Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Huomatkaa hyvät herrat, että nykymaailmassa naiset ovat itse yhä useammin hyvin koulutettuja ja toimeen tulevia. Myös elämänhallinta on hanskassa. Miksi ihmeessä tinkiä standardeista, jotka pystyy itse täyttämään? Parisuhteen pitää tuoda naisen elämään jotakin lisäarvoa, jotta siihen on järkeä lähteä. Seksi ja läheisyys on tärkeää, mutta ei niiden varjolla voi muusta tinkiä.
Odotan miehiltä samantyyppisiä asioita, jotka pätevät myös itseeni:
- Olen koulutettu ja sivistynyt. Niin nimellisesti kuin muutenkin. Ennen kaikkea koska olen utelias ja nautin oppimisesta.
- Olen töissä ja tulen toimeen omillani.
- Minulla on hyvät käytöstavat ja keskustelutaidot.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat itseään pidemmän miehen.
Lyhyt nainen haluaa pitkän miehen, jotta omat pojat ei jää lyhyeksi.
Mutta myös pitkät naiset haluavat pitkän miehen, eivät halua itseä lyhyempää miestä.
Miehet haluavat itseään lyhyemmän naisen, myös lähes kaikki lyhyet miehet. Osuu toiveet hyvi yksiin. Aniharvalla pariskunnalla on tosi suuri pituusero. Pitkä mies lyhyt nainen -pareja näkee vain harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei pärjää jääkiekossa. Pitkät miehet jyrää ne.
Ei automaattisesti, jos on pitkä ja laiha. Mutta näinhän se menee elämässä yleensä, että ihmiset muutoinkin suuntautuvat aloille ja harrastuksiin, jotka sopii omiin ominaisuuksiin. Lyhyet miehet esim.voittavat formula- ja mäkihyppykisoja kun taas pitkät pelaa koripalloa tms. Ja sitten jos rehellisiä ollaan, suurin osa naisista ei edes ole kiinnostuneita urheilijoista vaan korkeastikoulutetuista.
Kyllä pitkät miehet pärjäävät paremmin jääkiekossa.
Kontaktilajissa toki pituudesta on hyötyä, mutta jos on luonnostaan laiha ei menesty kovin korkealla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta myös pitkät naiset haluavat pitkän miehen, eivät halua itseä lyhyempää miestä.
Miehet haluavat itseään lyhyemmän naisen, myös lähes kaikki lyhyet miehet. Osuu toiveet hyvi yksiin. Aniharvalla pariskunnalla on tosi suuri pituusero. Pitkä mies lyhyt nainen -pareja näkee vain harvoin.
Jos nainen ja mies molemmat ovat lyhyitä niin poika kärsii, kun jää lyhyeksi verrattuna ikätovereihin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen välittää lapsensa pituudesta.
Teinipojat vertaavat koko ajan kuinka pitkiä ovat verrattuina muihin teineihin.
Kyllä täö pituuspakkomielle tuntuu olevan miehinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin hyvin mielenkiintoista, koska pitkä nainen on psykologisesti erilainen kuin muut. Koska yleensä vastakohdat viehättää kumppanissa. Vaan milloin olet tavannut pitkän naisen, joka erityisesti haluaa juuri lyhyen miehen?
Eivät äidit muuten välitä lastensa pituudesta, kunhan lapsi on terve.
No, tottakai välittävät. Lyhyttä poikaa kiusataan kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks on yh naisia niiden markkina-arvo on niin alhainen että aina lopulta saa naisen vaikka olisi ite ruma tai köyhä
Sinun unelmissa ehkä. Ei lapsiperheeseen voi ottaa huonoa miestä elämää sotkemaan.
Yh:n on pakko tyytyä siihen mitä saa. Harva mies haluaa lähteä leikkimään mitään kotia toisen miehen siemennesteen tuotteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ja mies molemmat ovat lyhyitä niin poika kärsii, kun jää lyhyeksi verrattuna ikätovereihin.
Alkakoon vaikka voimistelijaksi tai painijaksi, mistä miesten pakkomielle pituuteen kumpuaa?
Pojalle on kamalaa olla luokan tyttöjä lyhyempi. Ei se sitä äidilleen sano.
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjät ovat lyhyitä kuten Tom Cruise.
No eivät ole. Kun Suomessa oli vielä MigBis- koneita olivat lyhyempiä, koska niihin ei mahtunut kovin pitkää lentäjää,mutta Hornetteihin mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
-yllättävän komea mies, josta paljastuu, että hän tapailee minua vain saadakseen Tinderissä roikkumisen loppumaan ja jonkun vakituisen viimeinkin, ei oikeasti arvostanut minua, tämän
niin mutta pelaako kovin moni 40+ mies tietokoneella muka? vai minkä ikäistä tarkoitit? pelaako 50+ mies enä
Mun kuuskymppinen mies pelaa. Päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks on yh naisia niiden markkina-arvo on niin alhainen että aina lopulta saa naisen vaikka olisi ite ruma tai köyhä
Sinun unelmissa ehkä. Ei lapsiperheeseen voi ottaa huonoa miestä elämää sotkemaan.
Yh:n on pakko tyytyä siihen mitä saa. Harva mies haluaa lähteä leikkimään mitään kotia toisen miehen siemennesteen tuotteella
Yleensähän yh ei vain ota miestä, jos ei saa hyvää. Ei siinä työ-päiväkotirumbassa ehdi alkaa mieslapsen tukihenkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Dupain matka ei korvaa sitä, että lyhyellä miehellä naistarjonta jää huomattavasti pienemmäksi kuin pitkillä miehillä.
Siksi naiset valitsevat pitkän miehen niin pojasta tulee pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi aina laihduttaa ja nainen voi aina ehostaa ulkonäköään meikkaamalla.
Mies ei voi kasvaa lisää pituutta eikä miesten meikkausta katsota hyvällä.
Missä tasa-arvo?
Kyllä miehetkin voivat halutessaan meikata, ja on olemassa naisia, jotka tykkäävät nimenomaan kajaalisilmäisistä (rokkari)miehistä. Miehenä voi värjätä vaikka hiuksetkin, jos siltä tuntuu, kuka sen estää? Ehostautua voi myös pukeutumalla, vaatteetkin vaikuttavat tosi paljon ulkoiseen olemukseen ja kiinnostavuuteen. Jos mies on kovin epävarma pituudestaan, niin sitten voi ostaa miesten kengät, jossa vähän enemmän pohjaa tai korkoa. Ja toisaalta tarvitseeko miehen kasvaa pituutta, onhan niitä naisia, jotka seurustelevat samanpituisen tai itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Ja miehetkin voivat laihduttaa, kyllä se paino vaikuttaa yhtä lailla miestenkin ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dupain matka ei korvaa sitä, että lyhyellä miehellä naistarjonta jää huomattavasti pienemmäksi kuin pitkillä miehillä.
Siksi naiset valitsevat pitkän miehen niin pojasta tulee pitkä.
Olen lyhyt, ex-mieheni oli lyhyt. Tyttäremme ovat kaikki kolme keskipituisia eli minua noin 8 cm pidempiä, vaikka ex-mieheni oli kauempana miesten keskipituudesta kuin minä naisten. Varmaan olisi pojastakin tullut keskimittainen, jos sellainen olisi syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kasvatetaan usein narsisteiksi. Miehet kasvatetaan usein huolehtimaan perheestä. Naiset usein rikkovat kodin ottamalla eron, eli 70 prosenttia avioeroista on naisen aloitteesta. Voivat alkaa itkeä perään ja saattavat jopa vainota, jos mies menestyy eron jälkeen.
Jännä, kun naiset tekevät Suomessa enemmän lasten ja kodinhoitoa kuin miehet eli missä tuo miesten perheestä huolehtiminen näkyy? Käyvät töissä kuten vaimokin, mutta kotona lähinnä keskittyvät rentoutumaan rauhassa. Sitten eron jälkeen itkevät, kun olivat vaimolle pelkkä lompakko, kun maksoivat menot jopa 50/50, mutteivät jaksaneet muuten osallistua perhevastuisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavatko naiset sitten jossain toisessa asiassa asettua miehen asemaan?
Ei osaa koska naiset on itsekkäitä paskoja. Naisia ei muiden hyvinvointi kiinnosta vaan naisia kiinnostaa ainoaan naisen oma hyvinvointi.
Oon just samaa mieltä. Olen jo iällä ja sen olen tässä elämässä oppinut, että enää en ajattele ensisijaisesti muita, vaan itseäni. Johan tässä on elettykin kolmattakymmenettä vuotta miehen ja lasten ehdoilla. Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän miehen löytäminen ottaa aikaa. Huonoon ei kannata tyytyä, koska hyviäkin on, vaikka harvassa. Samaa kyllä sanoin pojallekin.
"Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän
Omalla tyttärellä oli monia todella huonoja kokemuksia seurustelusta. Pelkäsin, ettei hän osaa edes kuvitella hyvää miestä, kun mieskuva tietenkin muokkaantui näiden kokemusten myötä. Sitten oli aikansa sinkkuna ja ystävän kautta tutustui siihen parhaaseen. Ovat juuri menneet naimisiin. Tyttäreni ei mitenkään panostanut parantaakseen itseään. Hän oli oma ihana itsensä. Ja loppu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavatko naiset sitten jossain toisessa asiassa asettua miehen asemaan?
Ei osaa koska naiset on itsekkäitä paskoja. Naisia ei muiden hyvinvointi kiinnosta vaan naisia kiinnostaa ainoaan naisen oma hyvinvointi.
Oon just samaa mieltä. Olen jo iällä ja sen olen tässä elämässä oppinut, että enää en ajattele ensisijaisesti muita, vaan itseäni. Johan tässä on elettykin kolmattakymmenettä vuotta miehen ja lasten ehdoilla. Tyttärelleni olen painottanut sitä, että kannattaa valikoida tarkoin kumppani, vaikka hyvän miehen löytäminen ottaa aikaa. Huonoon ei kannata tyytyä, koska hyviäkin on, vaikka harvassa. Samaa kyllä sanoin pojallekin.
"Tyttärelleni olen painottanut sitä, että
🥱🥱
Sä olet lyhyt mies. Kukaan ei ole susta kiinnostunut.
Hävittäjälentäjät ovat lyhyitä kuten Tom Cruise.