Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Tulipa ap:sta mieleen eräs deitti, joka treffeillä enimmäkseen vaan tuijotti puhelintaan, vastasi kysymyksiin max kolmella sanalla, kysyi multa että kuinka monta seksikumppania mulla on yhteensä ollut ja tapaamisen lopuksi esitti epävirallisen uhkauksen 'nyt jos tästäkään ei tuu mitään ni en takaa mitä teen'. Profiilissa hän mainosti olevansa kiltti ja tavallinen. No ei ollut kiltti, eikä kovin normaalikaan. Mua pelotti koko tapaamisen ajan.
Voi helvetti. Onneksi selviydyit vahingoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jorma, olet täydellinen/täydellisen oikeassa.
Tässä osoite, josta voit välittömästi tulla hakemaan lohtusäälipllua, jonka kantoteline osaa asettua asemaasi.
ole nyt jo jumalauta tyhmä lehmä hiljaa siitä ällöttävästä haisevasta limaloorastas
"Miksi naiset lietsovat vihaa ja kahtiajakoa? On kamalaa, kuinka maailmassa on niin paljon vihaa ja negatiivisuutta."
en lietso kahtiajakoa, vaan tuo juttu oli kirjoitettu vain tuolle yhdelle ja samalla naiselle joka kokoajan jaksaa siitä jalkovälistänsä jauhaa vaikka monet kerrat on sanottu ettei se minua ainakaan kiinnosta
ja sitten tietty pilkataan homoksi, kun ei ole kokoajan pil lu mielessä. on naiset sitten sivistyneitä ja fiksuja näiden juttujensa kanssa
Vaikuttavaa muiden asemaan asettumista ilman ainuttakaan minäminäminäjankkaa, kuinka osaatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en lietso kahtiajakoa, vaan tuo juttu oli kirjoitettu vain tuolle yhdelle ja samalla naiselle joka kokoajan jaksaa siitä jalkovälistänsä jauhaa vaikka monet kerrat on sanottu ettei se minua ainakaan kiinnosta
ja sitten tietty pilkataan homoksi, kun ei ole kokoajan pil lu mielessä. on naiset sitten sivisty
Vaikuttavaa muiden asemaan asettumista ilman ainuttakaan minäminäminäjankkaa, kuinka osaatkaan?
no mistäs sulla nyt on noin paha olo. haluaisitko kertoa hieman itsestäs. eikö kukaan kysynyt miten sun päivä meni tai miten voit tänään. no nyt on kysynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se alin 8/10 miehistä on "outoja reppanoita" ei se ongelma ole miehet, vaan naisten vaatimukset ja olosuhteet jotka vievät miehen arvon naisille täysin nolliin.
No sille ei voi sitten kukaan mitään, eikö? Ketään ei voi pakottaa viehättymään toisesta, joten ratkaisua ei ole.
Näinhän se on. Siksi lapsia saavat lähinnä maahanmuuttajat ja alfat, jotka pyörittävät useampaa perhettä.
En tiedä missä asut, mutta ihan tavan tallaajia täällä meillä päin lisääntyy. Toki myös maahanmuuttajat, ei kai heitäkään ole kastroitu. En vieläkään tiedä, millainen on alfa-mies, kun en tiedä tuntevani yhtä ainutta. Tuskin tunnet sinäkään.
Suomalaistaustaisten
Entä sitten? Miksi lasten pitää olla jotain "rotuhygieenisiä"? En ole itsekään, ja hyvin on pyyhkinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pääosin yliarvioi oman tasonsa koska naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei edes olisi kaunis, tämä aiheuttaa sen että myös rumat naiset luulevat olevansa kauniita.
Lapsena prinsessaleikit ja prinsessasadut aiheuttavat sen että aikuisena nainen luulee olevansa se kaunis prinsessa joka ansaitsee komean prinssin.
Hömppädraama ja hömppäkirjalisuus aiheuttaa sen että niissä ne rumat naiset myös saa rakkautta tasokkailta miehiltä.
Nämä kolme asiaa ovat niitä jotka vääristävät naisten omaa kuvaa itsestään.
Kuvaile ruma nainen mahdollisimman tarkasti? Ois kiva tietää mitä se sulle tarkoittaa
yli 30v ja BMI joku yli 22 ja tatuointeja, ei tasaset tai keltaset hampaat, huonot tai ohuet tai värjätyt tai lyhyet hiukset, pienet tissit tai rumat tissit, huono
Eli toisin sanoen kaikki elävät naiset, jotka ei ole sua piilossa kuvaruudun ja laajakaistan ja neljän tunnin maskin takana 😂
Tätähän me ollaan eli nyt joudut tyytymään siihen OF- tai Insta-illuusionaiseen maskeineen ja suodattimineen. Kauhea menetys meille toki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se alin 8/10 miehistä on "outoja reppanoita" ei se ongelma ole miehet, vaan naisten vaatimukset ja olosuhteet jotka vievät miehen arvon naisille täysin nolliin.
No sille ei voi sitten kukaan mitään, eikö? Ketään ei voi pakottaa viehättymään toisesta, joten ratkaisua ei ole.
Näinhän se on. Siksi lapsia saavat lähinnä maahanmuuttajat ja alfat, jotka pyörittävät useampaa perhettä.
Joo, ne lyhyet, lihavat, alipainoiset, kaljut, alle keskituloiset, köyhät, duunarit ja myös työttömät alfat, jotka lapsiaan päiväkodista hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pääosin yliarvioi oman tasonsa koska naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei edes olisi kaunis, tämä aiheuttaa sen että myös rumat naiset luulevat olevansa kauniita.
Lapsena prinsessaleikit ja prinsessasadut aiheuttavat sen että aikuisena nainen luulee olevansa se kaunis prinsessa joka ansaitsee komean prinssin.
Hömppädraama ja hömppäkirjalisuus aiheuttaa sen että niissä ne rumat naiset myös saa rakkautta tasokkailta miehiltä.
Kuvaile ruma nainen mahdollisimman tarkasti? Ois kiva tietää mitä se sulle tarkoittaa
No esimerkiksi kiti kokkonen on ruma.
Ja silti kelpaisi karvamadollesi temmeltää siinäkin puutarhassa, jos vain kitisijätarhuri antaisi luvan eikä olisi hypergamisesti väärin pariutunut yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi kiti kokkonen on ruma.
On muuten todella kaunis nainen upeine hiuksineen. Lisänä huumorintaju ja se miesten peräänkuuluttama empaattisuus. Enpä taas ihmettele näitä inkkuliulinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä asut, mutta ihan tavan tallaajia täällä meillä päin lisääntyy. Toki myös maahanmuuttajat, ei kai heitäkään ole kastroitu. En vieläkään tiedä, millainen on alfa-mies, kun en tiedä tuntevani yhtä ainutta. Tuskin tunnet sinäkään.
Suomalaistaustaisten
Veikkaan että itelläs jää nollaan kuten kaikilla miehillä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa ap:sta mieleen eräs deitti, joka treffeillä enimmäkseen vaan tuijotti puhelintaan, vastasi kysymyksiin max kolmella sanalla, kysyi multa että kuinka monta seksikumppania mulla on yhteensä ollut ja tapaamisen lopuksi esitti epävirallisen uhkauksen 'nyt jos tästäkään ei tuu mitään ni en takaa mitä teen'. Profiilissa hän mainosti olevansa kiltti ja tavallinen. No ei ollut kiltti, eikä kovin normaalikaan. Mua pelotti koko tapaamisen ajan.
Kaikki mitä luet palstalla on varmasti totta ja näin on varmasti käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä peräänkuulutettiin miesten yksinäisyyden ymmärtämistä. Ymmärrän täysin.
"En tehnyt copypasteja. Sekoitat minut nyt johonkin toiseen senkin psykomamma. Minä olen itse tasokas mies, olen korkeakoulutettu komistus jolla on pituutta +180cm ja ajan uudella saksalaisella autolla, saan kauniita naisia oikeastaan aika helposti ja rumia en edes kelpuuta seuraani. Oletko katkera?"
En. Ihmettelen vain, miksi tulit avautumaan naisten "prinsessaharhoista", jos sinulla kerran riittää niitä prinsessoja uuden saksalaisen autosi etupenkille. :D
Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni hiukan samanlainen kokemus. Mutta koska sulle ei ole käynyt noin, kellekään ei ole.
Paljon on narsismia ym vähintään persoonallisuushäiriötasoista psyykkistä ongelmaa inceleissä, eli ihan syystä ovat yksin.
Vois noitten oloa silti lääkitys helpottaa, vaikkei niistä kelpaavia teekään.
"edelleen veikkaan että ainoa tekijä on se että oon sen verran sujut aikuisviihteen katsomiseni kanssa etten koe mitenkään häpeäks asiasta puhua. käytännössä 100% sinkkumiehistä katsoo aikuisviihdettä ja iso osa seurustelevistakin, harva niistä viitsii edes anonyyminä tosin puhua, ainakaan kovin avoimeen sävyyn
enkä koe että tuo alotus nyt itsessään on kovin huono. se ehkä osuu vaan niiden kalloon jotenkin pahasti jotka käyttää tätä palstaa vähän liikaa ja näkevät kaiken vaan inceleiden ulinana
ehkä siinä on jotain samaa, kun jotkut miehet näki mies vs karhu jutun syyllistämisenä. en tiedä"
Suhtautumisesi aikuisviihteeseen ei kiinnosta pätkääkään, vaan kyse oli siitä, liikeneekö sultakaan aikaa kuunnella ihmisiä sen sijaan, että lähettäisit nämä jonottamaan mt-palveluihin. Tähän et vastannut.
Näiden ketjujen tarkoitus taas on sättiä ja haukkua naisia, joten turhaan vingut, ettei täällä välitetä miesten yksinäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään vaikea uskoa, että tuollaisia miehiä on. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
"edelleen veikkaan että ainoa tekijä on se että oon sen verran sujut aikuisviihteen katsomiseni kanssa etten koe mitenkään häpeäks asiasta puhua. käytännössä 100% sinkkumiehistä katsoo aikuisviihdettä ja iso osa seurustelevistakin, harva niistä viitsii edes anonyyminä tosin puhua, ainakaan kovin avoimeen sävyyn
enkä koe että tuo alotus nyt itsessään on kovin huono. se ehkä osuu vaan niiden kalloon jotenkin pahasti jotka käyttää tätä palstaa vähän liikaa ja näkevät kaiken vaan inceleiden ulinana
ehkä siinä on jotain samaa, kun jotkut miehet näki mies vs karhu jutun syyllistämisenä. en tiedä"
Suhtautumisesi aikuisviihteeseen ei kiinnosta pätkääkään, vaan kyse oli siitä, liikeneekö sultakaan aikaa kuunnella ihmisiä sen sijaan, että lähettäisit nämä jonottamaan mt-palveluihin. Tähän et vastannut.
Näiden ketjujen tarkoitus taas on sättiä ja haukkua naisia, joten turhaan vingut,
Jos on kyse yksinäisyydestä eikä "irtopllua ovista ja ikkunoista aina kun haluan" -transaktiolarppauksesta (kertapatjojen tyydytyksestä piittaamatta) niin tähän kävisivät kanssamiehetkin. Ei kuitenkaan monellakaan rivirutinamiehellä riitä empatiaa muille miehille? Aina täytyy vain kiillottaa omaa kilpeä, töniä muut miehet oravanpyörästä ja verissä päin kilpailla kuka kucee pisimmälle? Lopulta kaikki on joka tapauksessa äitimuorihuorista alkaen ainoastaan naisten syy ja vastuu yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tietty pilkataan homoksi, kun ei ole kokoajan pil lu mielessä. on naiset sitten sivisty
no mistäs sulla nyt on noin paha olo. haluaisitko kertoa hieman itsestäs. eikö kukaan kysynyt miten sun päivä meni tai miten voit tänään. no nyt on kysynyt
Ei kiitos, turhaan uteliaana utelet. En, koska en ole ap tai hännystelijänsä ja sille on syynsä miksi en itke missään minkään puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni hiukan samanlainen kokemus. Mutta koska sulle ei ole käynyt noin, kellekään ei ole.
Ei tietenkään, sitä paitsi kyllä juuri inkkelin vastentahtoinen yksinäisyys on pahinta mitä kellekään koskaan voi tapahtua. Suurin uhri on inkkeli.
Varmaan 90% niistä naisista, joita nämä edes pitävät naisina.