Yle: Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea
Kiitos vihreät ja vasemmisto. Ennen ei tällaista itsestäänselvyyttä tarvinnut aikuisille opettaa.
Kommentit (342)
Niille joille tuo asia on itsestäänselvä, voi olla kiusallista käydä sitä läpi. Mutta parempi kai käydä eri asioita läpi aloilla. Se on vain yksi turvallisuusasia, on muitakin.
Ei vihreät ja vasemmisto tuoneet tänne maahanmuuttajia. Vaan venäläiset. Aloittaja on harhainen.
Ei suoraan aiheesta, mutta olen bodaava heteromies. Baarissa usein sekä naiset että miehet puristelevat pakaroita ja jalkoväliä ilman lupaa. Osaan kyllä ilmoittaa sen mitä seuraavaksi jos koskee toisen kerran. Joskus kun on kysytty saako kosketella, niin vastaan myöntävästi.
Taksikuskien pitäisi tajuta, että ei kosketella. Liikaa vaadittu varmaan tietyltä ihmisryhmältä nykypäivän Suomessa.
Olisi hyvä jos naisiakin saisi opastaa, että kännissä minihameessa ei kannata heittää vitsiä taksikuskille, että haluaisi maksaa kyydin luonnossa.
Olen 44-v. nainen ja ekan kerran mua ahdisteli tuntematon ulkomaalainen kadulla keskellä päivää kun olin lukiolainen. Ei ollut edes minihametta päällä vaan peittävät vaatteet.
Jostain syystä kaikki persutkaan eivät usko, että voitaisiin ahdistella tuntematonta keskellä päivää.
Eli en ole koskaan kannattanut maahanmuuttoa muslimimaista. Äänestin persuja pari kertaa koska halusin muutosta. En enää, koska persut hölmöilevät.
Mitä pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 44-v. nainen ja ekan kerran mua ahdisteli tuntematon ulkomaalainen kadulla keskellä päivää kun olin lukiolainen. Ei ollut edes minihametta päällä vaan peittävät vaatteet.
Jostain syystä kaikki persutkaan eivät usko, että voitaisiin ahdistella tuntematonta keskellä päivää.
Eli en ole koskaan kannattanut maahanmuuttoa muslimimaista. Äänestin persuja pari kertaa koska halusin muutosta. En enää, koska persut hölmöilevät.
Mitä pitäisi tehdä?
Persut sentään yrittävät pitää näistä asioista meteliä, kun muita puolueita ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin inhottaa, että taksikuski saa selville missä asun. Siis nämä kuskit...
Viimeksi tulin baarista bussilla.
Voi tehdä samaa mitä olen tehnyt auton navin suhteen eli kotiosoitteeksi olen laittanut lähi k-kaupan osoitteen. Taksilla voi tulla samaan osoitteeseen ja sitten kävelen lopun noin 200 metriä, jolloin kuskille ei selviä missä asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat Suomeen multikultia kaikista eniten, vaikka ovat kyseisen kehityksen suurimpia häviäjiä. Naisissa on pakko olla joku sisäinen itsetuhomekanismi, ei tätä muuten pysty selittämään. Eivät pysty edes menemään sen taakse, ettei kukaan tästä varoittanut, kun viimeisen parikymmentä vuotta persut ovat koko ajan yrittäneet tätä selventää muille.
Minäkin olen jo monta vuotta ajatellut että vihervassarius on määritelmällisesti itsetuhoista.
Ota selvää asioista, äläkä kuvittele mitä sattuu. Maahanmuuttoa ovat edistäneet Kokoomus, Perussuomalaiset, Keskusta ja oikeiston pienpuolueet. Eivät mitkään vihervassarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oiva esimerkki persujen logiikasta: itse istuttiin hallituksessa, joka taksilain muutti ja nyt syy on taas muiden.
Narsistista toimintaa!Typerys. Taksilaki itsessään ei ole syypää vaan se, että olette päästäneet Suomeen tonnitolkulla kulttuurinrikastajia. Jos Suomi olisi edelleen tylsästi homogeeninen, kaikki olisi jatkunut kuten ennen taksilakiakin.
Mashanmuuttoa edistäneissä hallituksissa ovat istuneet Kokoomus, Perussuomalaiset, Keskusta ja oikeisto pienpuolueet. Aina.
Miksi valehtelet täysin huuhaata? Oletko siellä persujen trollipajalla töissä, vai vaan aivan töysin tietämätön asioista? Voit ihan vaikka netistä lukea mitenkä Sipilän hallitus kutsui maahanmuuttajat tänne ja mitenkä viime vuonna oli pitkästä aikaa taas uuden hallituksen myötä ennätysmsahanmuutto koskaan.
Ei demareilla ja vasemmistolla ole mitään intressiä tuottaa tänne halpatyövoimaa reserviin. Päinvastoin.
Taksi firmat voisi opettaa ettei asiakkaiden kanssa olla missään muussa tekemisissä kuin osoite ja rahastus.
Aika kummallinen logiikka syyttää vihteitä, vasemmistoa ja naisia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä?
Persut sentään yrittävät pitää näistä asioista meteliä, kun muita puolueita ei kiinnosta.
Minä itse haluaisin perustaa oman puolueen joka olisi persuista irtaantunut sivistyspuolue. Minulle itselleni on myös kaikista tärkeintä tämä maahánmuuttó kriittisyys, mutta Persut on mitä on.
Mulla vaan ei ole tarpeeksi vaikutusvaltaa sellaiseen
Tällaiset uutiset saavat minut kaipaamaan miestä, joka suojelisi minua 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat Suomeen multikultia kaikista eniten, vaikka ovat kyseisen kehityksen suurimpia häviäjiä. Naisissa on pakko olla joku sisäinen itsetuhomekanismi, ei tätä muuten pysty selittämään. Eivät pysty edes menemään sen taakse, ettei kukaan tästä varoittanut, kun viimeisen parikymmentä vuotta persut ovat koko ajan yrittäneet tätä selventää muille.
Minäkin olen jo monta vuotta ajatellut että vihervassarius on määritelmällisesti itsetuhoista.
Ota selvää asioista, äläkä kuvittele mitä sattuu. Maahanmuuttoa ovat edistäneet Kokoomus, Perussuomalaiset, Keskusta ja oikeiston pienpuolueet. Eivät mitkään vihervassarit.
Kaikki idioottimaisimmat kom
Se että ajattelee omaa maata ei tarkoita, että voi toisten ihmisoikeuksia polkea. Ja väitän että minä joka suosin lähikauppija, tuotantoa ja suojelen luontoa yms yms. olen paljon isänmaallisempi kuin moni "isämmaalliseksi itseään kutsuva.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa jos opetus on kielellä jota raiskaajat eivät puhu?
Ja tuskin tällainen puhe auttaa, samalla lailla kun se avaimien kilistely
Suomelle käy kuten Ruotsille. Pian kaikki taksi ja bussikuskit ovat maa han muuttajia.