnonlaki se. Lyhytsyisillä taas kasvaa helposti.
Eli kuten on myös Valkoinen tai punasoluista ihmisiä on lihaksetkin kahta eri tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne geenit.
Kattele vanhempiasi ja isovanhempiasi.
Jos olet mies ja perinnyt isältäsi pitkät raajat, enemmänkin pitkänmatkan juoksijan kropanmallin, niin tulee olla vaikea kasvattaa lihasta ilam mömmöjä.
Jos taas on lyhyemmät raajat niin helpompaa saada näyttävät lihakset.
Totta
Itse olen laiha ja pitkät raajat. Niihin ei lihas luontaisesti kehity suureksi. Edes salilla.
Eli geenit onkin tässä asiassa vähintään 80...90% ei se treenaus.
Vastaavasti luontaisen lihaksikkaasta ei tule hyvää maratoonaria mitenkään.
Jotta lihakset oikeasti kasvavat niin treenin pitää näyttää suunnilleen tuolta: (ovat siis oikein salikörmyjä, mutta tekemisen intensiteetti näkyy tuossa hyvin.)
Syöt liian vähän tai väärin tai kehotyyppisi on sellainen, että lihas ei vaan kasva. Ja pitää myös nukkua. Palautua.
Tai et vaan treenaa kunnolla.
Itse olen todella mesomorfinen eikä tarvitse kuin käydä uimassa niin lihas kasvaa.
Tosin tässä on taustalla se, että olin jo lapsena ja nuorena todella liikunnallinen ja se palo kovaan treeniin on aina elänyt soluissa. Olen aina ollut myös luonnostaan todella notkea.
Minulla on myös luonnostaan vahva lattariperse, mutta sekin on oma haasteensa.
Syö puhdasta lihaa - ja paljon unta pollaan.
Selvitä veriryhmäsi ja mahdolliset allergiat. Kaikille eivät sovi kaikki ruuat. Itse sairastun viljasta, mutta syön etenkin punaista luomulihaa, maitotuotteita (piimä, juustot, raejuusto), kananmunia, salaatteja ja hedelmiä.
Voitko hyvin tässä modernissa maailmassa?
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Lukematta lankaa, niin 95% todennäköisyydellä ruokavalio on pielessä. Jos ruokavalio on pielessä, se nollaa salin tulokset täysin.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
Tiedätkö, mikä on parasta elämässä? Se on yllätys!
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Kaikki on ok, meistä jokainen on erilainen.