Ylen leikkauksia vaatineet: Oletteko nyt tyytyväisiä, kun iso joukko ohjelmia katoaa
Onpa pitkä lista ohjelmia, jotka katoavat tämän vuoden aikana Yleltä
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Persut vihaa Ylessä suomalaista mediaa. Lisäksi persut vihaavat silmittömästi Suomen luontoa (viherhumppa ja ilmastodenialismi), suomalaista työväkeä (AY-liike), suomalaista energiaa (kotimainen tuulivoima vs pensa), suomalaista kulttuuria (turhaa luxusta), suomalaista kansalaisyhteiskuntaa (turhia pupukursseja).
Niin että miksi puolueen nimi on perusSUOMALAISET???
Joku kirjoitti aiemmin, että persujen mielestä kaikki Ylen lähettämät ohjelmat on vasemmistolaisia, siis myös luonto-ohjelmat.
Eläimetkin ovat kaikki vasemmistolaisia. Ainoa eläin, jonka persut hyväksyy, on Donald Trump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen. Mitään leikkauksia ei ole edes tehty, eikä olla tekemässä. Olen tyytyväinen, kun budjetista leikataan vähintään kolmannes. Ylen tuotanto on teknisesti heikkolaatuista ja nurkkakuntaista. Mallia voisi ottaa esim. France24:sta.
Radio-ohjelmat on pahinta kuraa. Kaikenlaisia puhevikaisia ja amistyyppisiä toimittajia. Tai ei-mistään itsestäänselvyyksistä jauhavia tuulitunneleita. Varmaan jotain johdon kumminkaimoja suojatyöpaikoissa.
Mitä tekisit sillä viidellä kympillä vuodessa jonka ylen budjetin leikkaus kolmanneksella sinun kukkaroosi toisi?
Saa sillä halpalennon eurooppaan. Menisin varmaan ryanairilla Barcelonaan pidennetylle viikonlopulle.
Eli et tekisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen. Mitään leikkauksia ei ole edes tehty, eikä olla tekemässä. Olen tyytyväinen, kun budjetista leikataan vähintään kolmannes. Ylen tuotanto on teknisesti heikkolaatuista ja nurkkakuntaista. Mallia voisi ottaa esim. France24:sta.
Radio-ohjelmat on pahinta kuraa. Kaikenlaisia puhevikaisia ja amistyyppisiä toimittajia. Tai ei-mistään itsestäänselvyyksistä jauhavia tuulitunneleita. Varmaan jotain johdon kumminkaimoja suojatyöpaikoissa.
Mitä tekisit sillä viidellä kympillä vuodessa jonka ylen budjetin leikkaus kolmanneksella sinun kukkaroosi toisi?
Sijoittaisin muun eläkerahan mukana Suomalaisiin yrityksiin, jotka investoivat Suomen ulkopuolle.
Jos minulla olisi valta määräisin Ylen syöttöporsaan eli toimarin erotettavaksi kansalaisten verovarojen hyväksikäytön vuoksi. Lisäksi Merjalle menolippu Timbuktuun:
Timbuktu sijaitsee Malissa, Länsi-Afrikassa, Saharan autiomaan etelälaidalla, Nigerjoen läheisyydessä. Se on historiallisesti merkittävä kaupunki, joka oli keskiajalla tärkeä kaupan, islamilaisen oppineisuuden ja kulttuurin keskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaisin muun eläkerahan mukana Suomalaisiin yrityksiin, jotka investoivat Suomen ulkopuolle.
Venäjälle.
Kyllähän se strömsökin on niin hidastempoinen ohjelma, paljonkohan senkin tekijöille on maksettu. Uutiset ja muutama ajankohtaisohjelma vois jäädä. Urheilun seuraamista ei tarvitse yhteiskunnan tukea.
Onko missään ollut juttua, vähentääkö Yle kaupallisten kanavien kanssa kilpailua ostamalla vähemmän ulkomaista viihdetuotantoa? Siinä säästäisi aika hyvin ja kyseinen ohjelmisto ei kuulu Ylen ydintehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin fiksu kaivaa sen viisikybäsen varmaan helpomminkin kuin vääntämällä ylen budjetista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS julkaisemassa lopetettavien listassa ei ollut minulle yhtään tuttua ohjelmaa. Jääkiekkokierrosta olen joskus autossa kuunnellut kauan sitten. Yle radiokanavia kuuntelen autossa ehkä 1- 2 tuntia/kk. Kotona en ollenkaan. YLE voisi lopettaa radiopuolen kokonaan!
Ei todellakaan voi lopettaa! Aikuisena ihmisenä haluan kuunnella asiaa enkä jotain lapsen tasolle jääneitä muka aikuisia.
Vihervassarit on juuri tuota lapsen taholle jääneitä aikuisia, mihin kuuluu myös koko yle. Kiukutellaan kuin pienet uhmaikäiset kakarat kun ilmaista, siis muitten maksamaa rahaa ei saakaan ilmatteeksi ja kaikki ei olekaan samaa mieltä "meidän" kanssa, niin ei me leikitäkkään teidän kanssa, vi tu mitä paskaa koko sakki. Demarit ihan pahimpia mädättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi valta määräisin Ylen syöttöporsaan eli toimarin erotettavaksi kansalaisten verovarojen hyväksikäytön vuoksi. Lisäksi Merjalle menolippu Timbuktuun:
Timbuktu sijaitsee Malissa, Länsi-Afrikassa, Saharan autiomaan etelälaidalla, Nigerjoen läheisyydessä. Se on historiallisesti merkittävä kaupunki, joka oli keskiajalla tärkeä kaupan, islamilaisen oppineisuuden ja kulttuurin keskus.
Varmaan harmittaa kun sinulla ei ole valtaa.
Jossain maissa yleisradio on täysin tai osittain muutettu mainosrahoitteiseksi. Yle voisi ihan hyvin tarjota vain yhden ilmaisen kanavan ja lisäkanavat mainosrahoitteisesti (tai erillisellä kuukausimaksulla).
Vierailija kirjoitti:
No tapahtuu mitä tahansa niin kunhan muistatte että tämän tekivät persut. Itse pidän yleä Suomen luotettavimpana ja monipuolisimpana mediana mutta selviä kyllä ilmankin. Pääasia että tiedän ketä kiittää näivettämisestä.
Ihan jokainen puolue puolsi jättimäisen budjetin indeksikorotusten jäädyttämistä kuten hyvin tiedät. Jopa vasemmisto, joka ei normaalisti ymmärrä taloudesta mitään.
Ei ole leikattu mitään, valitettavsti. Budjetti on sama kuin viimevuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS julkaisemassa lopetettavien listassa ei ollut minulle yhtään tuttua ohjelmaa. Jääkiekkokierrosta olen joskus autossa kuunnellut kauan sitten. Yle radiokanavia kuuntelen autossa ehkä 1- 2 tuntia/kk. Kotona en ollenkaan. YLE voisi lopettaa radiopuolen kokonaan!
Ei todellakaan voi lopettaa! Aikuisena ihmisenä haluan kuunnella asiaa enkä jotain lapsen tasolle jääneitä muka aikuisia.
Vihervassarit on juuri tuota lapsen taholle jääneitä aikuisia, mihin kuuluu myös koko yle. Kiukutellaan kuin pienet uhmaikäiset kakarat kun ilmaista, siis muitten maksamaa rahaa ei saakaan ilmatteeksi ja kaikki ei olekaan samaa mieltä "meidän" kanssa, niin ei me leikitäkkään teidän kanssa, vi tu mitä paskaa koko sakki. Demarit ihan pahimpia mädättäjiä.
Jep. Helpottiko? Varmaan ymmärrät että on tiettyjä mielipiteitä sinunkin edustamastasi puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sillä halpalennon eurooppaan. Menisin varmaan ryanairilla Barcelonaan pidennetylle viikonlopulle.
Eli et tekisi mitään.
Keväinen barcelona stimuloi enemmän aistiärsykkeitä ku jonku vtun klassisen orkesterin kattominen telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tapahtuu mitä tahansa niin kunhan muistatte että tämän tekivät persut. Itse pidän yleä Suomen luotettavimpana ja monipuolisimpana mediana mutta selviä kyllä ilmankin. Pääasia että tiedän ketä kiittää näivettämisestä.
Ihan jokainen puolue puolsi jättimäisen budjetin indeksikorotusten jäädyttämistä kuten hyvin tiedät. Jopa vasemmisto, joka ei normaalisti ymmärrä taloudesta mitään.
Tiedätkö mitä inflaatio tarkoittaa?
Yksi helvetin hailee mitä ohjelmia Yle näyttää ja lopettaa kun ei niitä tule katsottua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mitä inflaatio tekee? Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin
Et oo vissiin kovin älykäs. Vaikka käyttäis kaikki rahat se on silti 50€ vähemmän ku jos tuota paskaa yleisradiota ei ois olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut vihaa Ylessä suomalaista mediaa. Lisäksi persut vihaavat silmittömästi Suomen luontoa (viherhumppa ja ilmastodenialismi), suomalaista työväkeä (AY-liike), suomalaista energiaa (kotimainen tuulivoima vs pensa), suomalaista kulttuuria (turhaa luxusta), suomalaista kansalaisyhteiskuntaa (turhia pupukursseja).
Niin että miksi puolueen nimi on perusSUOMALAISET???
Suomen luonto ei tuhoudu sillä jos ajaa bensa-autolla, ja tuulivoima ei riitä patteriautojen energialähteeks jos kaikki vaihtas patteriautoihin. Yleisradion ohjelmat on vasemmistolaista feministihömppää. Ay-liikkeet on kommarien hommia.
Anna nyt esimerkkejä Ylen tämänhetkisistä vasemmistolai-feministisistä ohjelmista.
Päivällä yritettiin kysyä esimerkkejä nykyisitä Ylen vasemmistolaisista woke-ohjelmista. Tuli vain yksi: Pill*päiväkirja. Siitä julkaistiin 4 jaksoa vuonna 2019, joten se ei kelpaa esimerkiksi.