Oletko Israelin vai Palestiinan puolella?
Palstalla käydään vilkasta keskustelua Lähi-idän tilanteesta. Kumpaa osapuolta sinä sympatiseeraat?
Kommentit (493)
Palestiinan kansalaisten puolella. En Hamasin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomen päättäjillä on vähänkään isänmaallisuutta, eivät asetu ja aseta maatamme nyt ainakaan Israelia vastaan. Raamatussa varoitetaan hyvin vakavasti olemaan liittoutumatta Googin sotajoukkojen kanssa, jotka aikojen lopulla nousevat Israelia vastaan.
Mitä tekemistä suomalaisuudella on Raamatun kanssa? Muistaakseni noissa satukirjoissa ei ollut yhtään Virtasta tai Korhosta. Suomessa oli ihan omat satunsa, jotka kristinusko julmasti hävitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset kaasutti juutalaisia. Tietysti olen nyt Israelin puolella.
Ja teki niistä lampunvarjostimia. Naurista keksityille tarinoille
Laki holocaustin kiistämisen kriminalisoinnista ei ole vielä voimassa, joten yhä voimme uskoa siitä kerrotut asiat. Sitten kun se on voimassa, emme enää voi olla varmoja.
Vierailija kirjoitti:
Te Israelin puolella olevat olette siis sitä mieltä että jos suomalainen terroristiryhmä tekisi iskun Venäjälle, venäjä olisi oikeutettu listimään koko Suomen kansan mahdollisimman raaasti ja estämään myös kansainvälisen humanitäärisen avun antamisen meille?
itse en ole kummankaan puolella vaan kansanmurhaa vastaan.
Suomi ei ikinä lähettäisi TERRORISTEJA lahtaamaan ketään, haloo! Suomen armeija perustuu puolustukseen, eikä meillä ole mitään sellaista ryhmittymää, joka lähtisi terrorisoimaan mihinkään. Jos olisi niin takuulla tulisi väkivaltainen vastaus.
Olen aina altavastaajan puolella, se on luontoni. Nyt siis palestiinalaisten. Jos palestiinalaiset yllättäen pääsisivät niskan päälle ja alkaisivat teu rastaa israelilaisia, olisin Israelin puolella.
Ei se ole sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina altavastaajan puolella, se on luontoni. Nyt siis palestiinalaisten. Jos palestiinalaiset yllättäen pääsisivät niskan päälle ja alkaisivat teu rastaa israelilaisia, olisin Israelin puolella.
Ei se ole sen kummempaa.
Hyvä vastaus, ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä sama asia. Luvut vaihtelee mutta ainakin 2/3 palestiinalaisista kannattaa hamasia. Väittäisin että lähes kaikki, plus rajojen ulkopuolinen tuki.
Vaalit on käyty viimeksi 19 vuotta sitten. Eikä ne olleet ihan demokraattiset.
Joten mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sen kummempaa.
"Heikkous" ei ole hyve.
Se ei ole heikkoutta että on munaa mennä altavastaajan puolelle.
Se on heikkoutta, että liittyy joukkoon potkimaan alistettua porukalla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika hävittää koko islam maailmankartalta?
Nettivinkattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika hävittää koko islam maailmankartalta?
Olisi.
En hyväksy muslimien hävittämistä, mutta kannatan kaikkien mielenhäiriöiden hävittämistä.
En erityisesti kummankaan puolella, mutta riippuu tietysti ihan asiasta ja tilanteesta.
Samaa porukkaa, eri rahoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä sama asia. Luvut vaihtelee mutta ainakin 2/3 palestiinalaisista kannattaa hamasia. Väittäisin että lähes kaikki, plus rajojen ulkopuolinen tuki.
Vaalit on käyty viimeksi 19 vuotta sitten. Eikä ne olleet ihan demokraattiset.
Joten mistä sinä sen tiedät?
Miksi syytät palestiinalaisten järjestämiä vaaleja epädemokraattisiksi?
Onks täällä oikeasti palstan seuraajia, jotka kannustaa näin raakaa kulttuuria? Sick.
En ole kummankaan puolella. Pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sen kummempaa.
"Heikkous" ei ole hyve.
Se ei ole heikkoutta että on munaa mennä altavastaajan puolelle.
Se on heikkoutta, että liittyy joukkoon potkimaan alistettua porukalla päähän.
Älä puhu alistetuista kun puhutaan terroristeistä jotka tekee terrori iskuja jopa YK:n mittareilla mitattuna.
Kysymys kun olet aina alta vastaajan puolella niin menetkö vankiloihin puolustamaan raiskareita ja pedofiilejä muilta vangeilta kun ne on siellä altavastaajan roolissa alistettuna?
En ole kummankaan puolella, vaan viattomien lasten ja naisten puolella.
Voi kun siellä osattaisiin elää edes joskus rauhassa, eikä sitä vihan kierrettä siirrettäisi lapsille
Isrealin valtio täytyy lopettaa. Pyhän maan miehittäjät on lähetettävä Saksaan takaisin ja alueet luovutettava Palestiinalle.
Olen niiden puolella, jotka eivät sodi.