Tekikö laihtuminen sinut onnelliseksi?
Kertokaa kokemuksia, mitä kaikkea hyvää laihtuminen on tuonut elämäänne? Oma elämä tuntuu olevan ihan tauolla, rakkaudesta en uskalla edes haaveilla ja koko ajan on masentunut ja välinpitämätön olo. Olen pohtinut, että laihtumisen myötä saattaisi taas saada elämän syrjästä kiinni ehkä.
Kommentit (32)
Ei todellakaan tee onnelliseksi, voi jopa tehdä ihmisestä onnettoman kun ajatukset keskittyy liikaa ulkonäköön eli pinnalliseen asiaan jolla ei ole oikeasti merkitystä. Sinä olet onneton koska ulkonäkö merkkaa sinulle enemmän kuin elämä itse.Tärkeintä että löytää sisältään onnen, laihduttaminen ei onnea tuo, korkeintaan parempaa oloa fyysisesti
Terveisin lihava mutta syvästi onnellinen. Olen ollut myös hoikka ja onneton joskus elämäni aikana
Ei.
t. Normaalipainoisesta normaalipainoiseksi
Hyvä kysymys! Olen koko ikäni ollut hoikka ja kaunis ja minulla on ollut huonoja miehiä ja olen ollut onneton.
Nyt olen vähän pulskempi ja minulla on huomaavaisin ja ihanin mies ikinä.
Taidan laihduttaa turhaan..
Kyllä onnellisemmaksi! Jaksan paremmin päivät. Ei väsytä tavalliset arkiaskareet. Vaatteet näyttää paremmalta päällä. Liikkuminen on kevyempää, siis kaikki liikkuminen, sohvalta nousu jne.
Ruoasta tulee hyvä olo. Rakastin tulista, suolaista ja rasvaista. Nyt olen tottunut tavallisen ruoan makuun ja huomaan eron, kun syö inhimillisen kokoisen annoksen tavallista ruokaa VS jättiannoksen roskaa.
Joo, olen enemmän oma itseni hoikkana. Olin noin 10 vuotta elämästäni tuhdissa kunnossa. Koin olevani joku muu kuin minä. Nyt 52 vee ja hoikkana tunnen olevani se vanha kunnon minä.
Naamasta roikkuu. Matalat poskipäät, nasolabiaalien rumuus yllättää. Tissit roikkuu myös. Muuten kyllä terveempi olo, suosittelen hidasta, järkevää painonpudotusta.
Itseasiassa joo vaikka eihän se kaikkia elämän murheita veks vienytkään. Elämänlaatu koheni aivan hurjasti ja siitä sai ison boostin itsevarmuudellekin, kun vihdoin onnistuin pudottamaan extrakilot.
Elämän aikana tullut paljon jojoiltua painon kanssa, niin uskallan sanoa että monikaan asia ei määritä oloa yhtä paljon. Vaikka nyt ollaan edelleen lihavuuden puolella, niin kuitenkin menossa alaspäin siitä pahimmasta jamasta jossa olen ollut, ja huomaan jo miten se kamalin raskaus kaikessa tekemisessä on alkanut hälvetä ja jaksaminen kohentua.
Laihduin 73 kilosta 63 kiloon. Tuo paino on minulle se kriittinen raja, että kaikki vaatteet näyttää hyvältä, eikä ole sellaista oloa, että tursuu ja pullottaa. Kyllä se teki arjesta parempaa, kun aamulla ei ollut koskaan sellaista oloa, että mihin tänään mahtuisi. Tuosta on nyt kuusi vuotta ja viisi kiloa on tullut takaisin. Ja taas on kaapissa vaatteita, joita ei huvita laittaa päälle ja olo on vatsakas.
Eli lyhyt vastaus: Jos nyt ei onnellisemmaksi, niin tyytyväisemmäksi.
Kyllä, olen onnellinen ja koen eläväni elämäni parasta aikaa. Laihdutin normaalipainoon nelikymppisenä ja olen pysynyt saavutetussa painossa jo yli 5 vuotta.
Olo on energinen, jaksaa treenata ja touhuta, tuntee itsensä ketteräksi, vaatteet istuu ja niitä on paljon mukavampi ostaa.
On myös mahtavaa olla terve, kaikki veriarvot on suorastaan ihanteelliset. Monella ikäiselläni näin ei enää ole. Ihan jokaisen tulisi pyrkiä normaalipainoon!