Oletko nähnyt kun toinen nainen tulee iskemään miestäsi?
Miltä tuntui? Mitä teit? Mitä miehesi teki?
Minä olen tasan kerran nähnyt kun oltiin yhdessä baarissa, kun lyhyt brunette meni iskemään miestäni. Väkijoukossa painautui siihen kiinni ja alkoi kyselemään jotain. Mies siitä vain jatkoi matkaa.. Hitto et tuntui pahalta!!!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla komean miehen kanssa, silloin voi käydä näin. Komeat kerää katseita ja helposti löytyy joku tyrkky kiehnäämään ympärillä.
Eikä varakkaan. Tuttavaperheessä oli aviokriisi ja nainen oli jäämässä kahden pienen lapsen yksinhuoltajaksi.
Alkoi houkutella miestäni ihan avoimesti. Puhui jo siihen suuntaan, että saattavat lasten kanssa pian asua tällä alueella (meidän asuinalueemme). Vähän huvitti ja säälitti, kun tiesin taustat.
Yritti kai löytää miehestä varakkaan elättäjän. Ei tiennyt, että mies oli äärimmäisen pihi ja minä omistin kaikesta puolet. Erosimme kyllä myöhemmin muusta syystä ja hän löysi rikkaan, vanhan leskirouvan.
Olen nähnyt. Mies vain hymyili leveästi.
Hyhhyh, kaiken maailman munahaukat.
Joo, tokaisi vain että "ÄLÄ KOSKE MUHUN". Huutonaurua koko porukalta, toivottavasti tajusi munahaukka vähän hävetä XD
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi.
Ehdottomasti. Varsinkin jos toinen on paremman näköinen tai muutoin kateuden kohde.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa ap:sta tuntui pahalta?
Se kun mies oli niin tympeä ja jatkoi matkaa. Hävettää vieläkin moukan käytös.
Vierailija kirjoitti:
Juuri viikonloppuna. Nainen avoimesti painautui mieheeni tanssilattialla ja oli tarjonnut P****a. Kirjoitin tästä tänään aiemmin täällä. Oli sanonut " tänään sopisi jatkaa iltaa minun luonani, kun lapseni ei ole kotona". Että sellanen P:n jakaja sitten siellä Lohjan tansseissa.
Voin kuvitella miten on miestä vituttanut jälkikäteen. Tuollaisia tilanteita tapahtuu yleensä vain unissa tai korkeintaan kerran elämässä ja just silloin sattuu olemaan oma vaimo paikalla -_-
Olen nähnyt sekä naisia, että miehiä. Joidenkin röyhkeydellä ei ole rajoja.
On riippunut paljon tilanteesta, miten olen reagoinut.
T: Tuntematon
Voi, kyllä.
Oltiin kävelyllä koirien kanssa, kun naapurustossa asunut nainen, ajoi skootterilla jalkakäytävälle meidän eteen. Ilmoitti minun läsnäollessani, että hän tulee koskavain purjehtimaan mieheni kanssa. Ajaa silla skootterillaan kaukaa huvilaltaan asti, kun tiistaipujehdukset NJK:lla alkavat.
Minua ei noteeranut ollenkaan ja mieheni oli ihan onnesta lääpällään. Siitä heidän suhteensa sitten alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pari kertaa baarissa. Lisäksi kerran miehen työpaikan pihassa työkaverinainen kiehnäsi miehen kyljessä.
Pahin kuitenkin mieheen rakastunut nainen joka häiriköi meitä vuosikaudet.
Tuo työkaverin iskuyritys herättäisi kyllä itselleni huolta, surua ja kysymyksen, että tiedänkö tilaanteesta kaiken. Omaa puolisoa on parikin kertaa lähestynyt työkaveri iskumielessä töissä ja firman juhlissa, mutta ihan myös lämpimin viestein vapaa-ajalla. Väkisinkin tulee mieleen, onko jotain tapahtunut, vaikka mies kieltää ja vannoo, että kyse on yksipuolisesti kiinnostuksesta. Jep jep.
Kyllähän se herättikin. Mitään ei tietenkään ollut meneillään, kuulemma.
Olen nähnyt monet kerrat. On tuntunut ihan hyvältä. Mukava huomata, että mies kelpaisi muillekin. Eipähän tule pidettyä häntä itsestäänselvyytenä. Parasta kuitenkin on, kun tiedän että voin luottaa mieheeni ja tiedän että osaa hoitaa tilanteet tyylikkäästi. Torjuu lähestymiset aina kohteliaasti, ja kertoo olevansa onnellisesti naimisissa.
Vähän tilanteesta riippuen olen saattanut hetken seurata sivummalta, tai sitten olen vaan kävellyt hymyillen paikalle.
Kerran tuli nainen baarissa pyytämään minulta anteeksi, kun kavereidensa kanssa tuijottavat miestäni. Nauroin, ja sanoin että senkus katselette, mun kanssa se lähtee kuitenkin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta?
Mies jatkoi matkaa tämän bruneten kanssa tanssilavalle. Tanssi hänen seurassaan pari kappaletta ja palasi luokseni. En tykännyt.
-Ap
Nyt siis tarina muuttui, aloituksessa miehesi vain ohitti naisen ja jatkoi matkaa, mutta nyt matka jatkuikin tanssilattialle hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pari kertaa baarissa. Lisäksi kerran miehen työpaikan pihassa työkaverinainen kiehnäsi miehen kyljessä.
Pahin kuitenkin mieheen rakastunut nainen joka häiriköi meitä vuosikaudet.
Tuo työkaverin iskuyritys herättäisi kyllä itselleni huolta, surua ja kysymyksen, että tiedänkö tilaanteesta kaiken. Omaa puolisoa on parikin kertaa lähestynyt työkaveri iskumielessä töissä ja firman juhlissa, mutta ihan myös lämpimin viestein vapaa-ajalla. Väkisinkin tulee mieleen, onko jotain tapahtunut, vaikka mies kieltää ja vannoo, että kyse on yksipuolisesti kiinnostuksesta. Jep jep.
... eli syystä tai toisesta johtuen miehellesi haittaa aiheuttamaan pyrkivä työkaveri onnistuisi hankkeessaan sinun kauttasi. Mies itse torjuisi tilanteen ongelmitta mutta sinä jäisit epäilemään, mikä olikin hänen työkaverillaan tavoitteena. Kiva pikku selkäänpuukotus.
Seuraavalla kerralla mies harkitsisi sitä että ei kerro sinulle mitään tapahtuneesta kun sinä kuitenkin ylireagoit. Ja sitten myöhemmin sinulle selviää että mies on näitä salannut välttääkseen ylireagointisi. Jonka jälkeen vaadit eroa.
Parempi osoittaa luottamusta kun toinen avoimesti kertoo tilanteesta. Eli olla perheenä samalla puolella eikä vastakkain.
M60
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta?
Eli pani sitä baarin vessassa ja tuli hymyillen takaisin vaimonsa luo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntemattomat, mutta puolitutut jotka tietävät varakkuudesta yrittävät lähestyä viestein ja pyydellä kahville. Minua se lähinnä naurattaa.
Onko nämä puolitutut sitten prostituoituja, koska ovat kiinnostuneita "varakkuudesta"?
Olen. Ajattelin, että siinähän reppana yrittää. Siis nainen tiesi että vaimo on siinä vieressä. Viimeksi kun kuulin niin kyseisellä naisella taisi olla aviomies numero 4 kierroksella.
Aiemmassa naapurustossa asunut itänaapurista peräisin oleva mimmi luuli miestäni varakkaaksi ja yritti iskeä. Luultavasti joskus onnistuikin kun jälkikäteen miettii.
Olisin voinut kyllä kertoa että perheessä minä olen se varakkaampi ja mies kulkee lähes siivellä. Oikeastaan olisivat hu*rat ansainneet toisensa kun nyt mietin.
En. Jos joku toinen nainen olisi tullut iskemään miestäni, olisin nauttinut tilanteesta. Olisin kertonut olevani biseksuaali ja kutsunut toisen naisen "illanviettoon". Vähän kimppakivaa.
Tanssilattialla molemmin puolin on lähestytty. Vähän kiusallisia tilanteita ne ovat olleet. Iskijä ei ole hoksannut, että ollaan pariskunta ja on yrittänyt tunkea väliin ja iholle. Eipä siitä ole sen kummempaa tilannetta syntynyt, selitelty että halutaan tanssia keskenämme.
mul on käynyt niin, että tapailu kumppania on iskettu mun olessa vieressä,toinen tapaus kaupassa myyjä yritti kovasti iskee, kertoili miehelle osoitteensa jne. mies ihmetteli asiaa mun kanssa, sit kun poistuimme kaupasta.ei pahastuttu, vaan ihmettelimme asiaa.
toisen kerran jossain musiikki paikassa. yksi nainen tuli iskeen ja heilutteli pyllyä ja tuli miehen syliin istuun. oltiin molemmat hetken aikaa suu auki,nainen sit häipyi, kun me oltiin vähän vaikeina siinä. en pahastunut vaan lähinnä nauratti ,että antaa tytön yrittää. mies ihmetteli kanssa asiaa ja sanoi että häntä ei tulla iskeen kun on yksin liikkeellä. tullaan iskeen jos mä olen mukana. eli jotkut naiset on kiinnostuneita vaan varatuista oli meidän teoria.
joskus varatut naiset on tekstaillut mun tapailu miehelle ja ehdotellu,mies näytti viestejä mulle ja kauhisteltiin yhdessä niitä.
oon tapaillut ja treffaillut kivoja ja hyvännäköisiä, tavallisia miehiä.ymmärrän että muutkin kiinnostuu.törkeää silti käytös näiltä naisilta.