Oletko Israelin vai Palestiinan puolella?
Palstalla käydään vilkasta keskustelua Lähi-idän tilanteesta. Kumpaa osapuolta sinä sympatiseeraat?
Kommentit (493)
Joku persuääliö se jaksaa spämmätä tota skeidaansa 🥱 menis töihin
Vierailija kirjoitti:
Joku persuääliö se jaksaa spämmätä tota skeidaansa 🥱 menis töihin
Miksi et itse töissä?
Juuri tänään aamuna totesin puolisolleni, että helvetissä on aivan erityinen paikka Netanjahulle ja Putinille.
Kehtaavatkin näytellä uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään aamuna totesin puolisolleni, että helvetissä on aivan erityinen paikka Netanjahulle ja Putinille.
Ja kaikille muslimeille.
Muslimit ovat tosiuskovaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te Israelin puolella olevat olette siis sitä mieltä että jos suomalainen terroristiryhmä tekisi iskun Venäjälle, venäjä olisi oikeutettu listimään koko Suomen kansan mahdollisimman raaasti ja estämään myös kansainvälisen humanitäärisen avun antamisen meille?
itse en ole kummankaan puolella vaan kansanmurhaa vastaan.
Sanon tämän hyvin varovaisesti ja täydellä ystävyydellä: lue myös muita kuin kotimaan medioita. Monia asioita liioitellaan, jopa vääristellään, ja mustamaalataan Israelia osin täysin perusteetta (tai ainakin niin, että mitään vahvasti todennettavaa faktaa joistakin väitteistä ei yksinkertaisesti löydy). Haluan kehottaa tähän osaksi sen vuoksi, että koen itseni saaneen hyvin vääristyneen kuvan tilanteesta kotimaisesta mediasta ja olen joutunut suorastaan nöyrtymään tarkistaakseni ja jopa muuttaakseni omaa kantaani.
Lisäksi, vaikka Is
Israel valehtelee ja sinä uskot kaiken 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te Israelin puolella olevat olette siis sitä mieltä että jos suomalainen terroristiryhmä tekisi iskun Venäjälle, venäjä olisi oikeutettu listimään koko Suomen kansan mahdollisimman raaasti ja estämään myös kansainvälisen humanitäärisen avun antamisen meille?
Sanon tämän hyvin varovaisesti ja täydellä ystävyydellä: lue myös muita kuin kotimaan medioita. Monia asioita liioitellaan, jopa vääristellään, ja mustamaalataan Israelia osin täysin perusteetta (tai ainakin niin, että mitään vahvasti todennettavaa faktaa joistakin väitteistä ei yksinkertaisesti löydy). Haluan kehottaa tähän osaksi sen vuoksi, että koen itseni saaneen hyvin vääristyneen kuvan tilanteesta kotimaisesta mediasta ja olen joutunut suorastaan nöyrtymään tarkistaakseni ja jopa muuttaakseni omaa kantaani.
Lisäksi, vaikka Is
Korjaus: "Israelin tavoitteena olisi totaalisesti tuhota jokin kansa,... "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille muslimeille.
He todella uskovat ja palvovat saatanaa. Olet oikeassa.
Huvittaa sun islamofobia 🤭 Otapa persu lääkkeesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän hyvin varovaisesti ja täydellä ystävyydellä: lue myös muita kuin kotimaan medioita. Monia asioita liioitellaan, jopa vääristellään, ja mustamaalataan Israelia osin täysin perusteetta (tai ainakin niin, että mitään vahvasti todennettavaa faktaa joistakin väitteistä ei yksinkertaisesti löydy). Haluan kehottaa tähän osaksi sen vuoksi, että koen itseni saaneen hyvin vääristyneen kuvan tilanteesta kotimaisesta mediasta ja olen joutunut suorastaan nöyrtymään tarkistaakseni ja jopa muutt
>Israel valehtelee ja sinä uskot kaiken 🥱
No, itse olen täysin objektiivisesti löytänyt tähän mennessä enemmän tukea Israelin kuin vastapuolen väittämille. Faktoja yksinkertaisesti löytyy enemmän.
Vaikkapa tuon poliorokoteasian voi tarkistaa vaikka kuinka monesta muustakin lähteestä kuin vain tuosta yhdestä linkkaamastani jutusta.
En pelkää kulttiasi. 🤭
Islam on saatanan persereiästä kaivettu homojen kultti.
Kiukuttaako hinttisiionistia tirks tirks 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille muslimeille.
He todella uskovat ja palvovat saatanaa. Olet oikeassa.
Huvittaa sun islamofobia 🤭 Otapa persu lääkkeesi
En pelkää kulttiasi. 🤭
Islam on saatanan persereiästä kaivettu homojen kultti.
Sulla tuntuu olevan koko ajan kaikki pylly ja kakkajutut mielessäsi. Taidat olla IDF:n homoseksialistisotilas 🤣👃
Voisitte miettiä enemmän itänaapuria, kuin lähi-idän ikuisia sotia.
En ole kenenkään puolella, koska sillä ei ole väliä.
Voin taata, ettei näilläkään osapuolilla ole mielipidettä siitä, jos Suomi joutuu itänaapurin kanssa sotaan.
Suosittelen laskemaan irti kuvitelmasta, että yksittäisen siviilin mielipiteellä olisi mitään merkitystä näissä asioissa.
"Huolettaa" kaikkien niiden maiden siviilien puolesta ja ei se muillekaan ole helppoa. Mieleeni on painunut Israelin puolelle tullut hyökkäys, joka oli kamala. Toisaalta muiden maiden tilanne myös haavoittuva.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset kaasutti juutalaisia. Tietysti olen nyt Israelin puolella.
Ja teki niistä lampunvarjostimia. Naurista keksityille tarinoille
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska nähdä, kun Palestiinan puolella olevat menevät sinne heiluttamaan pride-lippujaan. Mitähän tapahtuisi.
Taidat olla ns. yksinkertainen ihminen?
Palestiinan puolella tottakai, Hamasin suorittamaa Gazalaisten kansanmurhaa vastaan.
Olen enemmän Israelin puolella, mutta en hyväksy Israelin nykyisen hallituksen politiikkaa enkä tätä siviilien tappamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän Israelin puolella, mutta en hyväksy Israelin nykyisen hallituksen politiikkaa enkä tätä siviilien tappamista.
Ketä se tappaisi, kun kaikki palet on ilmoittautuneet teroiksi eikä sotilasrintamaa ole? Ne henkilön tunnistavat ohjukset on vielä kehityksessä. Siitä huolimatta on Hamasjehujen määrää harvennettu. Palet piilotteli niitä, ja piilottautuivat ihmiskilpien taakse ajatuksella, jos tapatte minut kuolee paljon mukanani, ja siitä saatte huonoa palautetta lännen humanisteilta. Nyt ne on vapauttaneet itsensä juutalaisista mutta vähän eri tavalla kuin luulivat.
Huomaa, että persujen äänestäjät ovat jakomielitautisia