Oletko nähnyt kun toinen nainen tulee iskemään miestäsi?
Miltä tuntui? Mitä teit? Mitä miehesi teki?
Minä olen tasan kerran nähnyt kun oltiin yhdessä baarissa, kun lyhyt brunette meni iskemään miestäni. Väkijoukossa painautui siihen kiinni ja alkoi kyselemään jotain. Mies siitä vain jatkoi matkaa.. Hitto et tuntui pahalta!!!
Kommentit (82)
Olin 18, oltiin Korpilammella hotellin yökerhossa kun joku suttura tuli siihen yrittämään poikaystävää. Ei reagoinut. En kyllä minäkään. Se lähti siitä sitten muualle.
Ei iskuyritys, mutta huvittava tilanne:
Mieheni johti kapellimestarina pikkukylän pumppua ja minä otin kuvia & videonpätkiä (kuten lähes aina). Pumppua kuvatessani myös toinen baisihminen nousi kuvaamaan ja räpsi kovasti kuvia yhtyeestä -paitsi että huomasin hänen zoomaavan kameransa koko ajan vain mieheeni ja ottavan vain hänestä useita kymmeniä kuvia. Miestä nauratti kun kerroin hänelle havainnostani. Seuraavalla viikolla spostiin tuli joku outo yhteistyöehdotus.
Kyllä. Ja tuli tunne että mies olisi lähtenyt vaan viime hetkessä muisti että olen paikalla.
Järkytys oli. Tuli fyysisesti paha olo. Mitätön olo.
Sittemmin ollaan erottu ja jälkiviisaana helppo sanoa että olin miehelle vaan sopivasti läsnä. Yli 20v parisuhde, aloitettiin teineinä.
Yhteenvetona, jos mies ei saa lopetettua iskuyritystä alkuunsa niin tee omat johtopäätökset suhteestasi kuinka tärkeä olet. Usko mitä näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta?
Mies jatkoi matkaa tämän bruneten kanssa tanssilavalle. Tanssi hänen seurassaan pari kappaletta ja palasi luokseni. En tykännyt.
-Ap
Niinkö? Aloituksessa hän vain jatkoi matkaansa.
Tuntuuhan se myös hyvältä että tietää miehen olevan laatutavaraa kun kelpaisi muillekin. Tekee hyvää itsetunnolle ja auttaa näkemään parisuhteen uudessa paremmassa valossa jos on ollut vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja tuli tunne että mies olisi lähtenyt vaan viime hetkessä muisti että olen paikalla.
Järkytys oli. Tuli fyysisesti paha olo. Mitätön olo.
Sittemmin ollaan erottu ja jälkiviisaana helppo sanoa että olin miehelle vaan sopivasti läsnä. Yli 20v parisuhde, aloitettiin teineinä.
Yhteenvetona, jos mies ei saa lopetettua iskuyritystä alkuunsa niin tee omat johtopäätökset suhteestasi kuinka tärkeä olet. Usko mitä näet.
Ilmisesti ketjussa alkaa olla jo useampi ap kun tämä tarina alkaa haaroittua.
Kun aloitus ei saanut tarpeeksi kauhistelua siitä, miten kauheaa tämä on, niin sitten pitää alkaa tarinoida. Hus trolli, mene pois.
On tapahtunut useamman kerran, en ole puuttunut asiaan mitenkään, mies on selviytynyt tilanteista itse. Semmosta sattuu.
Naapuri oli ihastunut mieheeni. Tyrkytti itseään vaikka olin paikalla. Mies ei ihan tajunnut missä mennään ja kohteli naista ihan asiallisesti kuten muitakin naapureita eli jutteli ja ei muuta. Miehen työkaveri yritti tunkea iholle ravintolassa. Seurasin kauempaa aikani ja menin sitten pelastamaan mieheni ja akka liukeni äkkiä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luotto siihen, että mieheni hoitaa asian itse. Jos ei hoida, niin ovi on avoin poistumiselle, mutta sen jälkeen se sulkeutuu pysyvästi kiinni.
Vasu pois lopullisesti? 👴🏻
Olen. Mies on kyllä hoitanut nämä tilanteet korrektisti kaikin puolin. Eihän ne lähestyvät naiset voi tietää, onko mies varattu vai ei.
Ei ne kummoisia iskuyrityksiä ole olleet, jos mies ei ole edes tajunnut asiaa.
Juuri viikonloppuna. Nainen avoimesti painautui mieheeni tanssilattialla ja oli tarjonnut P****a. Kirjoitin tästä tänään aiemmin täällä. Oli sanonut " tänään sopisi jatkaa iltaa minun luonani, kun lapseni ei ole kotona". Että sellanen P:n jakaja sitten siellä Lohjan tansseissa.
Useasti, vaikka itse olisin vieressä. Miehessä on karismaa ja ulkonäköä, vielä ulospäin suuntautunut niin aina on joku höpöttämässä. Mies kohteliaasti vetäytyy näistä, joten ei mun tarvitse huolestua tai stressata.
Muutaman kerran. Ne on yleensä aika huvittavia tilanteita, mieheni on melko sosiaalinen tyyppi joka mielellään jutustelee vieraidenkin ihmisten kanssa eikä yleensä edes tajua tilannetta jossa joku vähän flirttailee ja silmin nähden ahdistuu sitten kun hoksaa mistä on kyse ja yrittää paeta hienotunteisesti mutta kömpelösti paikalta.
Ihan huumorilla nämä on otettu, ei ole mitenkään pahalta tuntunut kun luotan, ettei mihinkään lähde mukaan kunhan vain hoksaa, ettei tämä ollutkaan mitään satunnaista säästä juttelua ajan kuluksi.
Monesti. Hyvän näköinen mies, niin tietäähän sen. Heti kun hetkeksi poistuu miehen viereltä, niin johN siinä on joku kiehnäämässä. Mies kyllä osaa hoitaa tilanteet.
Olen nähnyt. On myös hauska nähdä naisen ilme kun mieheni avaa suunsa ja suusta ilmestyy muutama harva hammas, jotka huojuu tuulessa lähes irrallaan paenneiden ienrajojen lomasta.
Miehelläni on paha ientulehdus ja suurin osa hampaista on menetetty. Henki myös haisee melkoisesti.
Se on hänen ainoa ulkonäöllinen heikkous. Huonosti hoidettu hammaskalusto. Ja minä siedän niitä hampaita. Suudellessa imen hampaita ja tunnen kielen kärjellä kuinka ne heiluu ja ovat valmiita irtoamaan hetkellä millä hyvänsä.
Lievä sipulin ja veren maku on erotettavissa ikenien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tallinnan laivalla joku rouva yritti iskeä miestäni, vaikka olin siinä vieressä. Oli kyllä outo tilanne. Olin lähinnä ihmeissäni ja hämmästynyt.
Minulle ei, mutta olin seurueessa, jossa rouva miehensä vieressä ja kaksi naista lääppi sitä miestä. Mies sitte lähti kuselle, jotta pääsee tilanteesta pois. Naiset lähti perään, niin minäkin ja sanoin, että nyt on viisainta jättää ukkomies rauhaan. Jätti ne.
Kerran tanssiravintolassa (disko),joku nainen luuli miestäni seinäruusuksi. Kävin välillä tanssin lomassa juomassa ja juttelemassa miehelleni. Tanssimaan palatessani joku nainen jutteli kaverilleen, että onnistuu paremmin ku tuo, tarkoittaen minua. No menihän se yrittämään miestäni tanssimaan. Mieheni kieltäytyi. Nauruksi meni itselläni. Kuitenkin palasin mieheni luo, annoin suukon ja jatkoin tanssimista. En kuitenkaan ajatellut, että olisi iskemässä ollut, vaan ehkä luuli, että olen houkutellut tanssimaan ja päätti, että onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pari kertaa baarissa. Lisäksi kerran miehen työpaikan pihassa työkaverinainen kiehnäsi miehen kyljessä.
Pahin kuitenkin mieheen rakastunut nainen joka häiriköi meitä vuosikaudet.
Tuo työkaverin iskuyritys herättäisi kyllä itselleni huolta, surua ja kysymyksen, että tiedänkö tilaanteesta kaiken. Omaa puolisoa on parikin kertaa lähestynyt työkaveri iskumielessä töissä ja firman juhlissa, mutta ihan myös lämpimin viestein vapaa-ajalla. Väkisinkin tulee mieleen, onko jotain tapahtunut, vaikka mies kieltää ja vannoo, että kyse on yksipuolisesti kiinnostuksesta. Jep jep.
En kyllä koe olevani mitenkään wt. Enkä yleisestikään käyttäydy mitenkään mustasukkaisesti tms. Mutta ihan miten vaan.