Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yle: Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea
24.03.2025 |
Kiitos vihreät ja vasemmisto. Ennen ei tällaista itsestäänselvyyttä tarvinnut aikuisille opettaa.
Kommentit (342)
Än ee ee koo ee är ee itä vaan lisää tänne! Sitä saa mitä tilaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tää menee ohi teeman, mutta pari viikkoa sitten jouduin lähijunassa todistamaan nuoren naisen ahdistelua. Kolme ihan kotimaista vanhempaa kännistä miestä. Jos ei panolle pyytäneet, niin sitten muuten vaan pusuttelivat, tai kehuvat tisseja ja persettä... yms. törkeetä käytöstä.
Tällä parikybäsellä naisella oli päällään aivan peittävät vaatteet ja kuulokkeet korvissa, joita selkeesti yritti kovemmalle saada, ettei kuulis äijien horinoita. Pari kertaan pyysin herroja muistamaan käytöstavat, niin kyllähän se yksi sitten keksi, että vanha h*ora on mustasukkainen. Siinä vaiheessa pyysin konnaria paikalle... siinä odotellessa, niin yksi niistä miehistä sitten päätti rouhaista tätä nuorta naista alapäästä. Ihan vaan käsi haaroihin ja huuteli siellä olevan nannaa!
Sitten alkoikin huuto ja mekastus ja meitä kaksi naista läiskii sitä äijää ympärikorvia. Jäätiin seuraavalla asemalla pois ja siihen tuls sitten järkkärit. Oli se kourijakin siinä, kun konnari nosti sen ulos. Odoteltiin poliiseja, kun tää nainen ilman muuta halusi tehdä rikosilmoituksen.
Poliisit jututti ja ottivat yhteystiedot. Kourija lähti selviämään. Hänkin uhkas tehdä musta rikosilmoituksen - ruma h'ora kävi hakkaamaan. Katotaan sitten kumpi saa äänensä paremmin kuuluviin. Mä pahoinpitely syytteen vai hän kunnialoukkauksesta.
Jäin sen nuoren naisen kanssa kaksin hetkeksi. Tarjosin hänelle kyytiä. Kiittäen hän selitti, että mies on tulossa hakemaan. Jäin sitten hänen kanssaan odottamaan. Kerto, että on mennyt niin hulluksi noi iltamatkatkin. Kun kasin ysin aikaan pääsee töistä, niin tuommoista se kotimatka on. Jatkuvaa huutelua ja ennenkaikkea h*orittelua.
Vaihdettiin yhteystiedot, että jos mä satun olemaan autolla iltaisin ytimessä, niin helposti voin napata hänetkin kyytiin. Tässä pitää alkaa kehitellä jotain naisten keskinäistä solidaarisuutta, että saadaan kulkea rauhassa!
OIkeasti muutaman vuoden päästä mun omat tyttäret ovat tuossa iässä, että pitäisi liikkua jo enemmän itse.