Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea

Vierailija
24.03.2025 |

https://yle.fi/a/74-20139125

Kiitos vihreät ja vasemmisto. Ennen ei tällaista itsestäänselvyyttä tarvinnut aikuisille opettaa.

Kommentit (342)

Vierailija
61/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+ vuotta sitten baari-illan päätteeksi jaoin taksin puolitutun miehen kanssa. Miehen kotipihassa se alkoikin vänkäämään että ei mun tartte kotiin lähteä, yritti kädestä kiskoa minut taksista mukaansa. Irrotti ja lopetti vänkäämisen kun kaapinkokoinen, illan viimeistä kyytiä ajava taksinkuljettaja totesi harvinaisen hiiltyneen kuuloisena, että "eiköhän se neiti itse parhaiten tiedä missä on paras paikka nukkua..." Nykäisin oven kiinni, kuski varmisti että olen kunnossa ja vei minut kotiin.

Ja nyt niille tarvii erikseen kertoa, ettei minihameeseen(!?!) pukeutunutta naista saa käpälöidä?

Vierailija
62/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuhullu on triggeröitynyt riehumaan.  Ei sua kiinnosta nuo raiskausjutut-tai vastaavat. Kommentoit ainoastaan kun pääset jauhamaan persuista. Olit toivottamassa näitä tänne kylttiesi kanssa 10 vuotta sitten ja kuvittelit että sieltä saadaan ihanaa kunnollista väkeä maahamme vaikka me muut kerrottiin että sieltä tulee pelkkää rikollista kuonaa. Olet idioottti. 

Osaa ihmisistä.ne jutut näyttää kiinnostavan vain omie tarkoitusperien ajamiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat Suomeen multikultia kaikista eniten, vaikka ovat kyseisen kehityksen suurimpia häviäjiä. Naisissa on pakko olla joku sisäinen itsetuhomekanismi, ei tätä muuten pysty selittämään. Eivät pysty edes menemään sen taakse, ettei kukaan tästä varoittanut, kun viimeisen parikymmentä vuotta persut ovat koko ajan yrittäneet tätä selventää muille.

Minäkin olen jo monta vuotta ajatellut että vihervassarius on määritelmällisesti itsetuhoista. 

Ota selvää asioista, äläkä kuvittele mitä sattuu. Maahanmuuttoa ovat edistäneet Kokoomus, Perussuomalaiset, Keskusta ja oikeiston pienpuolueet. Eivät mitkään vihervassarit. 

Punakaarti viimeksi hallituksessa nosti pakålaiskiintiötä ja helpotti vuohineuvosten perheeny

Näennäisiä, jotka lisäävät kustannuksia. 

Vierailija
64/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa jos opetus on kielellä jota raiskaajat eivät puhu?

Ja vaikka ymmärtäisi niin vastaus on mutta kun tekee mieli.

Vierailija
65/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat Suomeen multikultia kaikista eniten, vaikka ovat kyseisen kehityksen suurimpia häviäjiä. Naisissa on pakko olla joku sisäinen itsetuhomekanismi, ei tätä muuten pysty selittämään. Eivät pysty edes menemään sen taakse, ettei kukaan tästä varoittanut, kun viimeisen parikymmentä vuotta persut ovat koko ajan yrittäneet tätä selventää muille.

Minäkin olen jo monta vuotta ajatellut että vihervassarius on määritelmällisesti itsetuhoista. 

Ota selvää asioista, äläkä kuvittele mitä sattuu. Maahanmuuttoa ovat edistäneet Kokoomus, Perussuomalaiset, Keskusta ja oikeiston pienpuolueet. Eivät mitkään vihervassarit. 

Punakaarti viimeksi hallituksessa nosti pakålaiskiintiötä ja helpotti vuohineuvosten perheeny

Kiintiöpakol.on otettu 700-1300 riippuen vuodesta. Nyt hallitus päätti että Max 500. No ne on kuitenkin pääosin ollut lapsia ja naisia. Eli niitä.vähennetään ja spontaanisti tulleita ei. Näennäinen vähennyt, jolla voidaan tyhmempiä huijata. 

Vierailija
66/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö näitä ulkomaalaisten takseja. Jos minä tarvitsisin taksia, en menisi ulkomaalaisen kyytiin. Haluan suomalaisen kuskin. Hän vie minut A:sta B:hen, maksan taksin ja taksi lähtee seuraavalle keikalle. Näin se ennen toimi, nyt naisena pitää pelätä raiskausta - EI KIITOS NÄILLE KEHITYSMAALAISTEN TAKSEILLE. Menköön omiin maihinsa raiskaamaan naisiaan. 

Ihan on ulkomaalaisetkin vienyt perille tähän asti. Ehkä osuu kohdalle sekin päivä ettei vie. Mutta onhan taksikuskit tappaneetkin kollegoita yms. Pelkkä raisk.ei riittänyt Vääksyn tapauksessa. 

Vierailija
67/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja äänestän Perussuomalaisia. Tiesin mitä tuleman pitää, näinhän se on käynyt kaikissa muissakin maissa. Minä en näitä tänne ole kutsunut. Minua on inhottanut tämä, että Suomeen haalitaan sellaista ainesta, jotka eivät tänne kuulu. Heitä ei kiinnosta meidän tavat ja arvot, elävät omilla arvoillaan ja tavoillaan. Kela-rahat kyllä kelpaavat. Näistä ei ole kuin haittaa. Täytyy näin naisena sanoa, että Suomi on täynnä lobotomialla var

Missä ihmissryhmässä? (En tiedä, siksi kysyn)

Vierailija
68/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole opetettu, on kosketti puristeltu ja raiskattu ennenkin. Ihka valkoinen taksi kuski oli n kahdesti ilmaissut että pillullakin saa maksaa

Suvakkihuoran logiikka onkin, että kun edelliset ahdistelijat eivät olleet riittävästi, niin täytyypäs tilata vielä lisää ja paljon radikaalimpia ahdistelijoita aavikolta ja Afrikasta 

Siis mistä hitosta te nää suvakkijutut revitte? Persuthan näitä hiton moniosaajia tänne raahasi oikein kymmenien tuhansien verran.

Vierailija
69/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että rajoitus koskee vain minihameisia.

Erikoista, että rajoitus koskee vain minihameisia naisia. Kaikki muut ovat vapaata riistaa.

Ja otsikosta päätellen vain uusia taksikuskeja eli nykyään taksia ajavat ahdistelijat saa jatkaa asiakkaiden ahdistelua ja kähmintäänsä kuten aiemminkin.

Vierailija
70/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v kun äiti laittoi mut tädin luokse taksilla, taksi pysähtyi metsätielle ja yritti työntää väkisin kalun suuhuni.

Ihan valkoinen, kantasuomalainen taksikuski.

Ongelma ei ole kansallisuudessa, vaan kuskien sukupuolessa. Miehet ovat kaikki samanlaisia hirviöitä. Vaikka muuta uskottelevat itselleen, että nuo on vähän pahempia hirviöitä kun ovat eri värisiä. Eivät ole. Miehet pitäisi sulkea ulos yhteiskunnasta ja m..m sallia vain naisille.

Vierailija
71/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20+ vuotta sitten baari-illan päätteeksi jaoin taksin puolitutun miehen kanssa. Miehen kotipihassa se alkoikin vänkäämään että ei mun tartte kotiin lähteä, yritti kädestä kiskoa minut taksista mukaansa. Irrotti ja lopetti vänkäämisen kun kaapinkokoinen, illan viimeistä kyytiä ajava taksinkuljettaja totesi harvinaisen hiiltyneen kuuloisena, että "eiköhän se neiti itse parhaiten tiedä missä on paras paikka nukkua..." Nykäisin oven kiinni, kuski varmisti että olen kunnossa ja vei minut kotiin.

Ja nyt niille tarvii erikseen kertoa, ettei minihameeseen(!?!) pukeutunutta naista saa käpälöidä?

Jos asiat olisi hoidettu oikein, taksikuskit voisivatkin olla suojelijoita eikä uhkaajia, valitettavasti olemme päätyneet jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Vierailija
72/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 14v kun äiti laittoi mut tädin luokse taksilla, taksi pysähtyi metsätielle ja yritti työntää väkisin kalun suuhuni.

Ongelma ei ole kansallisuudessa, vaan kuskien sukupuolessa. Miehet ovat kaikki samanlaisia hirviöitä. Vaikka muuta uskottelevat itselleen, että nuo on vähän pahempia hirviöitä kun ovat eri värisiä. Eivät ole. Miehet pitäisi sulkea ulos yhteiskunnasta ja m..m sallia vain naisille.

poliisin tilastot väärennettyjä?

Vierailija
73/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoihin tulee taksamittarit, jotka maksavat vajaa kolme tonnia. Ja suomen kielen taitokoe kortin saamiseksi. Lisäksi autoilijan univormu.

Näillä saadaan ryhtiä alaan.

Vierailija
75/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö näitä ulkomaalaisten takseja. Jos minä tarvitsisin taksia, en menisi ulkomaalaisen kyytiin. Haluan suomalaisen kuskin. Hän vie minut A:sta B:hen, maksan taksin ja taksi lähtee seuraavalle keikalle. Näin se ennen toimi, nyt naisena pitää pelätä raiskausta - EI KIITOS NÄILLE KEHITYSMAALAISTEN TAKSEILLE. Menköön omiin maihinsa raiskaamaan naisiaan. 

Ei Helsingissä ole nähty yli 20 vuoteen ainuttakaan valkoihoista taksikuskia, bussikuskia tai siivoojaa.

Vierailija
76/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nimenomaan ole. Raiskaus tilastoissa raiskaavat ovat muutamaa yksittäistapausta lukuunottamatta kaikki miehiä.

Miehet ovat pahoja. Miehet ovat raiskaajia. Miehet ovat ongelma.

Vierailija
77/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää samat opit ois pitänyt opetta spedellekin

Vierailija
78/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koston paikka ja pitääkin alkaa ryöstämään takseja, niinhän se ennen meni, eli palataan tässäkin vanhaan hyvään!

Vierailija
79/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli ministeri Berner Sipilän hallituksesta joka taksiuudistuksen runttasi läpi. 

Nyt Suomi saa nauttia Kokoomuksen ja persujen politiikan aikaansaannoksista. 

Kiitos persut ja kokoomus! 

Berner oli keskustasta. Hän on ruotsinkielinen.

Vierailija
80/342 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nimenomaan ole. Raiskaus tilastoissa raiskaavat ovat muutamaa yksittäistapausta lukuunottamatta kaikki miehiä.

Miehet ovat pahoja. Miehet ovat raiskaajia. Miehet ovat ongelma.

tahallinen sokeutesi laimentaa kiihkomielisyytesi uskottavuutta