Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole markkinoilla enkä missään treffisivustoilla, mutta kuka edes haluaa tuhansia mätsejä? Sehän on ällöttävää. Haluan sen yhden. Sen mun oman miehen. Näin ajattelisin myös jos olisin markkinoilla saatavilla.
Taitaa kumminkin olla niin, että se sinulle sopiva kumppani löytyy pikkuisen helpommin tilanteessa, jossa moni mies on kiinnostunut sinusta kuin jos vain yksi olisi kiinnostunut.
Aika usein naisesta on moni mies kiinnostunut. Mutta, sieltä löytyy:
-mies, joka ei osaa pestä hampaita/kainaloita/ munaa tai leikata kynsiä, siis puute perushygieniassa
-äidissä ja/tai exässä kiinni oleva
-yllättävän komea mies, josta paljastuu, että hän tapailee minua vain saadakseen Tinderissä roikkumisen loppumaan ja jonkun vakituisen viimeinkin, ei oikeasti arvostanut minua, tämän vuoksi kammoan situationshippejä nyt.
-pelottava, uhkaava tyyppi
-pelkkää panokaveria toivova (ihan perus)
-ei tee muuta kuin pelaa koneella
-vaatii multa selityksiä kaikkiin kamaluuksiin, mitä entiset tapailukumppanit ovat ikinä tehneet. Yksi oli haukkunut lyhyeksi eikä auttanut vaikka sanoin että hän on mua pidempi enkä muutenkaan ole kiinnostunut liian pitkistä. Yksi oli tiputtanut jonkun keittiökamppeen lattialle ja omistusasunnon lattiaan oli tullut lommo. En tajua, miten tuosta voi selvitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole markkinoilla enkä missään treffisivustoilla, mutta kuka edes haluaa tuhansia mätsejä? Sehän on ällöttävää. Haluan sen yhden. Sen mun oman miehen. Näin ajattelisin myös jos olisin markkinoilla saatavilla.
Taitaa kumminkin olla niin, että se sinulle sopiva kumppani löytyy pikkuisen helpommin tilanteessa, jossa moni mies on kiinnostunut sinusta kuin jos vain yksi olisi kiinnostunut.
Ei löydy. On aivan sama, onko kiinnostuneita sata, kymmenen vai yksi, jos kukaan heistä ei kiinnosta minua. Kyse ei ole satunnaisotannasta, todennäköisyyksistä tai muista tilastollisista laskelmista vaan ihmisistä, yhteensopivuudesta ja kohtaamisista. Muistetaan vielä sekin, että miehet tykkäilevät myös profiileista, jotka eivät ole heidän mielestään viehättäviä tai kiinnostavia. Silloin niillä tykkäyksillä ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, millä aikakaudella tämä transmies on elänyt. Mä olen -81 syntynyt ja silloin vielä puhuttiin "vanhaksipiiaksi jäämisestä". Laihuus oli ihan päivänselvä asia vielä nollarilla, laiha piti olla jos meinasi poikaystävän saada. Kauneus sitten kakkosena. Eikä saa jäkättää, mäkättää tai olla liian suulas mitenkään.
Onnettomia avioliittoja oli joka suvussa ja naapurustossa, koska nainen ei voinut taloudellisista syistä lähteä. Eli näimme esimerkkejä siitä miten ei kannata miestä valita.
Toki jos ihan kuka vaan mies kelpaa, niin sitten voi vain olla öllöttää viiva jalkojen välissä, mutta kun se "kuka vaan" ei ole naiselle tavoite, ei ole koskaan ollutkaan.
Eikä muakaan ole kukaan opettanut miettimään miesasioita, kaveripiiri ja yleinen sosiaalisuus plus ne muutamat seurustelusuhteet ovat käytännössä opettaneet parisuhteista.
Joo, nimenomaan tytöt sitä painoa vahtivat. Omaa ja toisten. Se oli siis sitä opetusta, mitä sain. Päättelin kyllä omassa päässäni, että monella pyöreämmällä tutulla on poikaystävä/aviomies, joten makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Yleisenä komenntina kives/peniskeskusteluun: Ei kukaan fiksu levittele eteenpäin tietoa kenenkään genitaaleista. Toisaalta kuinka moni antaisi anteeksi sen, että parisuhteessa niin oleellista yhteiseen seksiin liittyvää seikkaa olisi piiloteltu tai annettu ymmärtää asian olevan toisin, kuin on?
Kyllä tuo taitaa olla t-miehelle vähän pakko kertoa parisuhteessa, koska ihan niin kehittyneet eivät leikkaustekniikat sentään ole. Sensijaan nyt, kun ihastukseni on vain työkaveri, hänelle minulla ei ole "velvollisuutta" kertoa, mutta olen silti harkinnut sitä. Toisaalta, ehkei hän edes halua kuulla niin intiimiä asiaa toisesta, jonka kanssa hänellä ei ole läheistä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. On aivan sama, onko kiinnostuneita sata, kymmenen vai yksi, jos kukaan heistä ei kiinnosta minua. Kyse ei ole satunnaisotannasta, todennäköisyyksistä tai muista tilastollisista laskelmista vaan ihmisistä, yhteensopivuudesta ja kohtaamisista. Muistetaan vielä sekin, että miehet tykkäilevät myös profiileista, jotka eivät ole heidän mielestään viehättäviä tai kiinnostavia. Silloin niillä tykkäyksillä ei
Juurikin tämä. Mitä merkitystä on tuhansilla tykkäyksillä deittiappissa, jos ei todennäköisesti kohtaa heistä yhtäkään kasvotusten tai heidän kanssaan jotka tapaa ei löydy romanttista ja seksuaalista kipinää? Luotan huomattavasti enemmän irl kohtaamiseen, kuin yhteenkään deittiappin profiiliin. eri
"Nainen ei saa olla pitkä eikä mies lyhyt."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/10/nainen-ei-saa-olla-pitka-eika-…
En halua seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
😂🤡😜🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, millä aikakaudella tämä transmies on elänyt. Mä olen -81 syntynyt ja silloin vielä puhuttiin "vanhaksipiiaksi jäämisestä". Laihuus oli ihan päivänselvä asia vielä nollarilla, laiha piti olla jos meinasi poikaystävän saada. Kauneus sitten kakkosena. Eikä saa jäkättää, mäkättää tai olla liian suulas mitenkään.
Onnettomia avioliittoja oli joka suvussa ja naapurustossa, koska nainen ei voinut taloudellisista syistä lähteä. Eli näimme esimerkkejä siitä miten ei kannata miestä valita.
Toki jos ihan kuka vaan mies kelpaa, niin sitten voi vain olla öllöttää viiva jalkojen välissä, mutta kun se "kuka vaan" ei ole naiselle tavoite, ei ole koskaan ollutkaan.
Eikä muakaan ole kukaan opettanut miettimään miesasioita, kaveripiiri ja yleinen sosiaalisuus plus ne muutamat seurustelusuhteet ovat
Kyllä pojat ihan avoimesti pikkasivat lihavia tyttöjä. Tyypillistä oli "läskiksi hu*raksi" nimittely, kovaan ääneen ja nauraen.
Nainen voi aina laihduttaa ja nainen voi aina ehostaa ulkonäköään meikkaamalla.
Mies ei voi kasvaa lisää pituutta eikä miesten meikkausta katsota hyvällä.
Missä tasa-arvo?
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan naisena ole kasvatettu pohtimaan millaisen miehen haluan tai millainen minulle sopii. Ensimmäinen yritys menikin siksi täysin pieleen. Mutta nämä on niitä asioita mitkä pitää opetella. Itsetuntemusta. Sitä ei voi tuoda millään tarjottimella eteen vaan jopa miesten on tässä asiassa tehtävä työ aivan itse. Deittikulttuurissa se työ koitetaan sysätä naisille, mutta kuten näkyy, naiset taitaa olla aika kyllästyneitä siihen että miehet ei edes yritä hoitaa omaa osuuttaan vakavasti vaan kitisevät katkerina odottaen naisen tekevän kaiken.
Silti yleinen diskurssi oli, että naisten/tyttöjen tulee näyttää ja käyttäytyä tavalla x, y ja z, jotta olisivat poikien ja miesten mieleen eli naisten ja tyttöjen päämäärä on miellyttää poikia ja miehiä ja esim. teinitytöille ja nuorille naisille suunnatut lehdet olivat aivan täynnä tuota sisältöä. Totta silti tuokin, että sitä diskurssia tuottivat ja vahvistivat myös naiset ja tytöt.
-yllättävän komea mies, josta paljastuu, että hän tapailee minua vain saadakseen Tinderissä roikkumisen loppumaan ja jonkun vakituisen viimeinkin, ei oikeasti arvostanut minua, tämän
niin mutta pelaako kovin moni 40+ mies tietokoneella muka? vai minkä ikäistä tarkoitit? pelaako 50+ mies enä
En jaksa tehdä lainausta, kun vastaan useammalle.
Kuten tuossa listassa mainitsin, niin joskus komeatkin miehet voivat lähestyä tavallista naista, koska ilmeisesti on tullut pakkeja hyvännäköisiltä niin paljon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että olisin onnesta soikeana, vaan pikemminkin epäluuloinen. Mulla on kokemus, että komea mies luulee että siedän mitä vain, koska hän on komea ja samalla hän saa katsella olan yli parempaa. En halua olla kenenkään väliaikainen patja.
Vierailija kirjoitti:
Missä tasa-arvo?
Voiko pitkä nainen kutistaa itsensä? Onko se naisille helppoa, jos edes kauneimman naisen luonnollinen kauneus ei miehille riitä, vaan heidänkin pitää meikata itsensä kauniimmaksi eli kelvollisemmaksi miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisenä komenntina kives/peniskeskusteluun: Ei kukaan fiksu levittele eteenpäin tietoa kenenkään genitaaleista. Toisaalta kuinka moni antaisi anteeksi sen, että parisuhteessa niin oleellista yhteiseen seksiin liittyvää seikkaa olisi piiloteltu tai annettu ymmärtää asian olevan toisin, kuin on?
Kyllä tuo taitaa olla t-miehelle vähän pakko kertoa parisuhteessa, koska ihan niin kehittyneet eivät leikkaustekniikat sentään ole. Sensijaan nyt, kun ihastukseni on vain työkaveri, hänelle minulla ei ole "velvollisuutta" kertoa, mutta olen silti harkinnut sitä. Toisaalta, ehkei hän edes halua kuulla niin intiimiä asiaa toisesta, jonka kanssa hänellä ei ole läheistä suhdetta.
Suosittelen kertomaan viimeistään siinä kohtaa, jos hän osoittaa romanttista kiinnostusta sinua kohtaan. viittasin siihen, että seksi on niin oleellinen parisuhteen osa-alue, etten välttämättä reagoisi ilahtuneesti, jos selviäisi, että asiaa on piiloteltu tai jätetty tarkoituksella kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi helpompi elää, jos he hyväksyisivät miesten ylivertaisuuden. Tämä on faktaa ja tutkittua tietoa koska naiset liikaa yrittää kilpailla ylivertaisia miehiä vastaan. Miksi naiset ei ole naisia?
Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli, eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.
Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.
Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yht
Tekevät päätöksiä ilman tunteita? :D Putin ja Trump johtavat maailmaa, näyttääkö hyvältä?
Pakkohan tässä on naisena puolustaa itseään ja päättää omista asioistaan kun ei niistä tule miesten päättämänä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tasa-arvo?
Voiko pitkä nainen kutistaa itsensä? Onko se naisille helppoa, jos edes kauneimman naisen luonnollinen kauneus ei miehille riitä, vaan heidänkin pitää meikata itsensä kauniimmaksi eli kelvollisemmaksi miehille?
Pitkä nainen etsii pitkää miestä, ei se ole ongelma. Miehen pitää olla pidempi kuin naisen.
pelaako muka 40-50+ miehet koneella paljon? taidat yleistää vähän
Osaavatko naiset sitten jossain toisessa asiassa asettua miehen asemaan?
Samanikäinen olen ja ehkä voi olla että kirjoitin kärjistäen. Laiha piti toki olla ehdottomasti, sitä vahtivat nimenomaan toiset tytöt, harvemmin pojat. Mutta silti vaan ne kaikkein lihavimmatkin tytöt, jotka ovat lihavia edelleen tässä keski-iässä, ovat kaikki naimisissa.