Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parikymppinen ja asumiseni hankaloituu huomattavasti leikkausten takia.

Vierailija
23.03.2025 |

Hallitus miksi leikkaatte? Ei ole mahdollisuutta muuttaa 15-20 neliöiseen koirankoppiin asumaan. Ette pystyisi siihen itsekään.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi kun kuukauden viimeisillä viikoilla olen syömättä neljä päivää. Yhteensä 8 päivää paastolla, niin riittää rahat hyvin vuokraan.

Töissä en voi käydä, koska jos ei syö, niin ei jaksa tehdä duuniakaan. Ja työstä saa niin vähän rahaa että halvemmaksi tulee kun säästää työmatkoista pois ja ei syö mitään eikä käy missään.

Jos osaat kalastaa, niin sillä pärjää aika hyvin. On järkevämpää käydä kalassa kuin töissä. Tähän on tultu.

Minä olen nuori pleikkaa pelaava mies, joka ei ole koskaan käynyt töissä ja ei tule menemään koskaan töihin.

Olen elävä esimerkki siitä että ihminen pärjää yhdellä nuudelipaketilla päivässä. 7 nuudelipakettia maksaa vain alle 10e.

Kympin viikko. Jos ei tee mitään raskasta ja ei käy missään, niin tuolla määrällä ruokaa pärjää ihan hyvin.

Vierailija
82/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aloittaja joutuu sairaalaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takasin äitylin luokse!

Vierailija
84/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin alussa asuttiin opiskeluaikaan solokämpissä. Ei ollut herkkua, yhdeksi vuodeksi sain yksiön, tais olla 18 neliöö

Joten opiskeluelämä ei kuulukaan olla mitään luksusta. Liian helpolla jos pääsee niin saattaa tehdä mieli jäädä ikuisesti opiskelee

Vierailija
85/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin opiskelijat myy seksiä saadakseen rahaa! jos olet hyvännäköinen parikymppinen niin 300€/h irtoo helposti. Pari kivaa setämiestä hoitelet kuukaudessa niin 600€ puhtaana käteen kuukaudessa

Vierailija
86/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloitimme avioelämän 21 m2 yksiöstä ! Siinä missä yhden on ahdasta oli kahden parasta.

Vierailija
87/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole mahdollista? Jos ei itse kiinnosta tienata lisärahoitusta vuokraan niin sitten ottaa sen minka saa. Vaihtoehtona  on esim. etsiä isompi asunto (kimppakämppä) kaverin kanssa....Tai muuttaa tajkaisin äidin luokse , jos itsenäisyys ei onnistu.

Vierailija
88/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN, NUORI IHMINEN

Heti kun saan normaalin oman alani työpaikan niin menen.

Vierailija
89/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärin alussa asuttiin opiskeluaikaan solokämpissä. Ei ollut herkkua, yhdeksi vuodeksi sain yksiön, tais olla 18 neliöö

Joten opiskeluelämä ei kuulukaan olla mitään luksusta. Liian helpolla jos pääsee niin saattaa tehdä mieli jäädä ikuisesti opiskelee

En ole edelleenkään enää opiskelija, ehkä myöhemmin taas. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa?

Vierailija
90/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutkin opiskelijat myy seksiä saadakseen rahaa! jos olet hyvännäköinen parikymppinen niin 300€/h irtoo helposti. Pari kivaa setämiestä hoitelet kuukaudessa niin 600€ puhtaana käteen kuukaudessa

Saisin kuule vaikka sen 300€ vaikka päivittäin mutta mulla on periaatteet. Mistä tulee nyt tää opiskelija jankkaus?

Vierailija
91/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihinmeno on AINA vaihtoehto!

Niin on. Pitää vain käsitellä pesäpallomailalla sopiva henkilö jonka työpaikan sitten saa itselleen.

Vierailija
92/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole mahdollista? Jos ei itse kiinnosta tienata lisärahoitusta vuokraan niin sitten ottaa sen minka saa. Vaihtoehtona  on esim. etsiä isompi asunto (kimppakämppä) kaverin kanssa....Tai muuttaa tajkaisin äidin luokse , jos itsenäisyys ei onnistu.

Murhaisin mielummin äitini ja ystäväni kuin asuisin heidän kanssaan.

Vierailija
93/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalapseni asuu soluasunnossa eli hänellä oma huone, mutta muut tilat yhteiset 2 muun tytön kanssa. Toinen lapseni asuu alivuokralaisena kerrostalokämpässä ja hänellä oma huone ja wc. Muita tiloja ei lupa käyttää. Itse asuin 2-kymppisenä opiskelijana iäkkään tätini talossa jossa mun piti siivota koko asunto ja hoitaa piha-alue. 

No onpa surkeaa. Ihmiset ovat muutenkin inhottavia, en kestäisi päivääkään, varsinkaan tuntemattomia.

Ei ole surkeaa vaan ihan normi käytäntö. Ei kaikki ole kultalusikka prseessä syntyneitä joille isi ja mami ostaa tai vuokraa oman asunnon, eikä kaikilla ole mahdollisuutta saada omaa pankkilainaa asuntoa varten. Sukulaistyttö maksaa opintolainallaan ostamansa asunnon lyhennyksiä, mutta veljensä laittoi oman lainan

Sotaa voi käyttää omaan kostamiseen, eli ampua omaan suuntaan.

Vierailija
94/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Tukia pitäisi hakea joka tapauksessa, koska parikymppinen ei vielä pääse tarpeeksi koville tienesteille elääkseen kokonaan ilman tukia.

Puolisoni poika aloitti 2 vuotta sitten 20-vuotiaana rekkakuskina. Ei tarvittu kauheaa korkeakoulutusta ja palkka juoksee niin, että talo on juuri ostettuna vaimon kanssa.

Vierailija
95/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Ai sinnekö niin vaan mennään??? Jostain syystä ei aknakaan tälläinen viisikymppinen pääse...

Vierailija
96/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole mahdollisuutta? Asun itse 12 neliön soluhuoneessa. 

Vtut asut. En muutenkaan ole opiskelija.

Miksi pitäisi olla opiskelija?

Opiskelijateini pystyisi ehkä hetken sinnittelemään jossain laitosmaisessa asumismuodossa mutta perusaikuinen ei.

Mikä erottaa 20-vuotiaan opiskelijan ja työttömän pystymisen?

Toinen pystyy töihin ja toinen ei.

Vierailija
97/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä aloituksen vinkuna tulee todennäköisesti Helsingistä, suomen kalleimmalta alueelta.

Vierailija
98/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi kun kuukauden viimeisillä viikoilla olen syömättä neljä päivää. Yhteensä 8 päivää paastolla, niin riittää rahat hyvin vuokraan.

Töissä en voi käydä, koska jos ei syö, niin ei jaksa tehdä duuniakaan. Ja työstä saa niin vähän rahaa että halvemmaksi tulee kun säästää työmatkoista pois ja ei syö mitään eikä käy missään.

Jos osaat kalastaa, niin sillä pärjää aika hyvin. On järkevämpää käydä kalassa kuin töissä. Tähän on tultu.

Minä olen nuori pleikkaa pelaava mies, joka ei ole koskaan käynyt töissä ja ei tule menemään koskaan töihin.

Olen elävä esimerkki siitä että ihminen pärjää yhdellä nuudelipaketilla päivässä. 7 nuudelipakettia maksaa vain alle 10e.

Kympin viikko. Jos ei tee mitään raskasta ja ei käy missään, niin tuolla määrällä ruokaa pärjää ihan hyvin.

7 nuudelipakettia saat alle vitosella isommista marketeista.

Vierailija
99/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihinmeno on AINA vaihtoehto!

Niin on. Pitää vain käsitellä pesäpallomailalla sopiva henkilö jonka työpaikan sitten saa itselleen.

Viikinkien kultuurissa voimakkain sai potin itselleen. Viikinkikultuurissa ei vanhoilla ollut varallisuutta.

Vierailija
100/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite asuin tuon ikäisenä 21 neliön yksiössä. Tienasin kokopäivätyöstä 1400 e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi