Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
241/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-yllättävän komea mies, josta paljastuu, että hän tapailee minua vain saadakseen Tinderissä roikkumisen loppumaan ja jonkun vakituisen viimeinkin, ei oikeasti arvostanut minua, tämän

niin mutta pelaako kovin moni 40+ mies tietokoneella muka? vai minkä ikäistä tarkoitit? pelaako 50+ mies enä

Kyllä, tää oli 40+ mies.

Vierailija
242/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nolo liikkua yhdessä, jos mies on naista lyhyempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaavatko naiset sitten jossain toisessa asiassa asettua miehen asemaan?

Ei osaa koska naiset on itsekkäitä paskoja. Naisia ei muiden hyvinvointi kiinnosta vaan naisia kiinnostaa ainoaan naisen oma hyvinvointi. 

Vierailija
244/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nauravat ja sukulaiset piruilevat. 

Vierailija
245/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi aina laihduttaa ja nainen voi aina ehostaa ulkonäköään meikkaamalla.

Mies ei voi kasvaa lisää pituutta eikä miesten meikkausta katsota hyvällä.

Missä tasa-arvo? 

En tiedä, onko nimeni tasa-arvo, mutta mulle kelpaa kaiken pituiset miehet. Sun pitää vaan etsiä mut. Mut tämä se, on että niitä oikeita on harvassa. Ehkä me kohtaamme, ehkä emme.

Vierailija
246/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-yllättävän komea mies, josta paljastuu, että hän tapailee minua vain saadakseen Tinderissä roikkumisen loppumaan ja jonkun vakituisen viimeinkin, ei oikeasti arvostanut minua, tämän

niin mutta pelaako kovin moni 40+ mies tietokoneella muka? vai minkä ikäistä tarkoitit? pelaako 50+ mies enä

Kyllä, tää oli 40+ mies.

mitä väliä sil on sit jos pelaa?

Vierailija
247/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tehdä lainausta, kun vastaan useammalle.

Kuten tuossa listassa mainitsin, niin joskus komeatkin miehet voivat lähestyä tavallista naista, koska ilmeisesti on tullut pakkeja hyvännäköisiltä niin paljon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että olisin onnesta soikeana, vaan pikemminkin epäluuloinen. Mulla on kokemus, että komea mies luulee että siedän mitä vain, koska hän on komea ja samalla hän saa katsella olan yli parempaa. En halua olla kenenkään väliaikainen patja.

Eri tasoa keskenään olevat parit harvemmin toimivat pitkällä aikavälillä. 

Matalampitasoinen osapuoli tiedostaa olevansa alakynnessä, ja on mustasukkainen ja epäilee jatkuvasti kumppaniaan pettämisestä tai pettämisen suunnittelusta. 

Korkeampitasoinen kumppani alkaa ennemmin tai myöhemmin miettiä, että saisi kyllä paremmankin, ja pettää tai yksinkertaisesti vaan vaihtaa parempaan. 

Vierailija
248/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lyhyt niin saako se naisia, jos lukee ammattiin, missä käytetään univormua?

Vierailija
249/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo sellainen heppi tanaan?

Vierailija
250/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole markkinoilla enkä missään treffisivustoilla, mutta kuka edes haluaa tuhansia mätsejä? Sehän on ällöttävää. Haluan sen yhden. Sen mun oman miehen. Näin ajattelisin myös jos olisin markkinoilla saatavilla.

Taitaa kumminkin olla niin, että se sinulle sopiva kumppani löytyy pikkuisen helpommin tilanteessa, jossa moni mies on kiinnostunut sinusta kuin jos vain yksi olisi kiinnostunut.

Ei löydy. On aivan sama, onko kiinnostuneita sata, kymmenen vai yksi, jos kukaan heistä ei kiinnosta minua. Kyse ei ole satunnaisotannasta, todennäköisyyksistä tai muista tilastollisista laskelmista vaan ihmisistä, yhteensopivuudesta ja kohtaamisista. Muistetaan vielä sekin, että miehet tykkäilevät myös profiileista, jotka eivät ole heidän mielestään viehättäviä tai kiinnostavia. Silloin niillä tykkäyksillä ei

Naiset yrittävät leikkiä, että ihastuminen ja pariutuminen olisi täysin satunnaista, vaikka kaikki tilastot kertovat toista. Myös naisten pariutumisessa on löydettävissä selittäviä tekijöitä ja trendejä, esim. naiset hyvin harvoin pariutuvat alaspäin - Miehen pitää olla vähintään yhtä koulutettu ja/tai yhtä hyvin tienaava.Jos parin löytäminen olisi täysin satunnaista eikä kukaan koskaan tyytyisi, niin pareja ei syntyisi senkään vertaa kuin nykyään. 

Vierailija
251/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä, millä aikakaudella tämä transmies on elänyt. Mä olen -81 syntynyt ja silloin vielä puhuttiin "vanhaksipiiaksi jäämisestä". Laihuus oli ihan päivänselvä asia vielä nollarilla, laiha piti olla jos meinasi poikaystävän saada. Kauneus sitten kakkosena. Eikä saa jäkättää, mäkättää tai olla liian suulas mitenkään. 

Onnettomia avioliittoja oli joka suvussa ja naapurustossa, koska nainen ei voinut taloudellisista syistä lähteä. Eli näimme esimerkkejä siitä miten ei kannata miestä valita.

Toki jos ihan kuka vaan mies kelpaa, niin sitten voi vain olla öllöttää viiva jalkojen välissä, mutta kun se "kuka vaan" ei ole naiselle tavoite, ei ole koskaan ollutkaan.

Eikä muakaan ole kukaan opettanut miettimään miesasioita, kaveripiiri ja yleinen

Ihan samoin tytöt pilkkasivat lihavia ja rumia poikia. Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
252/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa koska naiset on itsekkäitä paskoja. Naisia ei muiden hyvinvointi kiinnosta vaan naisia kiinnostaa ainoaan naisen oma hyvinvointi. 

Oon just samaa mieltä. Olen jo iällä ja sen olen tässä elämässä oppinut, että enää en ajattele ensisijaisesti muita, vaan itseäni. Johan tässä on elettykin kolmattakymmenettä vuotta miehen ja lasten ehdoilla. Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän miehen löytäminen ottaa aikaa. Huonoon ei kannata tyytyä, koska hyviäkin on, vaikka harvassa. Samaa kyllä sanoin pojallekin.

Vierailija
253/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi helpompi elää, jos he hyväksyisivät miesten ylivertaisuuden. Tämä on faktaa ja tutkittua tietoa koska naiset liikaa yrittää kilpailla ylivertaisia miehiä vastaan. Miksi naiset ei ole naisia? 

Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli, eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.

Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.

Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yht

No hohhojaa taas... 🥱

Vierailija
254/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi helpompi elää, jos he hyväksyisivät miesten ylivertaisuuden. Tämä on faktaa ja tutkittua tietoa koska naiset liikaa yrittää kilpailla ylivertaisia miehiä vastaan. Miksi naiset ei ole naisia? 

Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli, eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.

Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.

Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yht

Näinhän asia varmaan olisi edelleen, ellei olisi lesboja ja aikoinaan myös transmiehiä, joille tämä ei sopinut.

Vierailija
255/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuneena ei mieti nolouksia. En ole vielä tähän mennessä rakastunut yhteenkään itseäni lyhyempään. Nolouden kanssa tunteilla tai tunteiden puutteella ei ole ollut mitään tekemistä.

Vierailija
256/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''On kurjaa että naisille ei enää kelpaa tavalliset miehet Naiset vaativat aivan liikoja miehiltä, miehen pitäisi tuoda se kuu taivaalta naiselle vaikka nainen itse olisi ruma. Ne rumat ja ylipainoiset naiset etsii rikkaita miesmalleja. Missä naisten realismi?''

''Ei silloin nainen voi vaatia itselleen tasokasta miestä vaan silloin naisen pitää tyytyä alhaisen tason mieheen eli rumaan ja matalastikoulutettuun mieheen.''

Siis täällä miehet puhuvat tosi ristiriitaisia ylipainoisista naisista, toisaalta he loukkaantuvat, jos ylipainoiset eivät anna tykkäyksiä ''tavallisille'' miehille (mitä lie tarkoittaakaan), koska silloinhan muka ollaan vain miesmallien perään, mutta sitten toisaalta pidetään ylipainoista naista tavallista miestä ala-arvoisempana ja oikeasti ei toivota matchiä ylipainoiselta naiselta. Jos ylipainoinen nainen ei anna yksittäiselle ''tavalliselle miehelle'' tykkäystä, mistä voi tietää, kelle nainen sitten antaa tykkäyksen, eihän sitä voi kait nähdä yksittäistapauksissa? Ylipainoinen nainen luokitellaan yksiselitteisesti rumat-kategoriaan.

Tuosta toisesta lainauksesta saa vielä kuvan, että ylipainoinen ja koulutettu mies olisi liian hyvä ylipainoiselle naiselle, eli koulutetulla ja ylipainoisella miehellä pitäisi olla laiha nainen, koska hän on kouluttautumalla sen ansainnut. Niin että kumpi tässä on se pinnallisempi sukupuoli?

Vierailija
257/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon just samaa mieltä. Olen jo iällä ja sen olen tässä elämässä oppinut, että enää en ajattele ensisijaisesti muita, vaan itseäni. Johan tässä on elettykin kolmattakymmenettä vuotta miehen ja lasten ehdoilla. Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän miehen löytäminen ottaa aikaa. Huonoon ei kannata tyytyä, koska hyviäkin on, vaikka harvassa. Samaa kyllä sanoin pojallekin.

"Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän miehen löytäminen ottaa aikaa"

Tuo on ihan hyvä asia iskostaa hänelle. Toinen asia mikä kannattaa kertoa, on se että tyttäresi pitää rakentaa se paras versio itsestään. Koska siitä ei ole mitään hyötyä etsiä sitä hyvää miestä, jos tyttäresi on itse niin matalatasoinen että ei pysty herättämään sen hyvän miehen kiinnostusta. 

Eli on tärkeää pitää korkeaa rimaa sekä kumppanin valinnassa, että siinä miten kehittää itseään jokaisella elämänalueella. Jos on itse vain keskinkertainen, ei silloin pysty saamaan hyvää kumppaniakaan. 

Vierailija
258/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sattumaksi lähinnä sitä tunnepuolta. Päivänselvää, että mies on jollain tavalla samantasoinen kuin minä. En halua koulutettuna kuulla miehen leuhkivan, ettei ole lukenut yhtään kirjaa. 

Mutta en missään nimessä jahtaa miljonäärejä, johtajia, erityisen pitkiä tai komeita, julkkiksia tai salihirmuja, kuten täällä usein väitetään kaikkien naisten jahtaavan. En edes nuorena jahdannut. Enkä ikinä antaisi miehen elättää minua. 

Se on sattumaa tai johdatusta, löydänkö ikinä miestä, jonka kanssa muodostuu kunnon parisuhde. Että rakastummeko puolin ja toisin ja kestääkö se.

Vierailija
259/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän

Kannattaa ottaa pitkä mies niin tulee hyvä hääkuva. 

Vierailija
260/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 180  cm mies on lyhyt. 

Virallisesti "markkinoilla" mies on lyhyt ollessaan naisten keskipituutta lyhyempi (-168 cm?) ja nainen pitkä ollessaan vastaavasti keskivertomiestä pitempi eli yli 183 cm. Nämä ovat siis ne pituudet, jotka ennen sokkotreffejä "pitää" ilmoittaa, tai muuten olet pimittänyt oleellisen tiedon itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi