Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parikymppinen ja asumiseni hankaloituu huomattavasti leikkausten takia.

Vierailija
23.03.2025 |

Hallitus miksi leikkaatte? Ei ole mahdollisuutta muuttaa 15-20 neliöiseen koirankoppiin asumaan. Ette pystyisi siihen itsekään.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 43 neliötä ja voisin asua pienemmässäkin. Alkaa tosiaan vuokrataso olla aika korkea niin tinkisin mielummin tilasta ja maksaisin pienempää vuokraa jos tilanne sellainen olisi että ei olisi varaa. Ihan työssäkäyvänäkin ja hyvin pärjäävänä katselen edullisempia asuntoja ja voisin muuttaa kunhan haluamaltani alueelta vapautuisi edullisempi asunto. Olen asunut 33 neliöisessäkin ja oli ihan riittävästi tilaa.

Vierailija
42/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole mahdollisuutta? Asun itse 12 neliön soluhuoneessa. 

Vtut asut. En muutenkaan ole opiskelija.

Parikymppinen joka ei ole töissä eikä opiskele. Parasta kun muutat pois Suomesta, ei täällä tarvita tuollaisia elätettäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä 1 ihminen voi asua 20m2 kämpässä..mitä lukaalia sä verovaroilla kustannettuna tarvitset? toimeentulotukikaan ei varmaan riitä kun pitää jatkuvasti woltata.

Mistä tuon wolttaamisen repäisit?

Eihän se mistään lukaalista kerro jos on koti jossa pystyy liikkua ja hengittää.

Ihmeellistä miten minä ja moni muukin pystyy liikkumaan ja hengittämään pienessäkin kodissa. Oletko varma ettei sulla ole jokin sairaus jos se liikkuminen ja hengittäminen on hankaa pienessä tilassa?

Vierailija
44/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkatyöläiset jakaa 10 neliöiden makuuhuoneen kahdestaan. Ja he sentään tekevät työtä!

Vierailija
45/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla opiskelija?

Opiskelijateini pystyisi ehkä hetken sinnittelemään jossain laitosmaisessa asumismuodossa mutta perusaikuinen ei.

Perusaikuisen ei tarvitsekaan, koska perusaikuinen käy töissä ja elättää itsensä.

Kaikki eivät tyydy siivoajan tai kaupankassan työhön.

No sitten ollaan ilman rahaa. Ja asutaan siellä missä voidaan ja mihin rahat riittää niin kuin on aina tehty. Ennen tuossa tilanteessa olisivat olleet tarjolla teltta metsässä tai yömaja.

Vierailija
46/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Missä on se rakennus, jonka katolla lukee "töitä kaikille" ja jonne voi vain mennä?

Vierailija
47/129 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus vaarantuu merkittävästi väestönvaihdon ja islamisaation takia. Kiitos suvakkihuorien.

Vierailija
48/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ratkaisu.

Töihin.

Vierailija
49/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tämöistä tämä nykyään on, että ihmiset, jotka eivät itse tienaa rahojaan kehtaavat valittaa asunnon koosta. Alkaa jo kuulostaa siltä, että Putinille olis hommia tässäkin maassa.

Vierailija
50/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Ei töihin enää mennä. Töihin päästään.

Töitä on kyllä, jos työ vaan maistuu.

Tuota hokevat ovat niitä, jotka pelkällä peruskoulupohjalla kävelivät firmaan sisään ja saivat työn, jonka palkalla pystyi rakentamaan omakotitalon.

Asiat ovat HIEMAN toisin nykyään. Jopa roskakuskin tai lappuliisan virkaan hakee satoja hakijoita...

Vierailija
51/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse olin parikymppinen niin elämä oli yhtä juhlaa. 12 olutta sai kuudella eurolla. Vuokrat oli alhaiset. Kolmion 77 neliötä sai neljällä sadalla eurolla. Oltiin juuri siirrytty euroihin. Bileitä oli ja oli rento opiskella. Stressi ei häirinnyt opin siirtymistä pääkoppaan ja töitäkin oli tarjolla, jos tarvitsi enemmän rahaa.

Kaikki oli hyvin, kunnes opinnot oli suoritettu ja siirryttiin lähemmäs 2009. Sikainfluenssan aikakausi alkoi.

Työnteko ei enää kannattanut ja alkoi asiat maksaa liikaa. Nyt työnteko ei todellakaan kannata edes ajatuksen tasolla.

Sota on lähellä ja kaikki menee päin helvettiä. Kiitos oikeisto :/ Edes Sanna Marinin joukkue ei saanut kuin vähennettyä ihmisuhrien määrää korona-aikana. Sen tietää mitä oikeisto olisi tehnyt korona-aikana ihmisille.

Oltaisi menty ruotsin linjalla kohti pääkallojen kenttiä.

Vierailija
52/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Missä on se rakennus, jonka katolla lukee "töitä kaikille" ja jonne voi vain mennä?

Mitä jos etsisit töitä ihan itse. Niin muutkin tekee.

Vierailija
53/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Mitä jos etsisit töitä ihan itse. Niin muutkin tekee.

Töitä ei ole Suomessa. Sota lähestyy. Kaikki fiksut etsii töitä muualta Euroopasta ja äkkiä pois.

Vierailija
54/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Milläs vuosikymmenellä sinä elät? Eipä ole töitä tässä maassa enää mihin mennä. Jättityöttömyys ja työpaikkapula sen sijaan on. Ei sinne töihin voi mennä kun ei töitä ole!

Vierailija
55/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itke siellä, minä asuin kolme vuotta solukämpässä, tee perässä.

Arvostan itseäni sen verran etten sitä kyllä te, se on varma. 

Miksi sä arvostat itseäsi, kun et viitsi edes opiskella itsellesi tutkintoa, joka auttaisi töihinpääsyssä? Sähän olet parhaassa opiskeliiässä. On suoraan sanottuna äärimmäisen tyhmä teko olla opiskelematta. Eivät työnantajat arvosta ihmistä, joka ei viitsi kouluttautua. Turha valittaa, jos jäät sohvalle makaamaan. Yhteiskunnan ei kuulu elättää sinua, vaan sinun yhteiskuntaa.

Vierailija
56/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkatyöläiset jakaa 10 neliöiden makuuhuoneen kahdestaan. Ja he sentään tekevät työtä!

Eli ovat vain pienessä säilössä eläviä orjia. Jos päin naamaa tuollaista ehdottaisit niin sen jälkeen sua ei tunnistaisi enää äitiskään.

Vierailija
57/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää lukea tällaisia valtituksia kun olen itse jo keski-ikäinen työtön ja joudun asumaan vanhempani luona, vaikka mittari on tullut täyteen jo vuosia sitten, enkä halua asua vanhempani luona. En ole päässyt koskaan muuttamaan lapsuudenkodistani. Rahat ei riitä muuhun ja olen vaan vanhempani orjana. Tämä on jo tuhonnut itseni lopullisesti.

Vierailija
58/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei ole mahdollisuutta elättää pummeja 

hommatkoon omat rahansa 

Vierailija
59/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla opiskelija?

Opiskelijateini pystyisi ehkä hetken sinnittelemään jossain laitosmaisessa asumismuodossa mutta perusaikuinen ei.

Perusaikuisen ei tarvitsekaan, koska perusaikuinen käy töissä ja elättää itsensä.

Kaikki eivät tyydy siivoajan tai kaupankassan työhön.

No sitten ollaan ilman rahaa. Ja asutaan siellä missä voidaan ja mihin rahat riittää niin kuin on aina tehty. Ennen tuossa til

Kerroppa mikä antaa eliitille enemmän oikeutusta tähän rahaan ja Purralle Zalandomekkoihin kuin köyhille kansalaisille?

Vierailija
60/129 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap mene töihin?

Ei töihin enää mennä. Töihin päästään.

Töitä on kyllä, jos työ vaan maistuu.

Esimerkkejä niistä töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi