Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako ketään oikeasti 3 kimppa?

Vierailija
25.03.2025 |

Ollaan mun miehen kanssa mietitty kolmen kimppaa. Mä en oo ihan varma siitä? Mitä muut, ootteko kokeilleet?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua (m36) ei kiinnosta. Jos haluan tuottaa pettymyksen kahdelle henkilölle yhdellä kertaa, menen vanhemmille syömään. 

Vierailija
2/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies mainitsi kolmen kimpan ja anaalin laittaesaan ruokaa keittiössä. Sivuutin kuin en olisi huomannutkaan tai kuullutkaan. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti innosta, hirveä työmaa!

Sitten se menettelisi, jos saisi bi-naisen kolmanneksi pyöräksi. Voisi itse välillä huilatakin.

Vierailija
4/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa hyvin paljon. Eikös se ole monen keski-ikäisen parisuhteen pelastaja. Kai jokainen saa fantasiansa toteuttaa.

n41

Vierailija
5/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa hyvin paljon. Eikös se ole monen keski-ikäisen parisuhteen pelastaja. Kai jokainen saa fantasiansa toteuttaa.

n41

2M+N vai?

Vierailija
6/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota mussa on selkeää taipumusta polyyn, niin jos sattuisin olemaan kahdesta eri ihmisestä kiinnostunut yhtäaikaa, mikä jottei. 

Vierailija
7/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva olla vartaassa, olen M

Vierailija
8/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti valta osaa miehistä kiinnostaisi saada toinen nainen kolmanneksi.

Vierailija
9/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti... Muutaman kerran toteutui ja ihan kivaa se oli mutta ei jäänyt isompaa kaipuuta. 2m+1n.

Vierailija
10/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti valta osaa miehistä kiinnostaisi saada toinen nainen kolmanneksi.

Ei se nyt mikään niin varma asia ole. Minä olen mies ja mieluiten harrastan seksiä yhden naisen kanssa kerrallaan. 

Olisi hyvä pistää ihan aito kysely pystyyn, vaikka eihän senkään vastaajakunta olisi mikään edustava otos tavan jampoista ja pirkoista.

Täällä palstalla pyörii ihmisiä, jotka ovat keskimääräistä kiinnostuneempia seksistä.

Vierailija
11/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden teinikokemuksen perusteella kiinnosti päästä kokemaan kimppa uudelleen. Poikaystävän kanssa päätettiin, että toteutetaan kimppaseksi vasta kun sopiva mies löytyy. Odotteluaikana jäsentyi muutenkin se, mitä kaikkea haluttaisiin tehdä yhdessä tai kokeilla ainakin kerran. Lopulta löytämämme vakkarin kanssa tutustuttiin aluksi baari-illan ja myöhemmin saunaillan merkeissä eikä vieraallakaan ollut tarvetta hosua. Hänellä vastaavista asetelmista oli aiempaa kokemusta kai enemmänkin. Nyt on tehty enemmän tai vähemmän kaikkea sitä, mitä nainen voi kahden miehen kanssa puuhastella ja kokemus on ollut pelkästään myönteinen meille kaikille. Asioista ja fiiliksistä on puhuttu etukäteen ja jälkikäteen. Parisuhteeseen ainoa muutos on ollut seksin monipuolistuminen kahdestaankin. N28

Vierailija
12/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen voi yhtyä ensin ja samalla toinen mies voi vaikka hieroa naisen rintoja tms.

Jos malttaa odottaa omaa vuoroa niin nainen pystyy kyllä palkitsemaan molemmat lopulta molemmat miehet. Jos toisella isompi varustus, voi käyttää aiheuttaa kateutta.

Vierailija
13/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut muutaman kerran ex-tyttöystävien kanssa. Ihan ok, ja mielellään toteuttaisin nykyisenkin rakastajattaren kanssa - sekä 2N+M että 2M+N. Olen itse hieman dom, joten pitäisi löytää sopivasti alistuva mies ja nainen...

Vierailija
14/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla ottaa edestä ja takaa.

M55

Vierailija
15/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut muutaman kerran ex-tyttöystävien kanssa. Ihan ok, ja mielellään toteuttaisin nykyisenkin rakastajattaren kanssa - sekä 2N+M että 2M+N. Olen itse hieman dom, joten pitäisi löytää sopivasti alistuva mies ja nainen...

Tarkenna vielä dom, ja täysin hetero. Rakastajar on bi-kiinnostunut, mutta ei kokemusta hänellä.

Vierailija
16/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäntö on lähinnä kömpelöä, joten parempi ajatuksena kuin toteutettuna. Olen hetero nainen joten kokeillut vain kahden miehen kanssa. 

Vierailija
17/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa niin että kaikki on naisia vois olla jees.

Vierailija
18/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytäntö on lähinnä kömpelöä, joten parempi ajatuksena kuin toteutettuna. Olen hetero nainen joten kokeillut vain kahden miehen kanssa. 

Jep - ei se siltä näytä kuin po*nopätkissä, mutta voi olla ihan kivaa ja hauskaa. Itselleen pitää pysyä myös nauramaan

Vierailija
19/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiinnostaa, ollaan vaimon kans puhuttu asiasta ja kokeillaan kyllä kun vaan sopiva tulee vastaan, ei väliä onko mies vai nainen tai molemmat kun vaan kemiat kohtaa ja tilanne on otollinen. Ollaan oltu kohta 25v yksissä seksi on kahdestaanki monipuolista, hauskaa ja sitä on lähes päivittäin joskus jopa monestikki päivässä. Pari 42

Vierailija
20/50 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kiinnostaa, ollaan vaimon kans puhuttu asiasta ja kokeillaan kyllä kun vaan sopiva tulee vastaan, ei väliä onko mies vai nainen tai molemmat kun vaan kemiat kohtaa ja tilanne on otollinen. Ollaan oltu kohta 25v yksissä seksi on kahdestaanki monipuolista, hauskaa ja sitä on lähes päivittäin joskus jopa monestikki päivässä. Pari 42

Oletteko mistäpäin? 

M50, hieman dom, täysin hetero - joka yllä rakastajattaren (bi-kiinnostunut) kanssa voisi olla kiinnostunut yhteisiin leikkeihin 2M+2N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme