Oletko nähnyt kun toinen nainen tulee iskemään miestäsi?
Miltä tuntui? Mitä teit? Mitä miehesi teki?
Minä olen tasan kerran nähnyt kun oltiin yhdessä baarissa, kun lyhyt brunette meni iskemään miestäni. Väkijoukossa painautui siihen kiinni ja alkoi kyselemään jotain. Mies siitä vain jatkoi matkaa.. Hitto et tuntui pahalta!!!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan se myös hyvältä että tietää miehen olevan laatutavaraa kun kelpaisi muillekin. Tekee hyvää itsetunnolle ja auttaa näkemään parisuhteen uudessa paremmassa valossa jos on ollut vaikeaa.
Niin että itse et osaa päätellä onko miehesi laatutavaraa vai ei?
Voit myös olla ylpeä, että kato mun mies reagoi tilanteeseen ryhdikkäästi.
Eihän me voida vaikuttaa siihen, jos joku tykkää.
Me voidaan vaikuttaa omaan käyttäytymiseen.
Ja ihan imartelevaa se on, jos oma mies on muittenkin mielestä kiinnostava. Hän on valintansa tehnyt. Sinut. Ole onnellinen.
Ole onnellinen, että sinulla heräsi tuo tunne. Tiedät välittäväsi.
Ja ole onnellinen luotettavasta miehestäsi.
Kuulostaa hyvältä, koska onhan matojakin, jotka viis välittää kumppaniensa tunteista.
Teillä on hyvin asiat. Kunnioitus ja arvostus ja välittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri viikonloppuna. Nainen avoimesti painautui mieheeni tanssilattialla ja oli tarjonnut P****a. Kirjoitin tästä tänään aiemmin täällä. Oli sanonut " tänään sopisi jatkaa iltaa minun luonani, kun lapseni ei ole kotona". Että sellanen P:n jakaja sitten siellä Lohjan tansseissa.
On niitä varmaan muuallakin-Sellaisia ihmisiä, jotka tykkää seksistä.
Tiesikö, että mies on sinun?
Kerran nuorena parina olimme poikaystäväni autossa tanssilavan pihalla kattelemassa meininkiä. Mieheltä tuli kyseleen pari ikäistämme nuorta naista jotain keksittyä asiaa kun huomasivat minut etupenkillä alkoivat tirskua ja lähtivät nolona pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tallinnan laivalla joku rouva yritti iskeä miestäni, vaikka olin siinä vieressä. Oli kyllä outo tilanne. Olin lähinnä ihmeissäni ja hämmästynyt.
Tuo on todella äimistyttävää. Siinä menee kyllä ihan sanattomaksi. Itse koin kerran, kun monivuotinen ystäväni sanoi minulle yhdessä illanvietossa ihan suoraan, korvaani kuiskaten, että otan miehesi miten haluan. Mies istui mun vieressä ja sattui kuulemaan tämän. Ei sanonut silloin mitään. Kotona sitten nauroi katketakseen ja puisteli päätään. Ennemmin helvetti jäätyy, oli hänen kommenttinsa.
Ystävyys siinä meni, ja kun nyt muistelen mennyttä, niin olisihan minun pitänyt aavistaa, vaikka ei mitään ennen tuota yrittänytkään. Onneksi paljasti itsensä. Jälkeenpäin iski sitten yhden tuttavamme, jolta oli vaimo kuollut. Suruaikana oli herkimmillään ja haavoittuvimmillaan, ja siihen tuo naikkonen iski. Oli työtön ja mies alkoi elättää. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntemattomat, mutta puolitutut jotka tietävät varakkuudesta yrittävät lähestyä viestein ja pyydellä kahville. Minua se lähinnä naurattaa.
Onko nämä puolitutut sitten prostituoituja, koska ovat kiinnostuneita "varakkuudesta"?
Joitakin naisia kiinnostaa vain miehen rahat ja status.
Mieheni työkaveri meinas väkisin ängetä meille kylään vaikka en tuntenut tätä naista ollenkaan. Keksi syyksi jopa lapsemme syntymäpäivän ja haastoi ittensä meille ja lahjakin oli kuulemma hankittu. Mies oli jotenkin saanut toppuuteltua tuloa eikä sitten onneksi tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ja oikein röyhkeästi käyttäytyi, kun tiesi kyllä minun olevan paikalla ja puoliso. En tehnyt mitään tai alkanut reuhaamaan naiselle tms., vaan annoin miehen hoitaa tilanteen.
Sopiko ne treffit myöhemmäksi vai poistuiko miehesi jonkun tekosyyn varjolla paneskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pari kertaa baarissa. Lisäksi kerran miehen työpaikan pihassa työkaverinainen kiehnäsi miehen kyljessä.
Pahin kuitenkin mieheen rakastunut nainen joka häiriköi meitä vuosikaudet.
Ainakin selvisi syy niille jatkuville ylitöille.
Naiset muuttuvat äkkiä sovinisteiksi kun joku nainen yrittää heidän miestään, kaikki on heti jotain sutturoita tai jotain muuta ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tallinnan laivalla joku rouva yritti iskeä miestäni, vaikka olin siinä vieressä. Oli kyllä outo tilanne. Olin lähinnä ihmeissäni ja hämmästynyt.
Mistä tiedät, että yritti iskeä eikä esimerkiksi vain jutellut ystävällisesti? Kaipa hän näki sinut vieressä.
Ryhtyikö ehdottelemaan?
Tervehdin kerran lämpimästi halaten serkkuani, jota en ollut nähnyt ehkä noin 20 vuoteen. Juteltiin ystävällisesti. Hänen vaimonsa ei ilmeisesti tunnistanut ja purjehti paikalle, eikä tervehtinyt vaan alkoi ihan fyysisesti taklata minua sivummalle isolla hanurillaan. Minä toki siirryin.
Myöhemmin hän ymmärsi mokansa ja pahoitteli. En oikein osannut sanoa mitään. Ajattelin, että suhteessa taitaa olla ongelmia.
On käyny monta kertaa. Tuntuu kivalta tietenkin.
Joskus käynyt näin ja olen lähinnä huvittunut ja hämmästynyt naisten röyhkeydestä. Pahin oli kun käveltiin kolmestaan teinityttäremme kanssa jonkun baarin ohi ja siinä pihalla joku nainen lyöttäytyi miehen kylkeen kiinni ja yritti saada häntä mukaansa sisälle baariin. Minua taas vain huvitti, mutta tyttö oli kyllä aika kauhuissaan, että miten se kehtasi varsinkin kun me oltiin ihan vieressä.
Nämä vain kun minä olen mukana, ja en edes tiedä iskuyrityksiä kun mies on vaikkapa jossain kavereiden kanssa. Mutta en huolehdi, jos mies on mennäkseen, niin sehän menee vaikka sitoisin ketjuilla kiinni. Ei auta kuin luottaa ja jos jotain käy, niin sitten mies ei ollut luottamuksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta?
Mies jatkoi matkaa tämän bruneten kanssa tanssilavalle. Tanssi hänen seurassaan pari kappaletta ja palasi luokseni. En tykännyt.
-Ap
No tätähän et sitten avauksessa viitsinyt mainita. Alkaa provolta haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta?
Mies jatkoi matkaa tämän bruneten kanssa tanssilavalle. Tanssi hänen seurassaan pari kappaletta ja palasi luokseni. En tykännyt.
-Ap
Lähinnä haiskahtaa siltä, että joku muu kirjoitti lainaamasi tekstin, eikä ap itse. Minäkin voisin vaan kirjoittaa tänne ihan mitä vain ja laittaa allekirjoitukseksi ap.
Muutaman kerran juu. Lähinnä nauratti kun mies oli niin kiusaantunut.
Vierailija kirjoitti:
On ylipäänsä todella harvinaista, että nainen tulee miestä iskemään. Minulle on tullut useampi homoseksuaali mies tyrkylle, mutta nainen ei koskaan.
Mä olen kans nähnyt, kun mies yritti iskeä miestäni. Olin siinä vieressä, etten nyt oikein tajua, että halusiko hän jotain kimppaa vai homostelua, mutta oli hassu tilanne. Mieheni on kuitenkin oletettavasti hetero ja hän oli lähinnä huvittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Lähinnä haiskahtaa siltä, että joku muu kirjoitti lainaamasi tekstin, eikä ap itse. Minäkin voisin vaan kirjoittaa tänne ihan mitä vain ja laittaa allekirjoitukseksi ap.
Tämä. Olen miettinyt että onko ihmiset oikeasti niin hölmöjä että menee noihin trolleihin, vaan onko nuo ihan niiden trollien omia viestejä nuokin?
On kyllä itse olen bi niin olen jopa vampanut jonkun meille mukaan kotin =).