Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Naiset pääosin yliarvioi oman tasonsa koska naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei edes olisi kaunis, tämä aiheuttaa sen että myös rumat naiset luulevat olevansa kauniita.
Lapsena prinsessaleikit ja prinsessasadut aiheuttavat sen että aikuisena nainen luulee olevansa se kaunis prinsessa joka ansaitsee komean prinssin.
Hömppädraama ja hömppäkirjalisuus aiheuttaa sen että niissä ne rumat naiset myös saa rakkautta tasokkailta miehiltä.
Nämä kolme asiaa ovat niitä jotka vääristävät naisten omaa kuvaa itsestään.
Minä tiedän olevani ruma, ylipainoinen ja vanha. En ole tinderissä, joten ei voi tulla ap:n inhoamaa huonoa mätsiä, ap:han ei missään tilanteessa olisi kiinnostunut minun tyyppisestä naisesta riippumatta siitä, mihin suuntaa swaippaa. Joten mitä minun pitäisi tehdä, että ap:lle tulisi hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pääosin yliarvioi oman tasonsa koska naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei edes olisi kaunis, tämä aiheuttaa sen että myös rumat naiset luulevat olevansa kauniita.
Lapsena prinsessaleikit ja prinsessasadut aiheuttavat sen että aikuisena nainen luulee olevansa se kaunis prinsessa joka ansaitsee komean prinssin.
Hömppädraama ja hömppäkirjalisuus aiheuttaa sen että niissä ne rumat naiset myös saa rakkautta tasokkailta miehiltä.
Nämä kolme asiaa ovat niitä jotka vääristävät naisten omaa kuvaa itsestään.
Minä tiedän olevani ruma, ylipainoinen ja vanha. En ole tinderissä, joten ei voi tulla ap:n inhoamaa huonoa mätsiä, ap:han ei missään tilanteessa olisi kiinnostunut minun tyyppisestä naisesta riippumatta siitä, mihin suuntaa swaippaa. Joten mitä minun pitäisi tehdä, että ap:lle tulisi hyvä mieli?
Antaa pilua kumminkin vissiin 😂
"Jos on kyse yksinäisyydestä eikä "irtopllua ovista ja ikkunoista aina kun haluan" -transaktiolarppauksesta (kertapatjojen tyydytyksestä piittaamatta) niin tähän kävisivät kanssamiehetkin. Ei kuitenkaan monellakaan rivirutinamiehellä riitä empatiaa muille miehille? Aina täytyy vain kiillottaa omaa kilpeä, töniä muut miehet oravanpyörästä ja verissä päin kilpailla kuka kucee pisimmälle? Lopulta kaikki on joka tapauksessa äitimuorihuorista alkaen ainoastaan naisten syy ja vastuu yhyy."
Johan täällä todettiin, että mieskavereilta miehet saavat empatiaa ja näiden kanssa vietetään aikaa, kun taas naisia tarvittaisiin seksiin/parisuhteeseen/perheen perustamiseen. Halukasta naista jälkimmäisiin ei välttämättä löydy, mutta ei sitä silti tarvitse yksinäisyydestä kärsiä. Hengailee vain niiden mieskavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Fiksut asilliset,luotettavat miehet kyllä kelpaa.
Siis ne karusellimiehet?
Te karusellijankkaajat olette mielisairaita.
eri
Osasiko äitisi asettua isäsi asemaan? Entä toisinpäin, eiku ainiin ei tarvitse, koska nainen on alisteinen hyödykeorja?
Vierailija kirjoitti:
"edelleen veikkaan että ainoa tekijä on se että oon sen verran sujut aikuisviihteen katsomiseni kanssa etten koe mitenkään häpeäks asiasta puhua. käytännössä 100% sinkkumiehistä katsoo aikuisviihdettä ja iso osa seurustelevistakin, harva niistä viitsii edes anonyyminä tosin puhua, ainakaan kovin avoimeen sävyyn
enkä koe että tuo alotus nyt itsessään on kovin huono. se ehkä osuu vaan niiden kalloon jotenkin pahasti jotka käyttää tätä palstaa vähän liikaa ja näkevät kaiken vaan inceleiden ulinana
ehkä siinä on jotain samaa, kun jotkut miehet näki mies vs karhu jutun syyllistämisenä. en tiedä"
Suhtautumisesi aikuisviihteeseen ei kiinnosta pätkääkään, vaan kyse oli siitä, liikeneekö sultakaan aikaa kuunnella ihmisiä sen sijaan, että lähettäisit nämä jonottamaan mt-palveluihin. Tähän et vastannut.
Näiden ketjujen tarkoitus taas on sättiä ja haukkua naisia, joten turhaan vingut,
Samaa oon itekki kattonut. Luulevat, että satojen sivujen ketjuissa on vain yksi "incel", jolle kirjoittavat. Jotenkin huvittavaa, kuinka paljon ja graafisesti aina visualisoivat "vastustajiaan", joista tietävät muka kaiken, kunnon varjonyrkkeilyä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se alin 8/10 miehistä on "outoja reppanoita" ei se ongelma ole miehet, vaan naisten vaatimukset ja olosuhteet jotka vievät miehen arvon naisille täysin nolliin.
8/10 miehistä ei ole outoja reppanoita. Valitettavasti pieni osa on ja he (vai ainoastaan yksi yksilö) tehtailevat näitä aloituksia tänne kuukaudesta toiseen. Ja kutsuvat jokaista yli 30 vuotiasta tai ylipainoista naista 'alhaisen tason' naiseksi, luoja mitä kielenkäyttöä. Samaan kategoriaan kuuluu tietenkin, jos naisella on lapsi, lyhyet hiukset tai tatuointeja. Seuraavaksi sitten valitetaan, kun tulee mätsi tällaisen naisen kanssa. Joo, en tunne empatiaa näitä miehiä kohden.
Ohis, mutta mietitäänpä tätä asiaa uudelleen hetki kääntämällä kysymys.
Onko yli kolmekymppinen ylipainoinen, lyhythiuksinen tatuoitu yh-äiti korkean tason nainen verrattuna vaikkapa kolmekymppiseen itsestään huolta pitävään lapsettomaan uranaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Voi miehet, miksi ette uskalla erottua positiivisesti joukostanne?
Viehättävämmäksi laittautuminen (ja naisia houkuttelevaksi) on kuulemma homoa, harrastukset on homoa, hygienia on homoa ja sosiaalisten suhteiden ylläpito vasta homoa onkin. Kaikki muu paitsi aggressio, päihtyminen ja syrjäytyminen on homoa teidän myrkyllisessä joukossanne. Eli just sellaiset asiat, jotka naista saattaisi houkutella tyrmätään. Aika "ovela" tapa pelata kilpailijat pois. Puhumattakaan siitä, että tuttavapiirissänne voi esiintyä todella arvaamattomia veijareita (näiden parin viikon sisään useampi mies on tappanut jonkun tosta vain).
Miksi ette ole ryhmäpaineelle immuuneja ja heitä ulos myrkyllisiä yksilöitä vaan heitätte sen, joka haluaa olla omanlaisensa ja erottua? Aivan, koska pelkäätte sitä kaveriporukkanne "johtajaa" ja sitä, että muutkin kaverit jättävät teidät ja vaikka ihan vaan sitä, että arvaamaton kaveri saattaakin ampua riidan pä
Omaan tuttavapiiriin kuuluu kyllä homoja eikä kellään ole antipatioita homoja kohtaan. Mitä edes tarkoittaa, jos joku asia on "homoa" tai "heteroa"?
T. Se kirjoittaja, jonka tuttavapiirissä on useita ulkonäöllisesti 6-7 tason miehiä (jotka tunnetaan hyvistä tavoista, sivistyksestä, urheiluharrastuksista ja koulutustasokin on linjaa ylempi korkeakoulututkinto tai tohtori), joilla ei ole mitään kysyntää naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ei vain ole verrattavissa rikoksen uhriksi joutumiseen ja huom. tuo uhrikin voi olla yksinäinen ja sitä ei suinkaan poista rikosuhriksi joutuminen. Ei silti vaikka nämä hullummat kadehtivat smegsuaaliväkivallan tekijää ja/tai uhriakin "saamisesta".
ihan sama, joka tapauksessa kenties koko elämän jatkunut yksinäisyys ei oo kuitenkaan mikään pikku juttu josta olis ok vähätellä ja pilata. usein näillä on taustalla kaikenlaista, esim koulukiusaamista, hajanaisia perheitä jne.
Silti ei ole kenenkään muun vastuu tai velvollisuus korjata näitä ongelmia. Se on yksilön tehtävä itse. Ei alkoholistikaan pääse sairaudestaan, jollei itse päätä tehdä sen eteen jotain. Minua henkilökohtaisesti triggeröi suunnattomasti tämä yleistyvä miesten näkemys, että heidän elämänsä kurj
Sua triggeröi se, että joku odottaa naisilta jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se alin 8/10 miehistä on "outoja reppanoita" ei se ongelma ole miehet, vaan naisten vaatimukset ja olosuhteet jotka vievät miehen arvon naisille täysin nolliin.
8/10 miehistä ei ole outoja reppanoita. Valitettavasti pieni osa on ja he (vai ainoastaan yksi yksilö) tehtailevat näitä aloituksia tänne kuukaudesta toiseen. Ja kutsuvat jokaista yli 30 vuotiasta tai ylipainoista naista 'alhaisen tason' naiseksi, luoja mitä kielenkäyttöä. Samaan kategoriaan kuuluu tietenkin, jos naisella on lapsi, lyhyet hiukset tai tatuointeja. Seuraavaksi sitten valitetaan, kun tulee mätsi tällaisen naisen kanssa. Joo, en tunne empatiaa näitä miehiä kohden.
Onko yli kolmekymppinen ylipainoinen, lyhythiuksinen tatuoitu yh-äiti korkean tason na
Jestas, että vihaan teitä tasojankkaajia. Ihminen on ihminen. Tasoja on korkeintaan normi-ihmisen ja rikollisten välillä.
"Tavallisella miehellä ei ole lapsia kun tavallinen mies ei naisille kelpaa. Se että sinä pidät niitä parhaimpia miehiä vain tavallisina kertoo hyvin paljon siittä että nainen ei edes tiedä/näe mitään tavallinen mies näyttää"
Määrittele sinä tavallinen mies. Olen luullut olevani työpaikalla tavallisten miesten ympäröimä, mutta ovat kai sitten alfoja. On lyhyttä, pitkää, laihaa, pulskaa, hiukset päässä tai kaljuja. Tupakoivia, tupakoimattomia, sinkkuja, perheellisiä. Ainoa yhdistävä tekijä on se, että kaikilla on työpaikka. Riittääkö työpaikka tekemään miehestä ei-tavallisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yli kolmekymppinen ylipainoinen, lyhythiuksinen tatuoitu yh-äiti korkean tason na
Se yh saattaa olla paljon parempi kumppani arjessa kuin uranainen, jonka kaikki aika menee työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yli kolmekymppinen ylipainoine
Tottakai tasojankkaus ärsyttää, jos oma taso ei ole kovin korkea ja hyötyy itse hypergamiasta. Sinulla on vain hävittävää, jos hypergamia vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jää enemmän aikaa, jos ei harrasta liikuntaa tai työssäkäyntiä. Siitä, onko ketjussa polttava tatuoitu lihava työtön yh unelmaäiti, en ole aivan yhtä varma.
Minua ärsyttää miesten tasojankkaus koska oikeastikin kyse on vaan siitä kuinka nuori ja kaunis nainen on heidän mielestään. Ja se ratkaisee miehen mielestä tason.
Sitten nämä jankkaavat huutelevat että naiset yliarvioivat tasonsa kun nämä valittajat ei saa sitä naista jota haluaisivat. Minusta nimenomaan nämä valittavat miehet yliarvioivat oman tasonsa ja nyt mitään tasoja edes on. Mies on sen arvoinen millaisia naisia hän saa iskettyä. Jos ei saa kuin lihavia yksinhuoltajia niin ei se ole naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"edelleen veikkaan että ainoa tekijä on se että oon sen verran sujut aikuisviihteen katsomiseni kanssa etten koe mitenkään häpeäks asiasta puhua. käytännössä 100% sinkkumiehistä katsoo aikuisviihdettä ja iso osa seurustelevistakin, harva niistä viitsii edes anonyyminä tosin puhua, ainakaan kovin avoimeen sävyyn
enkä koe että tuo alotus nyt itsessään on kovin huono. se ehkä osuu vaan niiden kalloon jotenkin pahasti jotka käyttää tätä palstaa vähän liikaa ja näkevät kaiken vaan inceleiden ulinana
ehkä siinä on jotain samaa, kun jotkut miehet näki mies vs karhu jutun syyllistämisenä. en tiedä"
Suhtautumisesi aikuisviihteeseen ei kiinnosta pätkääkään, vaan kyse oli siitä, liikeneekö sultakaan aikaa kuunnella ihmisiä sen sijaan, että lähettäisit nämä jonottamaan mt-palveluihin. Tähän et vastannut.
Näiden ketjujen tarkoitus taas o
Samaa oon itekki kattonut. Luulevat, että satojen sivujen ketjuissa on vain yksi "incel", jolle kirjoittavat. Jotenkin huvittavaa, kuinka paljon ja graafisesti aina visualisoivat "vastustajiaan", joista tietävät muka kaiken, kunnon varjonyrkkeilyä :D
Naiset eivät halua uskoa, että näitä jankkaajia olisi enemmän kuin yksi, uskovat sen verran hyvää mieskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yh saattaa olla paljon parempi kumppani arjessa kuin uranainen, jonka kaikki aika menee työntekoon.
Niinpä. Se yh jättää lapsen heitteille, ei jaksa mennä duuniin, on ulkoistanut kotityöt jollekin tai jättää ne tekemättä eikä ainakaan harrasta mitään. Niinkö se menee vai miten sillä yh:lla olisi ENEMMÄN aikaa seurustelulle kuin "uranaisella"?
Miksi naisten pitäisi ajatella omassa parisuhteessaan miehen puolesta? Ajatelkoon mies asemaansa parisuhdemarkkinoilla.
Minulla ei ole paha olo, koska minulla ei ole paha olo. Eikä minulle siirry se sinun paha olosi vaikka kuinka yrität sen minulle pulushakkia pelaamalla temppuilla jankuttaen fiktiota faktaksi.