Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen leikkauksia vaatineet: Oletteko nyt tyytyväisiä, kun iso joukko ohjelmia katoaa

Vierailija
26.03.2025 |

Onpa pitkä lista ohjelmia, jotka katoavat tämän vuoden aikana Yleltä

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011124701.html

https://yle.fi/a/74-20151744

Kommentit (697)

Vierailija
541/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Strömsö on ollut kiva katsottava. Se timpurimies, käsityövinkit yms.  Harmi. Jätetään persoonattomia ohjelmia ja hyviä poistetaan.

Strömsön kokit ja ruokaohjeet

Mutta se loppuu nyt! Koettakaa kestää ja muistakaa äänestää laitaoikeistoa (Kok. KD, PS, RKP)!

Vierailija
542/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa olisi vaan MTV, nova ym. pölötys ja woke-kanavat loppuisi sivistys kokonaan Suomi poloiselta. Sille tielle ei kannata lähteä, joku tolkku pitää olla hölmöilyssäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen. Budjetin saisi vähintään puolittaa. Viron budjetti olisi vielä mieluisampi.

Riittää kun Ylellä pyörii uutiset ja huoltovarmuus säilyy. Jos on pakko näyttää muuta, heidän pitäisi tukea suomalaista kulttuuria tilaamalla vain suomalaista ohjelmaa. Muu jääköön kaupallisille toimijoille. 

En katso yleä lainkaan ja silti on pakko maksaa siitä pskasta. Vanha TV-lupa oli hyvä. Ne maksoi jotka katsoi. Ei liity politiikkaan, enkä kannata mitään puoluetta, sillä olen menettänyt luottamukseni politiikkaan.

Vierailija
544/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS julkaisemassa lopetettavien listassa ei ollut minulle yhtään tuttua ohjelmaa. Jääkiekkokierrosta olen joskus autossa kuunnellut kauan sitten. Yle radiokanavia kuuntelen autossa ehkä 1- 2 tuntia/kk. Kotona en ollenkaan. YLE voisi lopettaa radiopuolen kokonaan!

Ei todellakaan voi lopettaa! Aikuisena ihmisenä haluan kuunnella asiaa enkä jotain lapsen tasolle jääneitä muka aikuisia.

Vierailija
545/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vihaa Ylessä suomalaista mediaa. Lisäksi persut vihaavat  silmittömästi Suomen luontoa (viherhumppa ja ilmastodenialismi), suomalaista työväkeä (AY-liike), suomalaista energiaa (kotimainen tuulivoima vs pensa), suomalaista kulttuuria (turhaa luxusta), suomalaista kansalaisyhteiskuntaa (turhia pupukursseja).

Niin että miksi puolueen nimi on perusSUOMALAISET???

Vierailija
546/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vaan laitaoikeistoa. Sitä saa mitä tilaa...

Ei ole saanut mitä tilattiin. Luvattiin velkaantumisen taittumista, luvattiin työpaikkoja, ja ennenkaikkea luvattiin vähentää verotusta mukaanlukien YLE-vero.

Verot nousee, velka kasvaa ja työpaikat sulaa. Mitä puoluetta voi enää äänestää kun kokoomuskin on vasemmistopuolue. 

Vierailija
547/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen vaalisloaganit.Eken penssaa.YLE verot pooiiiss.

Vierailija
548/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapahtuu mitä tahansa niin kunhan muistatte että tämän tekivät persut. Itse pidän yleä Suomen luotettavimpana ja monipuolisimpana mediana mutta selviä kyllä ilmankin. Pääasia että tiedän ketä kiittää näivettämisestä.

Vierailija
549/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen. Ketään noista juontajista tai yhtäkään ohjelmaa ei tule tippaakaan ikävä. Tervemenoa, Strömsö etunenässä :)

Vierailija
550/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Strömsö on ollut kiva katsottava. Se timpurimies, käsityövinkit yms.  Harmi. Jätetään persoonattomia ohjelmia ja hyviä poistetaan.

Strömsön kokit ja ruokaohjeet

Mutta se loppuu nyt! Koettakaa kestää ja muistakaa äänestää laitaoikeistoa (Kok. KD, PS, RKP)!

Igor vai Irinako taas yrittää purkaa itärajaa pois.

Vierailija
551/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

522

Minulla on ns. kulttuurialan koulutus, mutta siitä huolimatta rakastan myös Kansanradiota.

Se on ihana. 

En tuomitse sitä, kun edellisestä kuuntelukerrasta on se 25 vuotta sitten. Löysin sen Yle Areenasta. Pitää kuunnella edes yksi jakso, niin selviää onko se samanlainen kuin sillon kauan sitten.

Vierailija
552/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut vihaa Ylessä suomalaista mediaa. Lisäksi persut vihaavat  silmittömästi Suomen luontoa (viherhumppa ja ilmastodenialismi), suomalaista työväkeä (AY-liike), suomalaista energiaa (kotimainen tuulivoima vs pensa), suomalaista kulttuuria (turhaa luxusta), suomalaista kansalaisyhteiskuntaa (turhia pupukursseja).

Niin että miksi puolueen nimi on perusSUOMALAISET???

Suomen luonto ei tuhoudu sillä jos ajaa bensa-autolla, ja tuulivoima ei riitä patteriautojen energialähteeks jos kaikki vaihtas patteriautoihin. Yleisradion ohjelmat on vasemmistolaista feministihömppää. Ay-liikkeet on kommarien hommia. 

Vierailija
553/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tyytyväisiä.

Tämä on vain osoitus siitä, että ylen nykyinen organisaatio, erityisesti johto, pitäisi ajaa kokonaan alas ja rakentaa uusiksi.

Nykyinen on aikansa elänyt, eikä vastaa mihinkään todellisiin tämän päivän haasteisiin.

Vierailija
554/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen. Mitään leikkauksia ei ole edes tehty, eikä olla tekemässä. Olen tyytyväinen, kun budjetista leikataan vähintään kolmannes. Ylen tuotanto on teknisesti heikkolaatuista ja nurkkakuntaista. Mallia voisi ottaa esim. France24:sta.

Radio-ohjelmat on pahinta kuraa. Kaikenlaisia puhevikaisia ja amistyyppisiä toimittajia. Tai ei-mistään itsestäänselvyyksistä jauhavia tuulitunneleita. Varmaan jotain johdon kumminkaimoja suojatyöpaikoissa.

Vierailija
555/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on karsittavaa 

Vierailija
556/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tyytyväinen. Mitään leikkauksia ei ole edes tehty, eikä olla tekemässä. Olen tyytyväinen, kun budjetista leikataan vähintään kolmannes. Ylen tuotanto on teknisesti heikkolaatuista ja nurkkakuntaista. Mallia voisi ottaa esim. France24:sta.

Radio-ohjelmat on pahinta kuraa. Kaikenlaisia puhevikaisia ja amistyyppisiä toimittajia. Tai ei-mistään itsestäänselvyyksistä jauhavia tuulitunneleita. Varmaan jotain johdon kumminkaimoja suojatyöpaikoissa.

Sinä olet sitä mieltä. Kiva tietää. Sinun mielipiteelläsi ei vain ole mitään merkitystä 🤣

Vierailija
557/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia yle-verorahoja ei kuitenkaan anneta ylelle, meneekö ne loput puolueille?

Höpöti. Yleveron tuotto menee kokonaisuudessaan ylelle eikä edes riitä kattamaan kaikkia kuluja vaan valtion pitää antaa päälle muita verovaroja.

Vierailija
558/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS julkaisemassa lopetettavien listassa ei ollut minulle yhtään tuttua ohjelmaa. Jääkiekkokierrosta olen joskus autossa kuunnellut kauan sitten. Yle radiokanavia kuuntelen autossa ehkä 1- 2 tuntia/kk. Kotona en ollenkaan. YLE voisi lopettaa radiopuolen kokonaan!

Minusta saneeraus on turhan löysä. TV puolelta voi lopettaa yhden kanavan. Teatterin, orkesterin  suojatyöpaikat  ym.

Eläkeläinen

Vierailija
559/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit sillä viidellä kympillä vuodessa jonka ylen budjetin leikkaus kolmanneksella sinun kukkaroosi toisi?

Vierailija
560/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta saneeraus on turhan löysä. TV puolelta voi lopettaa yhden kanavan. Teatterin, orkesterin  suojatyöpaikat  ym.

Eläkeläinen

Niin no kohtahan se sinunkin aikasi alkaa olemaan ohi joten ei sillä sinulle ole väliä vaikka lopetettaisiin kaikki kaikkialta. Tsemppiä rypistymiseesi.