Moottoripyörän renkaan vaihto liikkeessä
Öljynvaihdon yhteydessä soitettiin, et rengas ois järkevää vaihtaa kun on kantikas. Osaako joku sanoa paljonko fasun renkaan vaihto maksaa, noin suurinpiirtein? Netti kolattu läpi, mutta en löydä vastausta. Kyseessä siis liikkessä suoritettava huolto, koska työkaluja, tiloja ja osaamista ei löydy.
Vaihtotyö mieluiten Satakunnan alueelta, mut en mä poissulje Varsinais-Suomea tai Pirkanmaatakaan.
Kommentit (40)
Siis sinä ajaisit säästösyistä eri maakuntaan vaihdattamaan moottoripyörän renkaan? Toivottavsti itselle ei tule koskaan noin paha rahapula.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on rahapulasta puhunut?
AP
Jos pitää kysellä hinnan perään muutaman satasen hommasta niin silloin täytyy olla rahapula.
Et itse huomannut renkaan kuntoa ?
Valitan, mutta ei ole rahapula 😂 Iha vaihtotyön hintaa lähdin tiedustelemaan, koska ei ole tietoa. Tais olla virhe?
Miksi et kysy sieltä liikkeestä hintaa?
Miksi et kysynyt asiasta sinulle soittaneelta henkilöltä?
Vierailija kirjoitti:
Et itse huomannut renkaan kuntoa ?
En kiinnittänyt huomiota kun sen sinne vein, mutta katsoin syksyllä otettua kuvaa niin kyllä takarengas näyttää kantikkaalta. Siksi kyselen hintoja, jotta tiedän missä summissa pyöritään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta jos vauvapalstalla tiedetään enemmän noista hinnoista niin... ?
Vierailija kirjoitti:
Valitan, mutta ei ole rahapula 😂 Iha vaihtotyön hintaa lähdin tiedustelemaan, koska ei ole tietoa. Tais olla virhe?
Niinpä. Tämmöstä täällä aina on. Asiallisiin kysymyksiin ei saa vastausta.
Mites olis joku Bike-sivusto, moottoripöyräilijöiden harrastussivut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta jos vauvapalstalla tiedetään enemmän noista hinnoista niin... ?
Yliksen jonnet on varmasti enemmän pärrien perään kuin keskiverto-vauvapalstalainen.
Ei saa satasta maksaa vaihtotyö, ennemminkin 50, renkaan hinta löytyy esim. Storm.fi
Polta vähän aikaa kumia sudittamalla niin rengas on jälleen kulunut pyöreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Polta vähän aikaa kumia sudittamalla niin rengas on jälleen kulunut pyöreäksi.
Rengas on aina pyöreä. Kantikkuus on eri asia.
Itse kysyn aina hinnan kun sovin minkä merkkiset renkaat laitetaan ja paljonko on työn osuus. Miksi en kysyisi, mun kulkupeli ja mun rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tämmöstä täällä aina on. Asiallisiin kysymyksiin ei saa vastausta.
Mites olis joku Bike-sivusto, moottoripöyräilijöiden harrastussivut.
Jauhenlihan pesuun saa vastauksia.
Eiköhän se hinta vaihto työlle pyöri siinä 50-80e välimaastossa. Renkaiden hinnat sitten satasesta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin huomenna soittaa ja kysellä kun kausi on vielä korkkaamatta
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rahapula niin muista että ei kannata pihistellä renkaan hinnassa ja ottaa halvinta mahdollista. Ota ns oikeaa merkkiä, Pirelli ym jotka ovat valmistaneet nimenomaan mp-renkaita jo kauan.
Ei onnistu liikkeessä.
Kannattaa pysähtyä tien reunaan.